Ik ga de site verlaten, waarom lees je hier http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Meiden, ik heb echt lief en leed met jullie gedeeld, ik ga jullie heel erg missen en ik wens jullie alle goeds toe de komende tijd! Dikke knuffss
@ Pendrag en Ron, ik wens jullie veel sterkte toe en hoop dat je eerder als 10 uur morgen vroeg in het ZH aanwezig zult moeten zijn. Geef Pendrag een dikke KNUFFF. Gr
@ DAGDAG, ik geef idd borstvoeding en de tijden die ik voed zijn: 8 uur 11.30 uur 15 uur 18.30 uur dan pakken we haar om half negen op en doen haar in bad, nu heeft papa dat gedaan dan ga ik haar tussen 9 uur en 9.15 uur weer voeden en om 12 uur weer. We hebben er voor gekozen om Britney om die tijd in bad te doen omdat ze dan beter slaapt en zodat we ook tijd hebben om na ons eigen eten met Kimberley nog even te spelen en en haar dan ook lekker kunnen douchen voor ze gaat slapen tussen 19 uur en 19.30 uur. GR
@runner, van harte gefeliciteerd meis! had mn telefoon niet bij de hand vanavond dus las je smsje net pas schaam me diep! meis, geniet ervan!
Missymona: goed hoor, dat Madelief overdag al in haar eigen bedje ligt! Het is wel makkelijk om haar 's nachts vlak bij je te hebben, vind je niet? Lekker dat de borstvoeding goed gaat en de stuwing is zo te lezen ook aanwezig ! Ik heb heel vaak gehad dat ik Dain per ongeluk al onder de melk spoot al voordat hij goed gehapt had. Een heel dun straaltje, maar het bleef schieten! Over de krampjes: ik kan toch vaak wel terugleiden dat ik iets pittigs gegeten heb. Mijn kraamverzorgster zei ook dat alles wat je tijdens je zwangerschap hebt gegeten je nu ook zou moeten kunnen eten. Bij mij is dat in ieder geval niet zo. Wij eten vrij geregeld zelfgemaakte nasi, maar daar heeft Dain twee dagen kramp van gehad. Gisteren is de kramp waarschijnlijk veroorzaakt doordat ik een mosterd had gegeten. Buurvrouw had een heerlijk warm broodje gemaakt, maar heel veel mosterd gebruikt. Ik moest tussen door veel water drinken! Ik gok dat het dat is geweest. Sweetcandie: nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lina! Is alles goed gegaan? Runner: wat flik jij nou? Die bevalt even tussendoor van een zoon! Van harte gefeliciteerd met Ruben Marijn! Ben je thuis bevallen en hoe gaat het verder met je? Ronny/Pendrag: bedankt voor de update! Heel veel succes gewenst voor de komende uren, nog eventjes.... Maisy: echt niet tof hoor! Ik heb een reactie gegeven in de lounge.... Spruitje: bedankt voor een beetje inzicht in het voeden! Als je het niet erg vindt nog een paar vraagjes: voed je haar echt op deze gezette tijden? Ik voed Dain namelijk op verzoek, dus het kan heel erg wisselen. Het klinkt alsof jullie al een heel fijn ritme hebben met de kleine. We doen Dain soms 's ochtends in bad en 's soms 's avonds. In ieder geval niet iedere dag. Ik heb vanavond via marktplaats een voedingskussen aangeschaft, want ik liep nog altijd met mijn kussen van bed te klooien. Die mensen wonen heel dicht bij ons en hebben een dochtertje van 6 weken. Zij huilt heel veel en is veel wakker. Na de voeding ligt ze gemiddeld 1,5 uur wakker. Ze is overgevoelig voor prikkels en haar ouders hebben al van alles geprobeerd. Zielig hè! Ik had zo met ze te doen, het lijkt me ook zo zwaar. Ik voelde me gelijk schuldig als ik wel eens klaag dat Dain huilt. Dan besef je pas helemaal hoe veel mazzel we hebben met ons heerlijke kereltje! Ik heb nog twee nieuwe foto's van Dain in mijn album gezet! Fijne avond verder! Liefs, DAGDAG
@ Maisy: Hé wat kl*te zeg, we hebben inderdaad lief en leed gedeeld en nu moet je ons verlaten door zo'n klojo die ook meeleest.. We zullen je heeel erg missen! Wish you al the luck girl!
@ Dagdag:Hier nog zo 1 die aan het klooien is met de kussens Vandaag voor het eerst problemen gehad met de bv, door de stuwing krijgt ze de tepel nu niet goed meer te pakken dus mannetje is erop uitgestuurd om een tepelhoedje te halen gelukkig werkt het en kan ze weer bij mij drinken. Wat een prachtige foto's vooral die punker Pfffff net mijn eerste kraam tranen gehad en waarom? Geen idee maar heb gewoon zin om te janken, mannetje ligt al vanaf vanmiddag te pitten en ik voel me een beetje alleen .. Natuurlijk is Madelief er nog maar die heeft ook een slaap dagje, na 5 minuten bv ligt ze alweer te slapen Hoop dat ze zo allebei wakker worden...
Ben er wel van geschrokken dat Maisy zomaar opeens weg is hoor, leefde zo met haar mee af en toe... Echr rot dat iemand het zo voor haar verpest, ze zal wel moeten afkicken van het forum nu.. ik ga zo pitten, wil zo fit mogelijk blijven voor de bevalling groetjes en tot morgen knuffel Lisette
Nou ik moet zeggen dat fit blijven zonder slaap erg lastig is :x Zit nu aan de warme melk, misschien dat het straks helpt? krijg vast nog wel een paar uurtjes als mijn vent naar zijn werk is. Heeft iemand die nog niet bevallen is de lijst? Groetjes en tot later Lisette
he ik zie dat ik vandaag precies een jaar lid ben van de site, toeval bestond niet toch, vandaag bevallen, lijkt me prima! vind dat strippen van morgen toch een beetje eng
Ik zat hier om 3 uur bij te lezen met warme melk De dames, gefeliciteerd met jullie baby's! Lisette, wat ik mij nog kan herinneren wat dat strippen dat het geen pijn doet hoor, ze wroeten daar wat van onderen en dat is zo voorbij. Ik wil dit weekend wel bevallen, de oudste gaat naar me broer in Venlo en de jongste gaat naar zijn vader. Dus rust maar ja ik wil, ik heb niks te willen haha. Ben benieuwd naar Pendrag, zal ze al bevallen zijn of wordt ze nu ingeleid.
Missymona: dus jij gebruikt ook gewone kussens om te voeden? Ik kan je een voedingskussen echt aanbevelen, Dain ligt daardoor veel meer ontspannen en zakt ook niet meer weg. Via marktplaatst kost het je ook niet zoveel! Ik ken het probleem van de tepel Wat ik toen een paar dagen deed, was heel even de kolf erop! Daardoor wordt je tepel wat groter en was het geen probleem voor Dain om goed te happen. Die kraamtranen moet je lekker laten gaan hoor! Er is toch heel wat veranderd en op zo'n rustig moment besef je dat misschien opeens. Ik heb volgens mij op dag twee een potje zitten janken toen ik hier op het forum al jullie lieve berichten las. Toen werd het voor bij pas echt. Lisette28: jammer dat het slapen niet goed gelukt is! Misschien nu nog wat bijslapen? Morgaine: ook al slecht geslapen! Wie weet beval je wel het weekend... Wij hebben best lekker geslapen. Dain kreeg om 23.00 uur de laatste voeding, we sliepen om 0.00 uur en om 5.30 huilde hij pas voor de volgende voeding. Zo heel langzaam gaat er toch wat meer tijd tussen zitten. Dain is nu een maand oud, de tijd gaat zo snel. Hij is ook al echt groter geworden, zo leuk om te zien. Ik kan ook niet wachten tot hij zijn eerste echte lach laat zien! Fijne dag vandaag! Liefs, DAGDAG
Nou hier vandaag de uitgerekende dag maar nog steeds geen tekenen van bevallen Ik heb wel de hele nacht opgezeten met mijn dochtertje die hoeste zo erg het hield maar niet op. @dagdag zat ik gisteren ook al aan te denken jeetje wat gaat de tijd hard dain is inmiddels alweer 1 maand oud. Wat een leuke foto's trouwens het is echt een snoepie hoor. En lekker dat je man ook vakantie heeft kunnen jullie weer ff samen genieten. Nou vandaag krijg ik visite en zo ga ik nog ff naar de kapper en verder probeer ik lekker relaxed te blijven. groetjes maar weer.
Leuk te horen dat alles goed gaat met de mama's. Ben heel benieuwd om iets te vernemen van Pendrag, hoop voor haar dat alles heel goed gaat. Met mijzelf gaat het niet zo goed daarom kom ik hier niet veel, de pijn in mijn rug blijft gewoon toenemen, ik vermoed dat de kleine meer en meer begint te drukken op de hernia die in onderaan in mijn rug heb, liggen gaat bijna niet meer maar stappen gaat ook niet bijna niet meer, ik verbijt nu gewoon heel de dag de pijn, hopelijk weet mijn gyneacoloog maandag raad want dit hou ik geen week niet meer vol, ik huil gewoon van de pijn en ja een pijnstiller help maar even en ik wil dat ook niet blijven nemen. Laatste drie dagen komen de contracties wel meer opzetten en worden ook al pijnlijker, maar het zet zich niet door, pffffffffffffff ben bijna aan het einde van mijn latijn.
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties En iedereen die is bevallen van harte...! Het is echt heeeel veel om alles terug te lezen Luna Fay woog 2930 gram en was 47 cm lang... Ze heeft de eerste 5 dagen fles voeding gehad en toen ben ik toch maar over gegaan op borst voeding... En dat gaat perfect.... We moesten wel een nachtje blijven in het ziekenhuis want ze had in het vruchtwater gepoept. maar verder is het een scheetje en huilt zo goed als niet 8)