Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    We hebben de babykamer compleet, alles komt ergens anders vandaan, maar ik ben helemaal happy.

Alles is OUD! en mannetje is het nu aan het lakken, een oud bedje, een oude kast en een oude commode. SUPER!

Verder ben ik vandaf deze week voor 50% aan het werk, eindelijk de knoop doorgehakt en heeft geeft een groot stukje rust!

Dinsdag weer voor controle.

En verder geen nieuwtjes, behalve dat ik 2 verjaardagen heb dit weekend....

Veel sterkte voor degene die het nodig hebben!

@Maisy hoe lang blijft jou mannetje nog weg? Duurt het je niet te lang?

Liefs, Cellie.

2. Niet meer actief

Hoihoi allemaal

Is alweer een tijdje geleden, maar zijn gelukkig inmiddels verhuisd. Heb alleen nog geen internet thuis, alsof ik het forum niet al lang genoeg heb moeten missen :rolleyes:

Fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen, het is al een flinke club mensen geworden inmiddels!

Hier gaat alles nog steeds prima, de kleine is erg beweeglijk en ik geniet er echt met volle teugen van... de weken vliegen voorbij! Voor we het weten bestaat er straks alweer een topic Februari 2007 mama's :D

3. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Zo allen een fijnweekend gewenst, bij ons is het 1 grote zandbak binnen, ja dat heb je ervan als je gaat verbouwen, als je weet wat je er voor terug krijgt maakt het allemaal niet uit. Zit nu buiten met mijn laptop, want binnen zijn de werkmannen en die maken me toch een herrie, gelukkig is het mooi weer!
    liefs fredje

4. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    op mijn verjaardag wordt een leuk kindje \:D/

groetjes Talia

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Weer terug van het sjoppen. Eerst ff lekker zitten, laptopje op schoot (past nu nog), glaasje verse jus en pak chocoladekoekjes. Boodschappen liggen nog in de auto, dat komt straks wel ....

Heb bij de Hema badhanddoeken gekocht (heb vnl oud spul waar de gaten in vallen). Mooie helder blauwe, past goed in onze badkamer. En natuurlijk één knalroze voor de dochter van mijn vriend, ze was gezellig mee. Voor haar nog wat leuk meidenondergoed gekocht en voor de a.s. baby 3 slabbetjes en 2 witte luierpakjes. Ik heb nog weinig zin om kleertjes te kopen. Wacht eerst mn echo af. Nog 4 weken, eindeloos als ik hier zo lees. Maar ook aan die 4 weken komt een einde.

Met praktische dingen kopen wacht ik tot na a.s. woensdag. Dan heb ik een afspraak bij een collega. Zij heeft nog vanalles wat ze kwijt wil. Altijd handig natuurlijk.

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @cellie we weten nog niet hoe lang het duurt, heel frustrerend :(

@pendrag ik w8 ook met kleertjes tot na woensdag dan heb ik de echo gehad en duik ik gelijk de stad in!

7. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Hoi,
    Ik ben via marktplaats vele kleertjes aan het aanschaffen. Echt voor een prikkie en leuke merkkleding. Ik ben toch een 'merkkindje' zoals men weleens zegt hahahahaha. En als ik zie wat nieuw kost voor zo'n ukkie en hoelang ze het aan kunnenn dan is de keuze snel gemaakt om het via via aan te schaffen. Natuurlijk neutrale kleuren wat voor beide kan en een echt jongens set en een echt meidenset, het geen wat het niet wordt, kan ik altijd aan een vriendin geven, want we zijn met meerdere in de zelfde periode uitgerekend!
    Liefs fredje

8. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Groot gelijk hoor Fredje, ik heb ook al het een en ander gekocht!

9. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Maisy wat leuk dat de oudste 2 ook mee kunnen!
    Bij ons mag er naast je partner maar 1 iemand mee.
    Vind ik wel jammer, tis het eerste kleinkind aan beide kanten.
    Ik neem m'n moeder dinsdag ook mee.

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Oh nou ik heb eigenlijk niet eens gevraagd hoeveel er mee mogen haha, boeit me ook niet want ikheb geen oppas voor allemaal dus tja..ze gaan ook alle 4 altijd mee voor controle bij de vk, ook geen probleem.

Kzit vandaag alweer op de helft! wij zeggen hier altijd, eerst de weken optellen en dan nu aftellen! ;)

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Heerlijk Maisy, halverwege. Ik kan ook niet wachten om af te tellen.

Vandaag bij mn ouders geweest voor de verjaardag van mn moeder. Daarna even op bed en nu achter pc. Redelijk dagje zo. Kan niet wachten tot ik weer energie heb om met de honden te gaan lopen of lekker met mn paard te gaan trainen.

Volgende week heeft mn vriend examen in Utrecht. Tijd voor mij om te sjoppen. Mn vader wil graag een keer mee, nou dat mag natuurlijk altijd.

12. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @maisy nou nog heel even he woensdag spannend ik heb woensdag ook nog steeds mijn echo ik heb met mijn man afgesproken dat we niet zeggen dat we weten wat het wordt leuk ff kijken of ze hetzelfde zeggen stel je voor he zeggen ze een meid van in plaats een knulletje hihihi zal wel een giller zijn

En wat het shoppen betreft ik ben ook al helemaal verslaafd aan het shoppen erg he als je zwanger bent ;)

Moet wel heel erg wennen hoor je kan voor meiden veel meer kopen het is echt wel even zoeken hoor en al helemaal voor boxpakjes die kun je haast niet meer kopen en toch wil ik er 1 vindt dat zo lief als ze net geboren zijn

De beeb beweegt nu volop de hele dag door voel ik hem ik dacht dat mijn dochter druk was destijds maar deze spant de kroon :)

En verder ben ik bezig met de geboortekaartjes borduren ze worden althans dat vindt ik super chique ik borduur de naam erop en de tekst print ik op van dat soort krijtpapier en dat bindt ik er dan in met aqua blauwe lintjes

pffff weer hele pagina getypt lol

Sterkte allemaal en groetjes maar weer

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Fredje: borduur je je kaarten echt stuk voor stuk? Of doe je als mijn vriendin: 1 keer borduren en dat dan scannen en verwerken in het kaartje? Dat is trouwens erg mooi geworden!

14. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @pendrag ik ben erna1974 hoor heb alleen dezelfde afbeelding als fredje (verander hem wel even lol) maar ik ga ze echt stuk voor stuk borduren ja anders vindt ik het niet zo echt
    ik borduur alleen de naam in verschillende kleuren aqua appeltjesgroen en van dat babyblauw en dan zie je op de voorkant straks heel chique de naam met de hand geborduurd

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Met behulp van mijn fantastische vriendje heb ik eindelijk een foto van mijn buik in mn album staan. Is een foto van vorige week, als ik dat met nu vergelijk ben ik al weer behoorlijk gegroeid.

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Sorry Erna, niet goed opgelet. Wat een werk meid. Het klinkt alsof het heel erg mooi gaat worden. Laat je je kaartje hier zien als het af is/je baby er is? Ben heel erg benieuwd naar het resultaat!

17. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @Pendrag

Heb je geen combitest gedaan met 10/12 weken?

Dat heeft mij al heel erg gerustgesteld.

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij zijn van 't weekend begonnen met verven, zijn alleen niet verder gekomen dan het plafond, hihi.
    woensdag alle tijd voor de muren, eerst maar leids ontzet vieren!

heb trouwens een groot probleem straks, er is op mijn werk gezegt dat ik tot begin december mag blijven omdat ze 6 weken van te voren zw-verlof te kort vind! huh, das toch standaard?! nu zit ik met 30 weken al thuis uit mijn neus te eten zonder dat ik ervoor betaald krijg. en ik mag alleen maar terug komen als ik mijn beeb straks naar een kinderdagverblijf breng, ze vertrouwen er niet op als onze spruit word opgevangen door familie want die kunnen ziek worden! het moet niet gekker worden!

het andere gezin waar ik oppas die gaan in april verhuizen, dus na mijn zw-verlof kan ik daar ook niet meer heen.
    HELP, wat nu?

in ieder geval met de beeb gaat alles goed, en das toch het belangrijkst. voel hem al aardig goed. mijn vriend heeft hem nu ook al meerdere keren gevoeld, hij is zo trots als een pauw! geweldig!
    moet van de week ook maar een keer gaan shoppen,in heel veel truitjes past mijn buik niet meer, hihi.

19. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    We hebben dit weekend even heel veel geld uitgegeven aan onze kleine beed. We hebben de kinderwagen besteld; de Quinny Buzz (in Apple Green), gelijk een maxi cosi erbij én de kinderkamer besteld. Geweldig die Mama Mazzel Dagen bij de Prenatal :), overal ging 20% vanaf. Dat scheelt nogal... ben helemaal blij. Geeft ook wel weer een stuk rust nu we hier helemaal uit zijn en het besteld is.
    We zijn ook nog even wezen kijken voor leuke behangetjes, maar daar zijn we nog niet uit wat we daar mee gaan doen. Daar gaan we ons nu maar eens op richten en dan het kamertje schilderen en straks als alle spulletjes komen lekker inrichten. Dan is alles mooi voor de feestdagen klaar.

20. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ik ben ook naar Prenatal geweest. Wieg en bad gekocht, hemeltje, boodschapnet voor de Quinny Buzz erbij. Nu alleen nog een commode en we zijn klaar.

Ik koop de commode bij Ikea.

Deel Deze Pagina