Hoi allemaal Ik heb mezelf net voorgesteld als nieuweling op dit forum en vroeg me af of ik hier bij jullie mag meekletsen! Ik ben Judith, 31 jaar en zwanger van ons 3e kindje en uitgerekend, uiteraard, in februari 07 Gr. Judith
Lijst Februari mama's en kindjes (dd 10-10-2006) Erna1974 jongen Bab28 jongen Runner jongen Maisy jongen AmyLee jongen Judith75 Jongen Aichaatje jongen Missymona meisje IkenKleine meisje Daphne78 meisje Carola1980 SURPRISE Cellie SURPRISE Annelies SURPRISE Fredje8 SURPRISE Marjanne SURPRISE DAGDAG SURPRISE Wenniepenny SURPRISE Pendrag Mirella28
@Wendy: Lastig hè, als je een tijdje niet op het forum bent geweest. Ja ja, iedereen kletst wat af hier! Ik vind het wel super gezellig zo, moet je nagaan dat mensen 10 jaar geleden dit niet op deze manier konden doen... Die vijf kilo die je bent aangekomen hoef je je absoluut niet voor te schamen! Jee, wat een super mooie buik en verder strak in je vel! Wauw! Je kan het al echt mooi showen in zwangerschapskleding, of niet? @Judith75: van harte welkom op ons gezellige forum en inderdaad, weer een jongetje in februari erbij! Gaat alles verder goed met je, geen pijntjes etc? @ikenklein: fijn dat de lijst weer even netjes is bijgewerkt. Toch ook nog wel veel van ons die het nog niet willen vertellen of niet weten. Stel dat alle SURPRISE-dames een meisje verwachten, dan is de balans in één keer helemaal om! Dames, ik heb onze kleine vannacht weer lekker voelen bewegen. Toch echt een fijn gevoel! Voor de rest was het vannacht minder leuk: MUGGEN! AAHHHHHHH, We werden er helemaal gek van! Het was ook niet normaal meer. We hebben overal horren voor de ramen, dus normaalgesproken valt het wel mee, maar het leek net of ze een bijeenkomst in onze slaapkamer hadden georganiseerd! Voordat we gingen slapen al 10 muggen geliquideerd. Alles gecheckt en we dachten echt dat er geen één meer zat. Daarna wel een keer of 4/5 wakker geweest en iedere keer tot onze verbazing, zater er weer 2 of 3 nieuwe muggen. Waar al die K*Tbeesten vandaan kwamen, geen idee, maar gestoken zijn we wel. Hebben jullie daar nu ook last van, of is er bij ons sprake van een erg plaatselijke epidemie? Ik ga vandaag zo'n ding voor in het stopcontact halen (van het Kruidvat). Buurvrouw vertelde dat het bij hun goed werkte, ik hoop het maar! Ladies, fijne dag vandaag! Liefs, DAGDAG
@Dagdag Wij hebben gelukkig geen last van muggen, maar wel veel spinnen gehad. Ik woon in een nieuwbouwhuis en we hadden abnormaal veel grote spinnen deze zomer / nazomer. Die doen niks, maar je ligt toch niet lekker als er van die grote jongens over je plafond kruipen. Ik kon ook niet goed slapen vannacht. Zenuwachtig voor de echo denk ik. Ik vond m'n buik ineens ook zo groot geworden. Dat komt omdat iedereen er op mijn werk wat van zegt nu. Dat vind ik niet altijd leuk. Dan heb ik zoiets, van jahaa nou weet ik het wel! Heb alleen een buik gelukkig, nergens anders aangekomen. (sorry geen foto want heb geen scanner enzo)
@allemaal: dank jullie wel @ Runner en Dagdag: ik zie idd veel februarijongetjes of nog verrassinkjes staan zeg! Grappig! hier redelijk wat kwaaltjes, maar ze gaan ook weer over hè dus dat scheelt Heb een beetje lage bloeddruk, dus veel moe en duizelig en heb bekkeninstabiliteit waardoor ik haast niet eens kan lopen enz Minder, maar okeej. Bij spookt de kleine jongens 's nachts best hoor! Volgens mij wordt ie voetballer of boxer En muggen..aaaaaaaaaaaaaah, vreselijk hè! En ze moeten ook altijd mij hebben! Ik las net ergens dat een lavendel luchtverfrisser schijnt te helpen tegen muggen?
@Mirella28: Ik kan me best voorstellen dat je niet goed geslapen hebt, ik had namelijk precies hetzelfde. Je bent toch best zenuwachtig hoe het allemaal gaat en of je kindje gezond is! Hoe laat heb je de afspraak? In ieder geval veel plezier en laat het ons natuurlijk even weten hoe het geweest is! Liefs, DAGDAG
@dagdag Het was bij ons geweldig leuk bij het KNOV ik las dat de tweede keer bij jullie ook leuker was wel leuk dat je 2 keer mocht Ik moet volgende week dinsdag weer naar de VK altijd weer leuk om naar toe te gaan als het goed is maak ik dan kennis met een VK die ik nog niet gehad heb dus ben benieuwd Mijn vriendin heeft morgen een echo ik hoop dat alles goed is zeker in hun situatie @ judith dat is minder dat je last hebt van bekkeninstabiliteit hoop maar dat het na de bevalling verdwijnen zal
@ Dagdag Om 19.00 uur, maar ik zal morgen pas kunnen laten weten hoe het ging. Ik heb thuis geen computer (komt nog wel ooit...)
@Erna: heb het ale zwangerschappen gehad en het gaat helaas nooit helemaal wel, blijft een zwakker plek. MAar goed, ik heb nog nix te klagen! Er zijn vrouwen die erdoor in een rolstoel terecht komen Lijkt me vreselijk! Ik kan iig nog aardig wat dingen zelf
Zo jij hebt ook al een lekker rond buikie hoor ! Bij mij waren er weinig vlindertjes en plopjes (ongeveer 3 x gevoeld) en met 19 weken werden het gelijk schopjes /stootjes..
@Aicha Bij mij begon het in week 16 met plopjes en deze week schrik ik voor het eerst echt op van de schoppen en dat rare gevoel als hij/ze draait ofzo... Kan het niet anders beschrijven. Het doet geen pijn, het werkt op me lachspieren.
Hallo allemaal, hier alles goed hoor! Alles ze gangetje, halve dagen werken bevalt me prima. Helaas merk ik wel dat me bekken klachten steeds erger worden. Vannacht moest ik plassen en het deed me zo'n pijn om om te draaien en op te staan in bed. Ik moet zeggen dat ik daar best van schrik elke keer, zeker omdat er nog zo'n tijd te gaan is. Ik heb het bij mijn andere 3 kids ook totaal niet gehad! Maar ook leuke dingen te vertellen, we zijn vandaag op pad geweest om stof te kopen voor de babykamer, ik ben helemaal weg van COLORIQUE, kennen jullie dat? Hoe dan ook, geslaagd voor de stof, die heb ik nodig om gordijntjes van te maken bij de kastdeuren van de babykamerkast....ja volgen jullie het nog? Foto's volgen later. Maar toen riep mijn man voor de grap, zullen we ook nog even bij de Bugaboo gaan kijken...we waren aan het strijden over de kinderwagen....Bugaboo of Quinny Buzz. Op een echt wel leuke manier! Hoe dan ook, wij wéér kijken en een hele aardige verkoper erbij, en die kon me heel veel dingen vertellen over beide wagens, terwijl we echt al veel vaker hebben gekeken en gepraat in winkels. Ik kreeg veel nieuwe informatie en uiteindelijk is de beslissing gevallen, mijn man heeft gewonnen! We hebben dus de Bugaboo besteld, ook een maxi-cosi met voetenzak erbij en alles is nu in bestelling, heb er wel bij gezegd dat ik het verlopig nog niet in huis hoef en de levering is afgesproken voor week 1. Perfect dus. Ik heb ook de nieuwe buzz voor 2007 gezien, heel ander materiaal en andere kleuren. Google even op buzz 2007 en dan vinden jullie um wel...tenminste degene die er nog niet uit zijn dan...haha. Jullie zijn weer helemaal op de hoogte hoor! Groetjes Cellie. PS: Welkom Judith!
Zo zo Cellie een hoop geld weer uitgegeven aan de kleine! Ben benieuwd naar de stof. Komt mij niet bekend voor... Enne Judith leuk dat je erbij bent! Leuk een jongen!
Kijk even op de site van Colorique en dan gaat het om de lijn SURPRISE die ik gebruik. Het is een soort patchwork en ben er echt helemaal weg van! Gr. Cellie.
@Erna: ja, inderdaad fijn dat jullie het leuk hebben gehad bij het KNOV. Gelukkig wij de tweede keer ook. Het ligt aan de benadering, de 1e keer was echt meer gericht op de instellingen van het apparaat en de 2e keer meer gericht op onze beeb! Donderdag mogen we ook weer naar de vk; dan weer bij Rianne, die hebben we met de intake ook gehad. Wel gezellig dus. Ga je eigenlijk nog naar zwangerschapsgym? Ik begin op 30 oktober! @Cellie: het lijkt me echt vervelend als je zoveel pijn hebt, had je het eigenlijk al aan je vk gevraagd? De stof COLORIQUE ken ik niet, maar ben dan ook niet zo thuis in stoffen. Ik begrijp dat je aardig handig bent, aangezien je er zelf gordijntjes van gaan maken?! Fijn dat jullie eruit zijn met de kinderwagen. Mijn man had ook zijn mening goed klaar wat betreft de kinderwagen en het is ook degene geworden die hij in gedachten had! Liefs, DAGDAG