Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ohhh dat is wel erg verveled zeg maisy!
    succes ermee, hoop dat het snel over gaat voor je!!

2. Annelies

Annelies Niet meer actief

hier weer een nieuwe zwangere!! ik ben rond 23 februari uitgerekend. ik kan het echt nog niet geloven. ik heb er al drie testen tegenaan gegooid en alledrie gaven ze hetzelfde aan... ZWANGER!!
    nog niet een hele dikke streep maar toch duidelijk!
    gezellig om hier met mede-zwangeren te kletsen en ervaringen uit te wisselen.

3. Niet meer actief

Hoi Annelies, welkom en gefeliciteerd :D En dat van die testen ken ik maar al te goed... Volgens mij heb ik wel 7 testen gedaan :oops:

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    hihihi ik heb van de anderen ook wel van alle merken 1 gehaald en gedaan maar deze keer geloofde ik het direkt wel alleen er gebeurde iets raars, ik had een test donderdag gedaan van de kruidvat en de volgende morgen was die 2e streep verdwenen...dus heb ik gister nog 1 van clearblue gedaan en een dikke vette plus gelijk en die is er nog gelukkig, ik heb de testen met resultaat van de andere zwangerschappen ook nog namelijk!

5. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey annelies gefeliciteerd en welkom!!
    heb ook meerdere testen gedaan voordat ik het pas echt geloofde, haha!
    ik denk dat het over een week pas echt echt is als ik bij de VK geweest ben!

6. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Welkom nieuwe zwangeren! Spannend, he, dat testen! Ik heb me nog ingehouden en er maar twee gedaan, maar ik kon het ook echt NIET geloven. Ik heb maar een foto van de test gemaakt en die een paar dagen bij me gedragen zodat ik er af en toe naar kon kijken! Ik kijk er nog af en toe naar .... :rolleyes:

Groetjes,

Dominique

7. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    O ja, Nann, je vroeg of ik met 12 weken weer een echo kreeg. Die krijg ik inderdaad, maar dat is omdat ik een nekplooimeting ga laten doen - in wk 11 dan.

Ik krijg een vlokkentest vergoed als ik met 18 weken 36 zou zijn, maar ik word net 36 als ik uitgerekend ben. Ik overweeg een vlokkentest op eigen kosten te laten doen. Maar eerst maar even een triple test en dan kijken we verder ... misschien komt er helemaal niks uit die test en doe ik de vlokkentest niet. Er is helemaal nog nooit een mongooltje bij mij in de familie geboren en er zijn meerdere oudere moeders geweest, dus het zal wel meevallen (hoop ik dan).

Zijn er hier meer vrouwen die een vlokkentest overwegen, trouwens? Ik hoor graag hoe je er in staat en hoe je je keuze hebt gemaakt!

Groetjes,

Dominique

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ARGHHHHHHHHHH ik baal, ik was even lekker de stad in met d ekids en een vriendin , ff babydingen kijken en de huidige zwangerschapsmode, kom ik terug heeft iemand het lef gehad om mijn vriendins fiets aan de kant te zetten en mijn fiets te pikken met net nieuwe gekochte zitjes deze week erop!!!!!!!!!!!!!! En ik heb geen verzekering natuurlijk...kon ik helemaal lopend met d ejongste op de arm naar huis, want de andere kinderen hadden hun fiets ook mee dus ik kon niet met de bur... :cry:

9. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    bur= bus

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    @ annelies, gefeliciteerd!!

@ maisy, dat is idd best wel kl#$%te op z'n zachtst gezegd!!

haha, dat meerdere malen testen klinkt me bekend in m'n oren, heb er zelf ook 3 gedaan! eerst idd een goedkope en daarna toch maar een cb gehaald (terwijl ik nu nog 5 goedkope heb liggen).

11. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    krijg 12 juli eerste echo duurt nog wel even maar vind het wel spannend!!
    hoop dat als alles goed is en dan kunnen we het eindelijk vertellen ;)

kuzz anita

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey dames!! Ik heb komende woensdag de eerste echo, ze controleren me heel streng vanwege de vorige zwangerschappen, spannend!!

13. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    spannend maisy,
    Goed dat je zo gecontroleerd wordt, ik heb twee weken geleden onze eerste echo gehad en nu heb ik van de week mijn tweede.
    Vind het wel spannend hoor, ik hoop zo dat alles goed is, en dat ik donderdag een hartje hoor.
    lief fredje

14. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nou dames ik kom jullie versterken
    kan nog net in februari
    uitgerekend op 27 of 28 februari

15. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @ Summer, welkom en gefeliciteerd!!

@ Fredje, ja spannend he ik zal ook nog geen hartje zien of horen woensdag daarom wilde ik liever nog een weekje wachten met de echo maar misschien krijg ik er nog 1 gauw om dat te bekijken...hoop t wel!

Wie heeft er trouwens nog meer zo'n zeurderig ongesteld gevoel in de buik? Komt omdat het mn 5de kindje is maar toch...rotgevoel...

16. merel1979

merel1979 Nieuw lid

19 jun 2006
    1
    0
    0
    Hallo Mensen,
    Ik ben hier ook voor het eerst ben 3 februari 2007 uitgerekend en vandaag dus 7 weken en 2 dagen. Heb ook vandaag mijn eerste echo gehad. Een boontje van 1 cm en kloppend hartje hebben we gezien. Echt bijzonder... :D

17. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey maisy heb ook dat zeurderige ongi gevoel in mijn buik, erg vervelend!

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @ bianc, ja ik word er heel onzeker van...:(

19. Annelies

Annelies Niet meer actief

heb ik ook hoor. en het is voor ons de eerste.
    ik vind het ook wel een beetje eng. denk steeds dat ik toch nog ongesteld ga worden. buikpijn trekt ook een beetje door naar mn onderrug...
    gelukkig hebben er dus meer last van.

20. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik ben er ook bang voor
    vooral omdat ik voor nod getest heb
    maar jaals 2 testen zeggen dat je zwanger bent dan zal het toch wel