pendrag, spannend hoor! maar gelukkig komt er nu gauw verandering! heel veel succes en sterkte. en probeer vannacht toch nog een beetje rust te krijgen. zal aan je denken morgen. liefje, hihi, dat aftellen komt me bekend voor. ik word van de week gebeld over hoe laat ik maandag bij de gyn moet zijn. blijf toch hopen dat dat niet nodig is, maar dat irritante stemmetje in mijn hoofd blijft volhouden van wel werd wel verteld dat de meeste beebies worden geboren tussen de 40,5 en 41,5 weken dus ik heb nog ff. echt irri dat er geen serieuse voorspelling zijn wanneer een bevalling nou precies gaat beginnen. net weer een super massage gehad van mijn moeder. die hoopt dat ik zo ontspannen raak dat de weeen meteen beginnen, niet dus, ze is nu weer lekker naar huis maar staat meteen weer voor de deur als het serieus gaat worden. collega van mijn vriend, zijn vriendin was ook de 12e uitgerekend. die man was vanmorgen vroeg niet op werk verschenen, meteen iedereen lopen zenuwen daar. komt ie alsnog om 10.00 aankakken, vals alarm! hahaha, we kunnen de pot nog winnen! missymona, is dat positief? dat de kraamzorg 'mee valt'? ben bang dat uitrusten er voorlopig niet meer inzit, hihi. daar geniet ik nu nog wel van hoor, word wel vaker wakker om naar de wc te gaan maar ben meestal wel pas om 09.30 pas wakker en lig er ook bijtijds in.
Arme lief van mij: hij heeft nu late dienst, zit dus op z'n werk in spanning over morgen en hoe alles zal gaan. Heb hem vandaag nog niet gezien. Moest ie ook nog overwerken vanavond. Dan is ie pas rond half 2 thuis en om een uurtje of 7 dan weer in de auto naar het ziekenhuis. Dus hij heeft vriendelijk bedankt voor het overwerken. Is ie gelukkig nog voor middernacht thuis. Kunnen we nog even heerlijk bijkletsen en onze laatste nacht samen thuis beleven. Raar idee hoor. Morgen vrij kon qua bezetting ook niet, gelukkig is ie wel gewoon vrij. Rest van de week geen enkel probleem! Ik heb net even lekker gedoucht, ben helemaal schoon en klaar. Moet alleen nog even wat extra dingetjes in mn tas pakken. Omdat het er nu naar uitziet dat ik langer moet blijven (zowel voor als na de bevalling) zal ik toch wat extra ondergoed en nachtkleding meenemen. En dat moet dan ook nog in een andere tas want deze zit nu al vol. Heb ook nog geprobeerd vanavond mn belastingaangifte te doen. Kan ik nergens mn WOZ-waarde vinden. Mooi sjips. Straks nog maar even zoeken.
@Erna, tuurlijk mag je wel klagen, ik had alleen graag meegeklaagd (en mezelf kennende had ik dat volop gedaan hihihi) @Pendrag, spannend hoor morgen!
@pendrag succes morgen meid zal voor je duimen. @dagdag alles oke bij de vk bloeddruk was wat omhoog gegaan 110/70 voor mijn doen dan he ik heb normaal 100/60 kleine maakt het goed verder goede hartslag. Nou carnaval vondt ze te gek ze hebben hier een optocht gehouden door de straten en ze voelde zich zo mooi. Vanmorgen zei ze tegen me mama ik weet eigenlijk niet meer hoe je er zonder buik uitziet. kinderen formuleren alles toch altijd zo leuk. Ze had trouwens nog wat leuks uitgehaald ze heeft het waterbed uitgezet dus wij lagen te bibberen in bed en zo'n bed is niet 1.2.3 weer op temperatuur Bedankt trouwens hoor voor je aanbod dat alss je wat doen kan heel lief van je maar als het goed is heb ik alles klaar en onder controlle hoezo controllefreak Nou ik ga zo denk ik nog ff in bad en dan lekker onder de wol groetjes maar weer
Erna: toppie weer dus bij de vk! Misschien is je bloeddruk toch een teken dat het niet lang meer duurt! Bij mij steeg die ook iets de laatste controle (en een dag later begon het ), Je weet natuurlijk nooit! Heerlijk die dochter van je! Had ze expres het waterbed uitgezet of per ongeluk? Ik weet dat je alles onder controle hebt (heerlijk toch?), maar mocht je onverwacht met iets zitten, dan moet je echt bellen! Lekker in bad (ik kan ook niet wachten) en slaap lekker! Liefs, DAGDAG
Pendrag veel succes morgen voor je, ik moet wachten tot maandag tot mijn gyneacoloog terug is als ik ondertussen niet beval he
@ Dagdag: Ik doe onder de douche plassen en op het toilet met een fles water en inderdaad zag ik er erg tegen de eerste ontlasting op maar vandaag is het me gelukt en uiteindelijk viel het best mee Madelief slaat nu inderdaad in de kinderwagen bij ons op de kamer 's'nachts en vandaag hebben we haar voor het eerst overdag op der kamertje laten slapen en dat gaat perfect! Voor de nacht vint ik het toch wel zo prettig dat ze in de buurt ligt al hebben wij mazzel dat we gelijkvloers wonen vindt ik haar kamertje net iets te ver weg (bang dat ik haar niet hoor of wakker wordt als er wat is) @ Runner: ja hoor het is positief dat de kraamzorg mee valt ik zag er behoorlijk tegenop maar toch fijn dat je alle onzekerheden omtrent voeding en slapen e.d met haar kunt overleggen. We hebben wel afgesproken dat ze 5 uurtje per dag komt en dat wordt totaal 33 uur dus wel iets minder dan de 44 uur maar dat komt omdat ze eigenlijk niet zoveel meer kan doen op de dag en om nou gezellig met haar aan de koffie te zitten is weer iets te veel van het goede. Hoop dat ook jij snel mag bevallen, probeer (makkelik gezegd) er niet te veel mee bezig te zijn en overdag ook wat te slapen @ Erna: Moest erg lachen van de opmerking van je dochter en leuk dat ze zich zo mooi voelde in jouw zelf gemaakte jurk , kon ook niet anders want die was echt prachtig . Hopelijk hoef je niet lang meer op je beeb te wachten! @ Pendrag: Weet dat we aan je denken morgen! Neem idd extra schone sokken, pyama en wat te eten en te drinken mee. mee. (als je naar huis gaat niet vergeten wat net broekjes mee te smokkelen die zitten echt ideaal ) je eigen onderbroeken zullen ook fijn zijn maar daar passen die mega maandverbanden niet zo goed in. Weltrusten allemaal !
@missymona; mocht dat nu nog, het aantal uren verlagen van de kraamzorg? Ik zit ook op 44 en is echt veels te veel...maar verlagen mag niet? (meer)? Beetje vreemd vond ik dat al, maar aangezien ik volledig verzekerd ben, zal het me verder niet uitmaken en sturen we haar gewoon eerder naar huis. Lieve meid hoor, maar gewoon niet genoeg te doen voor haar. Plassen was van begin af aan DEZE KEER geen probleem, ik weet van de vorige keren dat ik dat ook onder de douche deed, maar ik heb nu echt helemaal niets stuk van onder, echt super, ook de overige boodschap geen probleem. @Pendrag heeeeeeel vee succes voor jou morgen, ik hoop dat het meevalt en dat de klus morgen toch al gedaan is en wie weet ben je morgenavond wel weer thuis! Heb je mijn verhaal gelezen op mijn site? Gr. Cellie.
@ pendrag, héééél vééééél succes morgen en ik zal aan je denken. Britney is idd zonder (h) hoe het kan dat ik het wel schreef weet ik ook niet @ Dagdag, Britney slaapt idd door van 12 tot 8. Ikvoed dan wel de laatste tweekeer korter op elkaar zodat ze ook goed vol is verder lees ik dat het met de kids goed gaat en met de wachtende mama's ook redelijkl goed. Nog even en dan kunnen we allemaal genieten van onze wondertjes. Ik zal morgen Sweetcandie een sms sturen hoe het met haar gaat en hoe het dochtertje heet. ben nl wel benieuwd.
Goedemorgen iedereen Zit al van deze nacht met krampen in mijn buik, heel slecht geslapen, ben rond drie uur eindelijk in slaap gevallen en om 6.30 was ik al terug op ! Vandaag het huis wat opruimen se, zo heb ik weer mijn bezigheid en gaan de uren voorbij he. En hoe gaat het met jullie ?
@liefje: wat bedoel je met krampen? Weeen? Mag ik eerst? Ik heb redelijk goed geslapen. Nu was de oudste wel een beetje aan het spoken. Hij is een paar keer wakker geworden vanwege keelpijn (flink verkouden), maar ik heb de kinderen wel gewoon naar de creche gedaan vanochtend. Een dagje rust kan ik toch echt wel gebruiken (hopelijk mijn laatste dagje alleen). Straks ga ik naar de vk, maar ik verwacht er niet veel van. Het valt me op dat er de laatste dagen geen babies zijn geboren. Het hoeft toch geen volle maan te worden? Oh net even opgezocht, 4 maart pas weer. Ik zou toch niet zo lang hoeven te wachten (15 dagen te laat)? Ik verwacht ook elk moment bericht van iemand van mijn cursus. Die was afgelopen weekend nog niet bevallen en 31 januari uitgerekend ... Nou, sterkte iedereen die net zo ongeduldig is als ik.
Volgens mij waren het geen weeën hoor Kristel, deed wel pijn maar was heel goed te verdragen. Ik wist vannacht gewoon met mezelf geen blijf, hoe ik ook lag het voelde gewoon niet goed aan.
Spannend Pendrag, veel succes vandaag. Ik bgin nu echt last van me bekken te krijgen en zon druk op de schaambeen maar ja is ook niet niks al dat gewicht erop.
kan ik goed geloven morgaine, ik zie dat je uitgerekend bent, hopelijk gaat het niet te lang meer duren voor je.
Bedankt, het is nu wel bijna zeker dat ik een baby krijg met het sterrenbeeld vissen, ben ik zelf ook, niks mis mee
goedemorgen dames, Hier ook nog geen beeb. Ben benieuwd hoe het met Pendrag gaat. cellie, je site is echt super, heb na het lezen echt een beetje spijt dat ik niet al begonen ben aan een site. vriend is er wel een voor na de bevalling aan het maken.. Morgaine gefeliciteerd, vandaag moet het dan gaan gebeuren, vanaf vandaag gaat iederee je belen, joepie groetjes Lisette
Goedemorgen na hier ook weinig aktie straks wordt ik een maart moeder heb ik zo'n gevoel van. Ga vandaag nog ff naar prenatal moet ff een binnenband halen want ik heb een lekke band van me kinderwagen en verder weinig in de planning. Ik heb wel lekker uitgeslapen vanmorgen tot wel 11:00 samen met mijn dochter die heeft tv gekeken op bed. nou meiden sterkte maar weer vandaag
Tjee meisjes het is hier wel spannend! Ik hoop voor jullie dat het toch wel een beetje mag opschieten. Maar het wachten is de moeite waard! Ik ben Ted-verslaafd! Probeer nog maar te genieten van het zwanger zijn! en de kleintjes in jullie buik!