Wilde alle dames die nog moeten bevallen veel succes wensen. Hoop voor jullie dat jullie ook allemaal nog februari mama's worden. Lijkt nog wel de dag van gisteren dat m'n zoontje geboren werd en nu is hij alweer ruim 4 maanden oud en begint echt al baby-af te raken. Geniet ervan want ze worden zo vlug groot. Silly
Thnx Silly Nou hier nog niks, gister wel een paar uur weeen gehad om de 10 minuten maar het zet maar niet door. Ik vroeg gister aan de vk hoe groot de baby ongeveer is, ja zegt ze, ik denk dat je weer een 9 ponder krijg. Dus ik moet er niet aan denken dat ik nog langer door loopt, dat betekent dat ie nog groter wordt. Owww help, ik krijg dat er nooit uit
@morgaine ik dacht dat ze zulke zware kindjes altijd in het ziekenhuis met de keizersnee haalde maar in ieder geval sterkte voor als het zover is @dagdag waarom probeer je flesvoeding niet te combineren met bv dan geef je hem bijvoorbeeld de laatste voeding een flesje kan dan zijn dat hij meer verzadigd is en dan wel doorslaapt. Hier nog steeds geen aktie ik voel me wel heerlijk relaxed en uitgerust. En inderdaad mijn schoonvader belde gisteren voor de tweede keer in 3 dagen tijd of het al zover was nou inderdaad dan kan je ze wel door de telefoon heen trekken maar moet ook eerlijk zijn ligt eraan hoor wie er belt Nou ga zo lekker bakie doen bij me moeder en vanmiddag naar zwemles met me dochter. Allemaal sterkte maar weer en ik lees vanmiddag wel weer ff bij Groetjes
Hier is het nog steeds akelig stil. Ik raak er echt een beetje depri van. Na het strippen dinsdag en gisteren verliezen van de slijmprop zou je ondertussen wel wat weer mogen verwachten. Bij de jongens ging dat een stuk makkelijker. Ik wacht wel af. Pluspunt: ik heb nu een weekje langer verlof.
Aanstaande februari mama's: heel veel succes met de allerlaatste loodjes. Wat zullen jullie blij zijn als straks de kleine geboren is. De maart mama's zijn al aan het zeuren dat de ooievaar nu echt op moet gaan schieten, dat zal voor jullie wel helemaal gelden! Liefs, Cleo
Hallo dames, Hier ook nog steeds geen wilde actie. Gister om 11 uur in bed wel gerommel gevoelt, alsof ik een te strakke broek draag en iemand die dan nog aantrok, maar geen pijn, daarna eigenlijk heerlijk geslapen. Verlies nu wel voor het eerst in weken weer grote stukken slijm maar dat zal wel van het strippen zijn. Nou ja dan kan ik vanmiddag iig nog naar een bruiloft waarvan ik nooit had gedacht dat ik het zou redden (is gelukkig gewoon vlak bij huis in Delft). Als er vandaag verder geen actie meer plaatsvind moet ik morgen bellen voor nieuwe stripafspraak voor morgen of zondag Maar ben nu lekker fit, dus kom maar door! iedereen die zit te wachten erg veel succes! knuffel Lisette p.s. mijn Lodger bunker wordt net bezorgd, wat een mooi ding! Zie mijn kindje er al helemaal inliggen straks....
Hoi Erna, Ik heb laten pendelen door Sonja en het werd een dochter op 1 maart. Het is inderdaad een meisje, nu maar afwachten of 1 maart ook klopt! Hmmm, volgende week donderdag dus. Dan is gelijk mijn volgende VK afspraak... En jij? Heb jij laten pendelen?
@Lisette sterkte ermee, pfff 41 weken en 2 dagen. ik denk dat ik dan best een beetje ongeduldig zou worden. mijn vk heeft het nog niet over strippen gehad, wel over dat ze in week 41 naar het ziekenhuis met me gaat voor controle van vruchtwater en hartje, mocht het tegen die tijd er nog niet zijn...
@Wenniepenny: ik heb weinig last van keizersnede. Merk wel dat mijn buikspieren geen kracht kunnen zetten. Bij mij trekt het litteken ook aan de rechterkant, heb er vnl last van als ik veel loop. Ben gisteren al wezen winkelen (luuk is nu 3 wkn oud) en dat ging prima! Ga zo eens proberen auto te rijden. Heb de arts gesproken en als ik me goed voel mag ik het zeker proberen, dus gaan we maar doen. Ook ben ik alweer aan het stofzuigen...Die 6 weken is dus alleen als je er veel last van hebt volgens mij dokter..Moet jij ook nog zo lang wachten? @ Daphne: probeer jou ook al tijd te mailen maar ben helaas te druk...komt goed, ga het snel doen ok? Groetjes, Bab
Lisette, Morgaine, Kristel en Erna: succes met wachten op actie van jullie beeb! Erna: Ik had er inderdaad al over zitten denken om de laatste voeding kunstvoeding te geven. Het klooien wat hij doet (waar ik gisteren over schreef) doet hij voornamelijk overdag. Het gekke is dat hij de laatste voeding op bed wel goed drinkt en daarna ook zonder morren gaat slapen. Die mazzel hebben we wel. Zou ik met het cb moeten overleggen over die combinatie van kunstvoeding en borstvoeding? Naar mijn idee niet, maar soms hoor je dat. Fijn dat je je relaxed en uitgerust voelt! Het ligt er zeker aan wie er belt, van de een kan je meer hebben dan van de ander! Vannacht is dus de eerste nacht geweest dan Dain in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer sliep en niet naast mijn bed.... Het is supergoed gegaan \/ Het was wel even raar hoor! Om 23.45 heb ik hem in zijn bedje gelegd en we hoorden hem pas weer om 4.30 uur. Jammer genoeg sliep hij niet door tot 6.00 uur, maar dat komt vanzelf wel! Het was nu wel raar stil in de slaapkamer. Het leuke was wel dat onze katten weer op de slaapkamer konden en daar hebben ze dankbaar gebruik van gemaakt . Al met al is het prima gegaan en ik ben blij dat hij nu gewoon altijd in zijn eigen bed ligt. Fijne dag vandaag! Liefs, DAGDAG
@dagdag dat hoef je niet te overleggen hoor maar als je gevoel zegt van wel kan je dat beter volgen maar het dreinen kan zeker wat te maken hebben met onvoldoende gevoed voelen van Dain. @mirella bij mij heeft ze ook gependeld een jongen en dat klopte dus inmiddels en bevallingsdatum 24 februari dus wie weet ik hoop dat ze gelijk heeft. Ik ga nu ff lekker relaxen
Lisette, heel veel sterkte. Ik ben ook bevallen met 41 weken en 3 dagen, dus misschien komt de beeb morgen Succes meis, ik zal voor je duimen!
Onwijs bedankt, ga ik voor, is iig nog niet begonnen ofzo. misschien morgen na 2e keer strippen ofzo? Andere dames, prettige wedstrijd! groetjes Lisette
Mijn verwachtingen op een spontane bevalling begint nu met de dag af te nemen. Meiden zijn blijkbaar gewoon een stuk koppiger. Ik ga niet meer naar bed van "Goh, zou het vannacht...". Over 4 dagen gaan ze wat meer strippen. Misschien dat het dan gaat komen.
Bij mij gaan ze woensdag strippen ik ben benieuwt. Vandaag toch nog een keer naar de vk geweest, ik was toch wel bezorg maar me bloeddruk was iets gezakt, gelukkig maar. En eerlijk gezegt voel ik me vandaag zeer goed, geen wee of harde buik te bekennen, dus het zal vanavond wel niet gebeuren...