Hoi, Sorry dat ik een tijdje niets heb laten horen maar we zijn enorm druk met de verbouwing van ons nieuwe huis (nou ja, ik ben van de catering hahha) Wat raar Runner dat jouw werkgever zo reageert! Zou het toch eens nakijken want volgens mij mogen ze je dat niet verplichten en heb je gewoon recht op 16 weken betaald zwangerschapsverlof. Ik ga 22 dec met verlof en misschien nog wel iets eerder (11 dec) omdat ik mijn vrije dagen op wil hebben voor ik terug kom na mijn verlof (1 mei 2007). Heb nl een andere baan dichter bij huis aangeboden gekregen en die lijkt me erg leuk! Zou dan na mijn verlof op 1 mei meteen kunnen beginnen. Verder gaat het erg goed met ons kleine mannetje! Hij wordt steeds drukker en sinds gisteren voel ik hem ook de hele dag door bewegen! Echt een leuk gevoel, wordt nog eens bevestigd dat je niet meer "alleen" door het leven gaat! Vwb onze babykamer zijn we al heel eindje op weg. Alles is besteld en wordt eind november geleverd. Het huis is dan ook klaar als alles volgens plan verloopt. Mijn mama is heel druk bezig met het borduren van een ABC maar ze is erg bang dat het niet op tijd af is..Mijn zus is 10 weken te vroeg bevallen en ze hoopt echt dat ik op uitgerekende datum beval..hoop ik zelf natuurlijk ook! Moet wel zeggen dat het een erg mooi abc wordt! Wij zijn nog aan het twijfelen om een 4-d echo te laten maken. Hebben er natuurlijk al een aantal gehad in 2D bij echocentrum...Hebben jullie er al een laten maken en bij welke zwangerschapsduur? Liefs, Bab
@Mirella28: ik snap even niet zo goed waar je op reageert. Zal mijn zwangerschapsdementie wel zijn. Maar ik heb met 11 weken een normale controle-echo gehad. Alles prima in orde. Merk wel dat dat inmiddels erg lang geleden is. Als ik Junior voor me zie, denk ik nog steeds aan dat beeld van 4,5cm. En als ik Junior nu voel, als ie tegen de buitenkant van mn buik ligt, voel ik dat ie echt heel erg veel groter is! Wel een rotweekend en afgelopen nacht gehad. Junior heeft besloten erg weinig/niet te bewegen. Ga me gelijk erg ongerust maken. Gelukkig besloot hij vanochtend toch in beweging te komen. Morgen controle bij de VK.
@Bab28: wij hebben pas in week 23 weer een echo. Weet eigenlijk niet eens hoeveel D die is maar wij gaan niet voor meer dan dat. Wil soms wel uit nieuwsgierigheid maar geef mn geld liever uit aan spulletjes. We moeten 3 kamers opknappen en nog een plafond in de keuken. Om waar wat praktische dingen te noemen.
@Pendrag Oh ik dacht dat jij je zorgen maakte om de 20 weken echo, dat er misschien iets mis was. Daarom stelde ik die vraag. Misschien was het iemand anders die dat zei.
Nee, over die echo heb ik wel een goed gevoel. Maar tegen de tijd dat het zover is, maak ik me vast wel weer zorgen. Hoort nu eenmaal bij kinderen krijgen en als de kleine straks geboren is, zal het wel niet anders gaan.
Dames... wij krijgen een jongetje! gisteren weer een echo gehad! Het was helaas een kort versie maar we weten wat het wordt! Mijn bloeddruk is wel flink gezakt, en de dokter zag wat onrust in de baarmoeder iets van samentrekkingen! Kent iemand dat.. Voel me er wel een beetje ongerust door.. heb hier nu tabletjes voor en ook kinderasprine voor een betere doorbloeding! Hoef pas over 4 weken weer terug! Het is zo onwerkelijk als je hoort wat het is...
een knul achiaatje, leuk joh! Ik ben eerlijk gezegd ook benieuwd of je dacht dat het een jongetje wordt, omdat ik zelf namelijk lichtjes overtuigd ben van een meid hihihi liefs fredje
Thanks! Eigenlijk stond ik er zelf niet zo bij stil! Had wel al zo eens de voors en tegens bekeken, maar niet een duidelijk gevoel! Daarin tegen mijn omgeving wel.. iedereen dacht bijna een jongen Leuk hoor, de enige die de familie naam van mn man kan doordragen! daar zijn ze dus extra blij mee!
Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent, maar ik denk als ze het echt verontrustend vonden ze je dat wel gezegd hadden en je eerder terug had moeten komen dan over 4 weken.
Ben vandaag zo traag als dikke str... door een trechter. Heb echt helemaal niets gedaan terwijl ik de keuken had moeten opruimen, was had moeten opvouwen en nieuwe ophangen en ik had de belastingaangifte van mn vriend kunnen invullen. Hmmm, niet zo'n topdag dus.
Ben zelfs zo lui dat de paarden nog geen voer hebben gehad vanavond . Gelijk maar even doen. Is gelukkig maar een uurtje later dan normaal.
@Aicha, Ik denk dat een lage bloeddruk minder erg is dan een hoge bloeddruk. Maar ik ben natuurlijk geen dokter... Wij gaan 10 oktober misschien horen wat het is. Ik ben zooooo nieuwsgierig joh!
Ik mag vanmiddag kindje kijken! Heb er zo'n zin in! M'n moeder gaat mee! Enne ik weet nog steeds niet of we nou wel of niet willen weten wat het is... Ik heb nog 4 uur...
Hoi, Heb onze echo foto`s van de screeningsecho er maar eens op gezet. Dus voor diegene die het leuk vinden om te zien hoe ons mannetje in een onvolkomen stuit ligt... Groetjes, Bab
@maisy nog 1 dag meid dan mogen we ben zo benieuwd wat het wordt bij jou Mijn dagen waren ff wat minder ik kreeg midden in de nacht hevige pijnen in mijn buik zo erg dat ik over de grond kroop van de pijn verloskundigen geweest midden in de nacht alles was goed met de beeb dus die de dokter op geroepen blijk ik een galaanval te hebben gehad nou je kan beter 10 keer bevallen doet minder pijn. Maar ik was allang blij dat het geen weeën waren is niet zo best he zo vroeg ze kunnen alleen niets doen aan een galsteen als je zwanger bent dus moet ik maar hopen dat ik niet nog een keer zo'n aanval krijg Als ik bevallen ben dan kan ik er aan geholpen worden Morgen weer een echo leuk !
@missymona: dank je wel! Leuk he dat voetje? Stopte hij nog net niet in zijn mond. Lenig zijn die kleine baby`s he? Groetjes, Bab