@Pendrag hier hetzelfde hoor meid ik voel helemaal niets wat lijkt op eventueel bevallen ben het ontzettend zat heb nergens de puff meer voor slaap veel als dat lukt natuurlijk omdat ik al een dochtertje heb. Ik slaap erg onrustig ben nu ook weer klaarwakker heb ik anders geen last van. kortom hier dus ook depri aan het worden. Ik moet vandaag naar de VK maarja ben je ook zo klaar en die kunnen je weinig vertellen he ook zij weten niet wanneer je begint. @maisy sterkte meid met alles.
Goedemorgen allemaal! Missymona: eerst lekker aan jezelf denken nu, het bevallingsverhaal komt wel! Spruitje: zo, volgens mij gaat het met jou helemaal toppie! En met Britney ook. Doorslapen van 00.00 tot 8.00 Was dat eenmalig of doet ze dat iedere nacht? Ben wel een beetje jaloers, het lijkt me heerlijk om zo lang achter elkaar door te slapen! Je hebt zelfs al zo snel 1,5 uur gewandeld: petje af hoor! Pendrag: meid, heel veel sterkte met het laatste stukje! Je zit er echt een beetje doorheen hè! Nog even volhouden en dan krijg je er iets heel moois voor terug! Erna: dat ben ik niet van jou gewend dat je 's nachts een berichtje plaatst! Dan moet het wel echt vervelend zijn geweest! Het komt nu echt dichterbij, maar ik kan me voorstellen dat je het nu wel zat bent! Er zijn al zoveel van het forum bevallen en ook van de zwangerschapsgym, dat jij ook wel wil! Kop op hè! Gelukkig heeft die lieve schat van ons gisterenavond heel goed gedronken en is daarna goed gaan slapen. Hij heeft laatste voeding om 22.45 uur gehad en toen weer om 3.30 en om 7.30. Gelukkig kan ik dan tussendoor wel lekker slapen. Eerst wilde hij iedere 3 uur drinken en ik ben al blij dat hij het soms met 5 uur ertussen redt. Ik denk trouwens dat hij gisteren zo dreinerig was, omdat hij toch nog honger had. Anders zou ik het ook niet weten. Nu ligt hij in ieder geval weer lekker te slapen! Fijne dag vandaag! Liefs, DAGDAG
Goedemorgen, Als ik jullie zo over de baby's zie praten/schrijven, krijg ik er echt zin in. ik verlang er echt naar om de baby vast te houden. Bij de jongens heb ik 3 en 4 dagen over tijd gelopen vermoed dat het bij deze ook gebeurt. Maar de jongens hebben nu ook vakantie dus drukte om me heen maar kunnen ze me mooi helpen toch wel handig als je alwat grotere kinderen hebt En kom op Pendrag en Erna, nog eventjes, wij trekken elkaar doorheen. Ik ga maar vast stofzuigen, de katten hebben de planten omgegooid voor het raam Gr Morgaine
vanmiddag weer naar de VK. hoop dat ze me kan helpen om me van de beeb te verlossen hahaha. zie er zo tegenop om eventueel ingeleid te worden... moest vanmorgen om 5 uur naar de wc. liep net langs de wekker van mijn vriend toen ie afging. ben zo lief geweest om 'm uit te zetten voor hem. resultaat: tijd verslapen! hahaha. werd weer wakker om kwart voor 6 omdat ie gebeld werd waar ie bleef sorry! pendrag, mijn duimen draaien weer voor jou! als ik verder nog wat voor je kan doen? let me know.
Lieve Pendrag en Erna, Ik kan jullie niet helpen om echt van het gevoel af te komen, en alle rotkwaaltjes die kan ik ook niet wegnemen. Maar... - Over 3 weken is die buik weg! - Over 3 weken heb je de kleine in je armen! - Over 3 weken dan kan je zeker meer - Over 3 weken dan ga je dit allemaal een beetje vergeten - 3 weken vliegen ontzettend snel voorbij @Pendrag, ik ben vanavond ook alleen thuis, maar niet alleen vanavond ook vanacht van mijn man zit in Belgie. En ik mis hem nu al! (Gisterenavond heb ik hem alleen slapend gezien, omdat ik wel naar Sam ben gegaan, vanochtend is ie om 5 uur opgestaan en morgenavond komt ie pas thuis) Groetjes Daphne
@daphne bedankt hoor en ik realiseer me wel ik zit ff te klagen maar mag dat eigenlijk niet jij zou er waarschijnlijk heel wat voor over hebben gehad om je zwangerschap uit gedragen te hebben en wij maar mopperen. Maar bedankt voor je steun. @dagdag tja inderdaad niets voor mij en zeker nu me dochter vakantie heeft daar baal ik eigenlijk ook van dat kind snapt er niets van wil natuurlijk graag gaan wandelen enzo maarja lukt me niet zo erg nu dus daar voel ik me dan rot over. Nou straks naar de vk ik post wel ff hoe het geweest is Groeten maar weer
Goedemorgen meiden, heb vannacht gewoon GOED geslapen, het is een wonder, wat heerlijk! @erna en pendrag: jullie zijn er echt aan toe, ik hoop dat de beebjes snel komen, ik red het nog wel even. @spruitje; wat onwijs fijn dat het zo goed gaat! gun het je van harte, niet teveel hooi op je vork nemen hoor... @daphne: succes met je daagje alleen, wat heb je trouwens mooi geschreven over je bevalling en de tijd daarvoor en daarna, zal je misschien wel goed hebben gedaan? @maisy: op voor jou snel op duidelijkheid, las ergens anders dat je op zok bent naar aruba ticket, ga je "hem" opzoeken? @runner: succes bij de VK, misschien strippen? Groetjes Lisette
Hallo allemaal. Geen babies meer zo te lezen, maar velen ongeduldig....ik snap jullie zo goed! Mick is uiteindelijk 12 dagen overtijd geboren, maar met hulp dus! Mick is ontzettend lief en een rustig en tevreden mannetje. Op me bekken na heb ik niets te klagen en gaat alles echt super. Ik slaap weer heerlijk, die buik is verdwenen en kan gewoon weer lekker liggen. Het gewicht ben ik zo goed als weer kwijt, perfect dus! Voor iedereen die zo aan het wachten is....heel veel sterkte... ennuh...had het met een enkeling hier gehad over inleiden, mocht het voor jullie ook zo ver komen, dat valt echt reuze mee. Ik heb al een tijdje een babysite, mochten jullie foto's willen zien, wil ik jullie daarnaartoeverwijzen...ook me bevallingsverhaal heb ik in me dagboek gezet. Ik zet de link in me profiel.... xxx Cellie.
hoi iedereen nog 5 dagen en dan ben ik uit gerekend. SPANNEND! ben erg benieuwd wanneer ons kleine meid zich aankondigd. heb wel sinds gisteren veel last van harde pijnlijke buiken maar erg onregelmatig. zal het er aankomen of zijn het oefenweeen? nou morgen weer naar de vk. kan niet wachten totdat de kleine er is. alles is klaar om haar te verwelkomen. liefs rianne
hey iedereen ik kom ook nog effe kijken. Ben de laatste dagen wat stilletjes maar dat komt omdat ik gewoon te moe ben om achter diene computer te gaan zitten. Hoe gaat het hier voor de rest met jullie en met al die prachtige babytjes?
doen ze niet bij ons bij een 1e kindje... wat je al zei, ik denk dat erna en pendrag er erger aan toe zijn dan ik. ik ben het gebel en dergelijke gewoon zat. en natuurlijk gewoon nieuwsgierig naar ons kindje. maar lichamelijk heb ik totaal geen klagen. petje af voor die 2 meiden.
Dank voor jullie reacties! Het is erg fijn als 'lotgenoten' met je meeleven. Vanochtend bij de gyn. geweest. Bloeddruk was hetzelfde, urine hetzelfde, CTG hetzelfde, ik zag de bui al weer hangen. Maar mn klachten worden wel steeds erger. Gyn. zag dat ook gelukkig. Heeft nog een inwendig onderzoek gedaan: geen verandering tov vorige week. Nog geen enkel teken van ontsluiting. Toch gaan we morgen starten met inleiden. Om kwart over 7 moet ik bellen om te horen of er definitief plaats is. Als dat zo is, moet ik om kwart voor 8 in het ziekenhuis zijn. Dan gaat hun VK nogmaals inwendig onderzoek doen en mn baarmoeder primen. Ze brengt dan een veter in met hormonen om te zorgen dat de boel gaat rijpen. Kan zijn dat het niets doet, kan ook zijn dat de weeen meteen beginnen. Als het spul z'n werk doet en alles is rijp dan begint het echte inleiden. Gyn. verwacht niet dat ik morgenavond al bevallen ben maar woensdag zou het dan toch wel zo ver moeten zijn! Ik ben helemaal blij. Wel erg spannend allemaal en ik blijf het jammer vinden dat het allemaal nodig is. Maar dit is ook niet meer te doen. Vandaag dus mn laatste dag thuis als niet moeder zijnde. Raar idee joh. Bij alles wat ik doe: he, dit is voor het laatst voor mn bevalling! Omdat het niet duidelijk is hoelang het duurt voor de bevalling echt begint en ook niet hoe mijn klachten zijn na de bevalling, kan het maar zo zijn dat ik hier een weekje niet ben. Natuurlijk sms ik nieuws meteen door maar voor ik zelf online ben, kan dus even duren! Ik ga nu weer even lekker slapen (zal vannacht van de spanning ook wel moeilijk worden). Heb net wat tijdschriften en boeken gekocht voor in het ziekenhuis. Dus tas maar even opnieuw pakken. Ook wat meer meenemen. Vanavond kom ik hier nog wel even gedag zeggen.
Zo ik heb weer ff wat tijd om te lezen en te reageren.. @ Pendrag: Wat zal het nu spannend voor julie zijn, en geloof me ik vond het ook best eng dat ik ingeleid moest worden maar uiteindelijk heb ik alles gewoon over me heen laten komen.. Natuurlijk zag ik het af en toe echt niet meer zitten tussen de weeen door maar zoals ze zeggen zodra je zelf mag meewerken (persen) raak je in en soort trance en als je kleintje er eenmaal uit is ben je alles snel vergeten en is de tijd voorbij gevlogen.. Ik vind het wel heel raar om nu aan de aan de andere kant te staan, een paar dagen geleden liep ik net als jullie nog met een buik wachtende op de eerste tekenenen van de bevalling en nu ben ik mama en zit de bevalling er al weer op... .. strange feelings .. @ Maisy: Kan me best voorstelen dat je erg emotioneel bent nu, logisch toch dat je veel aan de papa moet denken.. Julie hebben Isaiah tenslotte samen gemaakt, en daar wordt je telkens aan herinnerd als je naar hem kijkt. Sterkte meid en hopelijk ben je snel weer een beetje de oude.. @ Runner: Vreemd dat ze bij jou niet wilen strippen omdat het je eerste kindje is, hier konden ze het wel doen . @ Spruitje: 1,5 uur wandelen en een baby die al zolang doorslaapt s'nachts. Ik ben ook jaloers! Geniet er maar van hoor, het is je gegund! Hier gaat alles wel oke, al ben ik nog lang niet fisiek de oude maarja dat komt allemaal nog wel. Ik heb nog een lekkere blubberbuik, kan erg moeilijk zitten en naar het toilet gaan is niet echt een pretje..1 blik naar Madelief en het was het allemaal waard! Slapen doe ik erg weinig vannacht denk ik 2,5 uur maar toch rust ik wel als ik Madelief de borst geef. Ze is erg gretig en ook slaapt ze s'nachts erg weinig, ze zoekt continue naar de borst en wil het liefst heel de dag overaal aan zuigen .. Gelukkig slaap ze overdag na elke voeding weer tot de volgende voeding. Kraamzorg valt me mee, ze is 3 jaar jonger dan mij en legt me gelukkig niets op.Vrijdag is ze alweer voor het laatst. Liefs voor jullie allemaal
joepieeeeeeeeeeeee de dag zit er weer bijna op, alhoewel ik er tegenop zie om te gaan slapen straks, want dat duurt altijd nogal voor ik echt in slaap lig. Hoe vlugger die dagen gaan hoe beter
@Pendrag: veel succes morgen, misschien morgen al mama, wat een raar idee moet dat zijn... @liefje: ben je zo erg aan het aftellen? Ik ben al aan het bedenken of ik vrijdag nog naar een bruiloft ga als de beeb er dan nog in zit. en kijken! @missymona; fijn dat het zo goed gaat, wakker zijn is vast minder erg als je wel lekker kunt liggen?! @runner: is bij mij ook de eerste maar hier doen ze dat kennelijk wel... @rianne: ben benieuwd of het doorzet. @cellie: ik ga meteen even kijken! Groetjes Lisette, zo lekker Greys Anatomy mmmmmmmm
Geen nieuwe babes erbij zie ik. Nou hier ook niet. Morgen mag ik weer naar de verloskundige, maar verwacht er niet zo veel van. De andere waren 6 en 2 dagen te laat dus ze zal wel snel komen. Ik voel me verder prima en sinds weken ook erg fit . Ik heb niet het gevoel dat ik al ruim 40 weken zwanger ben (ik heb ook niet zo'n dikke buik). Misschien nu ik me goed fit voel komen de weeen misschien gauw. Ik ben alleen het wachten zat.
Erna: hoe was het bij de vk? Als ik iets voor je kan doen, moet je het echt zeggen hoor! Hoe was carnaval eigenlijk? Je dochter had toch zo'n mooie jurk? Lisette28: wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt! Ik ben wel een klein beetje jaloers... geniet er nog maar van! Cellie: het gaat super goed zo te horen! Ik heb je bevallingsverhaal gelezen: maf dat het allemaal zo snel kan gaan. Gelukkig is het allemaal meegevallen voor je! Mooie foto's trouwens, smelt weer helemaal weg hier! Rianne23: spannend hoor! Succes met het laatste stukje! Liefje: jij kan ook niet wachten hè! Pendrag: fijn dat ze je niet langer door laten lopen, maar wel heel spannend zo! Morgen wordt dus een belangrijke dag voor jullie! Nu inderdaad de laatste dingetjes doen en lekker slapen! Heel veel succes morgen: bijna een baby rijker! Missymona: sommige dingen zijn nog best pijnlijk hè! De eerste week heb ik iedere keer onder de douche geplast, dat scheelde heel erg veel en dan kan je het ook goed schoonspoelen (doe jij dat ook?). Ontlasting daarentegen vond ik de eerste keer echt een ramp En tot twee weken erna nog steeds trouwens. Gaat nu veel beter (lekkere verhalen hè! ) Heb je Madelief ook bij jullie op de kamer liggen? Je wist toch vantevoren nog niet wat je wilde: op jullie kamer of op haar eigen kamer. Kristel: Fijn dat je je nog zo fit voelt! Dain heeft na het avondeten weer z'n drein/huil uurtjes. Gelukkig wil hij de speen nu wel inhouden. De rest van de dag en nacht gaan trouwens prima, dat scheelt hè Ik ga nog maar even wat administratie verwerken op de pc, lekker even wat anders! Liefs, DAGDAG