kheb het hem nog niet kunnen vertellen, ik heb hem geprobeerd te e-mailen, hopelijk komt dat aan, dan hoor ik het wel!
@ erna, wat fijn voor je vriendin zeg! @ maisy, wat spannend zeg dat je het je vriend nog niet hebt kunnen vertellen! hoop dat je mail aankomt! Dames, helemaal foute timing hier.. maar wij gaan verhuizen! maar eerst nog verbouwen.. we hebben eindelijk na maanden bieden een casco appartement gekocht! Begane grond, met tuin, en een extra slaapkamer en de rest is allemaal groter! Ideaal dus, we wonen nu 3 hoog! Maar daar gaat nog een heleboel tijd en werk inzitten.. en omdat het hier allemaal niet zo op tijd loopt en afspraken soms een week later pas nagekomen worden zal het wel na de bevalling worden
Hallo allemaal, Even een kort berichtje, ik ga zo proberen de echofoto's erop te zetten! Liefs, DAGDAG
dat van die harde buiken herken ik wel hoor. vooral als ik moet plassen, of net geplast heb. maar ook zo maar als ik op bed ga liggen. heb er verder geen last van maar het is echt een keihard balletje dan...
Zo das wel balen dat je het nog niet met hem hebt kunnen delen, hoop dat je mail snel aan komt, ik denk dat zodra hij het leest je wel heeeeel snel een reactie terug krijgt
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, en inderdaad wat een timing Leuk hoor een tuin, zou ik ook wel willen maarja wij kunnen niet alles tegelijk denk ik dan maar
He dames, ik ga de meiden versterken! Het wordt dus een meisje, er was geen piemeltje te bekennen. Wel leuk hoor deze echo, alles kunnen bekijken uiteindelijk. Koste wel wat moeite want mevrouw besloot het wel te laten zien, maar wel wanneer zij dat wilde en niet wanneer de echoscopiste het wilde. Maar ook hier voor zover als op een echo gezien kan worden was het allemaal in orde. Ze loopt nu 2 dagen voor in de groei, dus dat is ook mooi. De placenta ligt aan de kant van mijn buik en daarom voel ik haar dus niet super goed, maar ik voel haar echt wel! (Leuk als ik wat voel en dan op de echo zie dat ze met twee beentjes aan het afzetten is) De foto's die volgen nog. Tot later Groetjes Daphne
Ik heb trouwens ook weer een foto van het jochie indmn albumgezet, niet heel duidelijk maar goed. Daphne gefeliciteerd met je meid!
Gefeliciteerd Daphne! Ik mag morgenavond voor de 20wk echo. Ik barst haast van ongeduld. Had vanacht een droom en hoorde dat het een jongetje was. Aan dat idee moest ik even wennen. Maarja, het is maar een droom en dromen zijn bedrog?
daphne, gefeliciteerd! mirella, veel plezier morgen! ik mag zo weer een extra echo laten maken om 13.30. heb de beeb nu al 3 xgezien,maar ik blijf zenuwachtig elke keer, hihi. heb trouwens eindelijk mijn album geupload. vraag me niet hoe ik het heb gedaan maar het is eindelijk gelukt.
Mirella ik droom nu eke keer over dat ik een zoon krijg nu en dat ik alemaal jngenskleertjes moet kopen hahahaah echt supersuf, ik heb nl een hele stapel al gekregen ik weet alleen nog niet goed wat ik ervan moet vinden, ik ben dat lieflijke poppige gewend van de 4 meiden, het si wel schattig dat jongensspul maar anders schattig en ook wat eenzijdiger vind ik.
zo wat een gelukkige meiden met het feit dat ze weten wat het wordt, wordt dan toch weer nieuwsgierig als ik het allemaal zo lees, maar nee, we hebben besloten om het een verrassing te laten zijn, dus ik moet nog maar ff wachten......... Morgen weer naar de verloskundige, ben benieuwd, is weer vier weken geleden, vind het iedere keer toch weer spannend, ondanks dat ik hem/haar heel goed voel liefs fredje
@Maisy heb ik ook hoor met jongenskleren het is inderdaad dat lijkt althans saai maarja een meisje kan ook veel meer aan he rokje maillot strikjes en een jongetje broekje shirtje klaar went vast wel
@ Maisy, ja ik vind ook die meisjes kleren zo lief en leuk allemaal, voor jongetjes worden het al echt van die mini-mannetjes. Gelijk al zo stoer. Dat vind ik jammer. Als het een meisje is ga ik helemaal los, als het een jongen is dan zal ik me moeten inhouden bij al dat leuke spul.
Hallo allemaal, Het is weer een tijdje geleden dat ik op al jullie berichtjes heb gereageerd, beetje druk geweest... Goed om te horen dat alles goed gaat met iedereen, buiten de af en toe kleine ongemakkelijkheden! Ik heb eigenlijk nog weinig klachten, wel fijn hoor! Harde buik heb ik misschien wel een keer gehad, maar niet langdurig. Daphne: leuk een meisje! Dat is om weer een beetje balans te brengen in februari tussen de jongens en meisjes! Drie weken geleden zijn we geweest voor de 20 weken echo bij een opleidingscentrum (daar heb ik toen ook nog een berichtje van geplaatst) en de week daarna belden ze weer op! Ze hadden zwangere vrouwen te kort en vroegen of ik nog zin en tijd had om nog een keer te komen... Natuurlijk! Voor een paar leuke echofoto's van onze kleine doen we alles! Dus met 21 weken ben ik weer geweest en nu was het ook leuker dan met 20 weken. Ze hebben nu veel meer naar de baby gekeken en minder naar de meetapparatuur. De beeb was druk bezig met bewegen ook het mondje zag je een soort smak beweging maken. Echt super om te zien. Gelukkig ook drie leuke foto's meegekregen! Ze staan ook eindelijk in mijn album, dus iedereen: CHECK ONZE LEUKE ECHOFOTO'S ! Vooral de "alien"foto vind ik super. Trouwens, wij willen niet weten wat het geslacht van de beeb wordt, dus ik zal proberen zometeen mijzelf aan het lijstje toe te voegen met SURPRISE. De babykamer is inmiddels besteld, komt uiterlijk medio december, mooi voor de kerstvakantie. Verder allerlei dingen geregeld, zwangerschapsgym begint 30 oktober al, het gaat wel snel hoor! Het enige wat me nu even bezig houdt is de bewegingen van de kleine. Normaal voel ik iedere dag wel wat, maar nu al 1,5 dag niet echt duidelijk. Erg hoe snel je je ongerust gaat maken, maar ik hoop dat ik de beeb weer snel een goede schop voel geven! Tot snel! Liefs, DAGDAG
Erna1974 jongen Bab28 jongen Runner jongen Maisy jongen AmyLee jongen Missymona meisje IkenKleine meisje Carola1980 SURPRISE Daphne78 meisje Aichaatje jongen Cellie SURPRISE Pendrag Mirella28 Annelies SURPRISE Fredje8 SURPRISE Marjanne SURPRISE DAGDAG SURPRISE
Nou, het is gelukt om het lijstje aan te vullen en te plaatsen. Ik heb mijzelf toegevoegd en tegelijk Daphne 78 en fredje8 ingevuld. Dames, check even of ik het goed heb gedaan! Liefs, DAGDAG