Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    Ik was van mijn dochter de volle 42 weken zwanger en mij hebben ze toen helemaal niet gestript of wat anders raar dat dat zo verschilt he per vk.

Het enige waar ik vandaag last van heb is af en toe opzettende harde buiken maar verder ook geen spoor van weeën te bekennen.

Mijn dochtertje die kan ook echt niet meer wachten nu vandaag heeft ze wel een paar keer tegen mijn buik geroepen he baby kom nou ik wil je zien :)

Maargoed je weet het nooit wie weet zijn er morgen in 1 keer weer wat beebs bij we hopen het maar.

Groetjes maar weer

2. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Wat onwijs schattig zeg :)

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Heel veel sterkte voor alle meiden die overtjd lopen...

ik weet zo goed hoe jullie je voelen!

Nu zijn jullie gelukkig met meer, dat scheelt misschien een klein beetje?

Vorige week was ik de enige die zo over tijd liep en dan ging iedereen me nog voor bij ook .... :cry:

Maarrrrr een troost....mijn Mick is alweer een week 'jong' vandaag!

Ik ben uiteindelijk 12 dagen overtijd ingeleid omdat ik niet genoeg vruchtwater meer had....heb er idd geen druppel van gezien tijdens de bevalling!
    Ik kwam bij 10 dagen overtijd bij de gyn voor een seroniteit onderzoek.

Succes meiden!

4. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hebben jullie af en toe ook zo'n harde buik dat je denkt dat ie gaat scheuren?

Ik vind het echt een bizar gevoel. Had de hele zwangerschap al harde buiken, maar deze zijn toch wel echt serieus.

Die meid van ons heeft ook elke avond rond dezelfde tijd de hik. En ze ligt met d'r hoofdje zo diep in m'n bekken dat ik haar gewoon ter hoogte van m'n vagina voel..! Freaky hoor!

Herkenbaar voor iemand of ben ik de enige met zoiets?

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hoi dames,

Hoe gaat ie met jullie?

Hier erg druk en daarom niet veel tijd om te posten.. Ziekenboeg hier met 2 zieke dames..Hoge koorts enzo :(
    Met Kian gaat het prima! Hij begint nu wat wakkerder te worden. zo lief zoals ie dan met grote oogjes wakker ligt :)

Met mij ook nog steeds hetzelfde. Op de wachtlijst bij fysio..ben benieuwd wanneer er plaats is voor me!

Nou dames en vooral degene die overtijd lopen...sterkte en suc6 met de laatste loodjes he en ik blijf jullie volgen!

6. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Heb ik ook, de VK vertelde me dat hij/zij ook al helemaal met t hoofdje tegen mijn baarmoedermond aanligt dus dat verklaart een hoop

7. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @mirella28 Heb ik ook hoor zelfde gevoel trouwens leuk dat je nu thuis ook internet hebt kun je toch nog wat bij lezen en schrijven tijdens je verlof.

Vanmiddag zei een vrouw tegen me op zwemles raar he nu sta je hier en ineens de volgende minuut die nu komt kun je een eerste wee krijgen en inderdaad dat kan ja.

Ik reken er maar op dat ik 2 weken over tijd ga net als van mijn dochter kan het nooit tegenvallen.

8. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @judith75 Wat is het stil he zonder Maisy :cry:

9. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    dames ik ga ofline, mijn oogjes beginnen pijn te doen. Iedereen succes vannacht, we zien morgen wel weer of er beebs bijzijn!

Weltruste voor straks

10. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    ik ga ook nokken trusten allemaal

11. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hè shit, kom ik net een paar minuten te laat online Erna! Slaap lekker!

DAGDAG :)

12. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Erna: zometeen gaan we Dain een flesje kunstvoeding geven. Ik vind het niet nodig om te overleggen met het cb, je moet toch een beetje doen wat goed voelt. We proberen het een keertje uit en sowieso morgenavond krijgt hij een fles kunstvoeding. Mijn vader viert zijn 65e verjaardag met een etentje, dus Dain blijft morgenavond voor het eerst bij onze buurtjes! Spannend hoor. Ik had nog niet echt een voorraad opgebouwd met kolven, dus hij krijgt één voeding morgenavond afgekolfde borstvoeding en één keer kunstvoeding. Alleen met de fles voeden wordt zo'n knoeiboel met Dain. Aan de borst drinkt hij tenminste zonder morsen ;) Hooguit geeft hij dan wat melk terug.

Dain is trouwens echt zo'n lekker mannetje. Ok, soms dan kan hij wel eens een vervelende bui hebben (of ik kan er minder goed tegen). Maar ja, dat zullen alle baby's en mama's hebben. Vanmiddag zijn we met de kinderwagen naar de Karwei gelopen en dan ligt hij zo tevreden! Heerlijk om te zien. Hij volgt trouwens al heel goed met z'n ogen. Waar blijft nou dat eerste lachje, we zitten met smart te wachten.

Iedereen succes met het soms vervelende wachten en slaap lekker!

liefs,

DAGDAG :)

13. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Nou meiden,

vroeg gaan slapen was een erg goed idee alleen de uitvoering laat te wensen over. ben eigenlijk nog steeds wakker. Buik rommelt wat aan maar volgens mij geen echte wee te bekennen. Vanmiddag maar weer bellen dan, bah.

Ben maar weer even opgestaan want van te lang liggen krijg ik alleen maar rugpijn.

Hoop dat de andere dames vannacht meer geluk hebben gehad!

Tot straks online, Lisette

14. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    ik heb ook al een orustige nacht achter de rug,
    eerst krijg je gezegd dat je snurkt, en wurd er weer gevraagd of je kunt opschuiven, terwijl ikgewoon aan mijn kant lag en dus niet in het midden, en natuurlijk die stome pijn in de rug en linker been ben daarom maar om 06:00 opgestaan
    moes het ff kwijd.

liefs mariska

15. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @DAGDAG; zullen het woord kunstvoeding vervangen voor flesvoeding? :D

'Kunst' voeding staat zo plastisch ;)

Nog geen nieuwe babies..........het is weekend hoor...

16. kristel

kristel Niet meer actief

Enige gerommel wat ik hier in mijn buik voel zijn de bewegingen van het kind. Zelfs het aantal harde buiken vallen mee. Vannacht eindelijk weer eens door kunnen slapen (bedankt kids, ik hoefde er "pas" om 5:30 een keer uit), maar ik blijf veel moeite hebben om in slaap te vallen.

Vanochtend moest ik weer eens voor de zoveelste keer met de jongste naar de huisartsenpost, omdat hij weer een snee in zijn gezicht heeft. Nog geen 2 jaar oud en nu al 4 keer gelijmd in zijn gezicht.

Net boodschappen voor het weekend gehaald en we hebben zelfs het lef genomen om voor morgen een preitaart te maken. Dit stond ook op het menu een dag na de bevalling van de eerste en die mocht ik van de kraamverzorgster niet eten (prei leidt tot krampjes bij borstvoeding). Maar we hebben zoiets van "het komt toch niet" dus kan het wel. En vanavond lekker burrito's (ook niet handig bij borstvoeding, namelijk te kruidig). Ahah .... misschien is zo dan zo eigenwijs dat ze dan toch wel gauw gaat komen.

17. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Hahaha dat zei mijn vriend vannacht, Morgaine je snurkt, ik lag ook op me rug he hihi

"Mirella, dat heb ik ook dat gevoel, vooral rechtboven bij mijn rib, kind heeft echt geen ruimte meer, maar ja hij trappelt nog vrolijk door tegen me ribben

18. kristel

kristel Niet meer actief

Ik noem het ook altijd kunstvoeding. Immers gekolfde melk is ook flesvoeding, toch ...

19. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Oja gister adviseerde de vk me dak voor het slapen gaan een glas rode moest drinken :confused:
    Omdat ik teveel gestress was

Haha dat moet je niet tegen mij zeggen zodadelijk een klein flesje halen

20. kristel

kristel Niet meer actief

Serieus! Wijn drinken tijdens je zwangerschap op advies van de vk?

Ik vraag me af of mijn vk dat ook zo adviseren. Ik heb zelf niet zo'n behoefte eraan. Ik moet wel zeggen dat wanneer mijn man een speciaal biertje drinkt op zaterdagavond ik het meestal ook niet kan laten om ook een slok te nemen. Dat moet volgens mij geen kwaad kunnen.

Deel Deze Pagina