Ik ben even begonnen met een overzichtslijste. Zal vast niet iedereen er op gezet hebben en kan ook niet van iedereen zo snel terug vinden of ze (willen) weten wat het wordt. Dat kan dan aangevuld. Maar een beginnetje is er... komt ie Erna1974 jongen Bab28 jongen Runner jongen Maisy jongen Missymona meid IkenKleine meid Carola1980 Daphne78 Aichaatje Cellie Pendrag Mirella28 Annelies Fredje8 Marjanna (als er een foutje tussenstaat of ik ben je vergeten: sorry)
@ Maisy, gefeliciteerd! Dat is een hele verassing zeg! Heb je het al aan je vriend verteld? Hoe reageerde hij? Ik moet volgende week 10 okt.
Erna1974 jongen Bab28 jongen Runner jongen Maisy jongen AmyLee jongen Missymona meid IkenKleine meid Carola1980 Daphne78 Aichaatje Cellie Pendrag Mirella28 Annelies Fredje8 Marjanna Ik heb mezelf ook even toegevoegd!
@IkenKleine Dus jij moet ook nog een stuk naar huis rijden na je werk, dan moet je ook goed je hoofd erbij houden. Ik wil trouwens ook zo lang mogelijk doorwerken zoals jij zegt. Ik werk in graanhandel en dat is vaak stressen. Het gaat om miljoenen dollars en snel handelen. Ik ga vaak pas om 18 / 18.30 uur weg en moet dan ook nog een half uur reizen. Thuis ben ik dan moe en val rond 21 uur al in slaap op de bank. (gezellig!) De VK zei dat ik goed in de gaten moest houden hoe het gaat met die steken en harde buiken, als het erger wordt moet ik het gaan bespreken met mijn baas of ik iets eerder weg mag. Ik vind dat moeilijk want ik wil graag alles altijd netjes afronden op mijn werk, dan ga ik met een veel voldaner gevoel naar huis, maar als het erger wordt dan heb ik denk ik geen keus.
Zoo wij hadden vandaag de volledige uitslag van de vruchtwaterpunctie Er was eerst geen down of open rug gezien en nu hadden ze onderzocht op chromosoom afwijkingen Maar hierop ook NIKS te vinden! Dus..een gezonde beeb! We weten nu ook het geslacht, maar dat hou ik liver voor me Dus zet mij maar op de lijst als VERRASSING
Hahaah nou ik heb gister een heel lief nijntje pakje gekocht, zal ik straks een foto van maken, en de kinderwagenbak heb ik nu grijs gekozen, wilde eerst anders de roze voor een meid. Dat shoppen w8 ik ff mee een goeie vriendin heeft 3 zoons waarvand e jongsten 3 en 2 en zij heeft dezelfde smaak kledign als ik voor jongetjes en zij heeft van alles!
@Mirella28; ik heb precies hetzelfde. Wil ook alles netjes afronden. Maar als het beter is, dan ga ik ook wel vragen om aangepaste werktijden. Misschien dat ik iets later kan beginnen en iets eerder weg kan. Scheelt dan sowieso in reistijd, want dan heb ik minder files. Werk in Amsterdam en mag dus fijn een heel stuk ring over. En hier op het werk hebben we veel deadlines, onverwachte dingen die gelijk gebeuren moeten, etc. overdragen gaat ook niet altijd makkelijk, dus erg prettig is het niet als ik minder zou gaan werken (al lijkt het me wel heeeeeeel erg lekker hoor , gewoon het lekkere). We zien wel hoe het gaat. Bijna weekend alweer, dus batterijtje weer opladen :-D
Lijst Februari mama's en kindjes Erna1974 - jongen Bab28 - jongen Runner - jongen Maisy - jongen AmyLee - jongen Missymona - meid IkenKleine - meid Carola1980 - verrassing Daphne78 Aichaatje Cellie Pendrag Mirella28 Annelies Fredje8 Marjanna
Goh wordt ik net gebeld door de VK of ik mischien zin heb om nog een 20 weken echo te laten doen.. Omdat er een VK is op de praktijk die nog wat ervaring moet op doen. Ehmm............. Maar natuurlijk heb ik daar zin in Dus maandag 9 oktober nog maar is kijken of het een MEISJE is hihihi Gelukkig ben ik niet helemaal alleen hier met een meid maar doet ikendekleine gezellig met mij mee ... Yoehoe
Erna1974 jongen Bab28 jongen Runner jongen Maisy jongen AmyLee jongen Missymona meid IkenKleine meid Carola1980 Daphne78 Aichaatje Cellie SURPRISE Pendrag Mirella28 Annelies Fredje8 Marjanna
Lijst Februari mama's en kindjes Erna1974 - jongen Bab28 - jongen Runner - jongen Maisy - jongen AmyLee - jongen Missymona - meisje IkenKleine - meisje Carola1980 - verrassing Daphne78 Aichaatje Cellie SURPRISE Pendrag Mirella28 Annelies Fredje8 Marjanna
Voor degenen die het een verassing willen houden, kennen jullie anderen persoonlijk op dit forum? Dat je het daarom geheim wilt houden?
Lijst Februari mama's en kindjes Erna1974 - jongen Bab28 - jongen Runner - jongen Maisy - jongen AmyLee - jongen Missymona - meisje IkenKleine - meisje Carola1980 - verrassing Daphne78 Aichaatje - jongen Cellie SURPRISE Pendrag Mirella28 Annelies Fredje8 Marjanna
HOI! Nee ik ken niemand....voor zover ik weet.... Maar ik vind het leuk om het voor me te houden, en zelfs als bekenden vragen of we het weten....zeg ik NEE....zodat er niet naar doorgevraagd word en dat er niet op me woorden gelet zal worden...hahaha
Erna1974 jongen Bab28 jongen Runner jongen Maisy jongen AmyLee jongen Missymona meisje IkenKleine meisje Carola1980 Daphne78 Aichaatje jongen Cellie SURPRISE Pendrag Mirella28 Annelies Fredje8 Marjanna Ik heb het even opnieuw gedaan Aichaatje....de kleurtjes waren ineens weg....en dat zag er juist zo grappig uit!
Leuk overzicht! Dank voor je moeite Ikenkleintje! Achter mijn naam kan je voorlopig nog niets zetten, volgens mij ben ik hier de laatste die een screeningsecho krijgt. Laatste weekend van oktober. Iedereen in mijn omgeving voorspelt een meisje, voor mijn gevoel is het een jongen. Jullie krijgen het eind oktober te horen! Ga ff lekker broodje eten en dan mn middagdutje doen. Fijne dag allemaal.