Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @mirella GEFELICITEERD met de aankomend meid leuk hoor kan je inderdaad helemaal los gaan :)

Ik zit nu met spanning op me vriendin te wachten die gaat zo om 12 uur een eerste echo laten maken of het dus goed zit en niet buitenbaarmoederlijk dus ik zit ff peentjes te zweten nu
    En als alles goed is mmet de kleine dan springen we gelijk de stad in ;)

Ik denk wel dat ze veel verder is dan ze denk ze heeft haar test laten zien maar die was echt vet uitgeslagen dus ze heeft zat hcg en haar knoop sluit al niet meer van haar broek dus ben benieuwd

2. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @ mirella in welke kant van rotterdam als ik vragen mag ik heb toen in Ijsselmonde gewoond

3. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Vroeger woonde ik in Kralingen, nu woon ik in een nieuwbouwwijk: Nesselande. Dat is aan de kant van Zevenkamp, Ommoord, Nieuwekerk a/d IJssel.

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    mirella gefeliciteerd!

ben net weer terug van de verloskundige, hartje deed het weer goed. heb m weer opgenomen wat een verschil zeg met 10 weken geleden!
    van haar mag ik dus weer wel thuis bevallen! huh, ik begrijp het niet meer de een zegt van wel en de ander weer van niet. scheen ik de vorige keer wel een slechte gehad te hebben die had net een zware bevalling achter de rug die week waarbij de brandweer op zich liet wachten!
    ze zei nu wel dat het prima thuis kan zolang ik er zelf maar geen bezwaar tegen heb als het fout mocht gaan en we naar het ziekenhuis moeten dat de brandweer me naar beneden moet heisen!
    we denken er nog over maar ws word het toch gewoon lekker thuis.

5. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @mirella ken ik zo ongeveer ja ik weet wel dat ik toen niet zo goed kon wennen daar ik ben opgegroeid in een dorp dus zodoende en ook wat betreft zwanger zijn in de stad of dorp is een heel verschil met verloskundigen enzo

En mijn man wil nu ook nooit meer weg uit het dorpsleven :)

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Runner: lekker thuis bevallen dan hoor!

7. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @Erna

Dorp lijkt mij ook wel gezellig. Nu woon ik in een wijk waar niks gebeurt, de rust valt op me als ik thuis kom (werk in centrum van de stad) en dat vind ik heel fijn. Er zijn veel kleine plattelands dorpjes in de buurt (Zevenhuizen bijvoorbeeld), heel kneuterig allemaal.

Maar werken in de stad vind ik ook weer afwisselend dus nu hebben we een mooie combi gevonden. Wonen in de stad vond ik niet altijd fijn. Je gaat je toch lopen ergeren als een buurt achteruit gaat. Daar wil je geen kind opvoeden. Tenminste, wij niet.

8. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @mirella daar stoorde wij ond dus ook erg aan scholen met grote hekwerken enzo in een dorp heb je dat niet en inderdaad de buurt ging bij ons ook heel erg achteruit jammer wel hoor maargoed kun je weinig aan doen he

9. Annelies

Annelies Niet meer actief

wij wonen ook in een dorp en ik wil echt niet anders. het is hier heerlijk rustig.
    alleen wat hier wel erg is is dat ons kent ons gevoel en dat als er wat gebeurd is, binnen no time het hele dorp op de hoogte is.
    meestal is het dan aan de andere kant van het dorp ook tien keer zo erg...
    maar goed... dat zal in veel dorpjes wel spelen

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij wonen in een klein stadje, tenminste kleiner dan Rotterdam enzo ;) Ik kom ook uit een dorp, maar zou niet meer terug daarheen willen. Idd iedereen kent je dus er wordt veel gekletst :p We wonen nu in een buurt met allemaal woonerfjes, dus toch rustig en toch zo in de stad als het moet :)

11. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    He meiden weer een rondvraag

Wat hebben jullie aan vandaag?

En wat vind je van de zwangerschapsmode? Hoe ziet jullie garderobe er nu uit?

Ik vind het wel lekker zitten. Maar de outfits die ik leuk vind zijn wel wat duur. Mamalicious is wel betaalbaar, maar snel uitverkocht hier in Rotterdam.

Ik heb vandaag een spijkerbroek aan van Noppies (middel reikt tot ver over me navel, hahaha) en een witte blouse.

Verder heb ik nog niet zo heel veel. Een zwarte broek en een bruine rok en wat topjes en truien van H&M Mama.

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb ook een noppies spijkerbroek aan tot over m'n buik ;) met een lichtblauw Nikeshirt. (officieel van manneke, maar wat maakt het uit! :) ) Ik heb ook niet zoveel. Heb nog een bruine broek die errug lekker zit omdat ie van een soort joggingstof is. Die gaat ook helemaal over de buik! Ik heb ook nog een zwarte, maar die zit niet zo geweldig :( Ik heb ook een underbellyjeans van Miss Etam, hartstikke leuk alleen hij zit echt niet fijn met die giga buik van mij! Heb em 4x aangehad :( Verder draag ik veel shirts die ik al had met een buikband en heb nog wat shirts gekregen van mn nichtje die zij weer niet veel gedragen had :)

13. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ mirella, gefeliciteerd met je kleine meid!

Hartstikke fijn dat alles goed is, en nu maar lekker shoppen ;)

14. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Hier 2 t-shirts van en 1 broek van INVORM gekocht bij prenatal.
    Zt me heerlijk, daar wil ik nog wel meer van hebben ;)
    Gelukkig pas ik nog steeds 3 broeken van voor mijn zwangerschap.

Liefs

15. Annelies

Annelies Niet meer actief

tot nu toe een zwarte en een grijze broek bij promiss en miss etam, tot over mijn buik. HEERLIJK!
    verder paar basic shirts, 2 jurkjes, net boven de knie(voor over de broek) paar buikbanden en paar bolero's(ben ik helemaal weg van, van die dingen)
    veel zwart, wit, grijs en rood.
    heb ik normaal ook veel aan.

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik heb 3 broeken van noppies :oops: een zwarte nette, een spijker en een bruin gestreepte.
    heb 1 jurkje en 1 truitje van miss etam en verder 2 truitjes van een vriendin gehad. heb ook 2 buikbanden maar daar nog niet mee gelopen. las laast dat die wel handig zijn voor als je andere truitjes niet meer passen (en laat ik daar nou een heleboel van hebben,hihi) dus die zullen niet lang meer in de kast hangen.
    vind het voorlopig wel weer genoeg zo. in ieder geval koop ik er geen broeken meer bij, kost me goud geld!

17. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @mirella ik woon in groningen, verder kan bijna niet :p

Qua kleding heb ik 3 spijkerbroeken van miss etam, 2 under belly 1 donkere en 1 lichte en een driekwart met hogere buikstuk, 1 zwarte stretchbroek van miss etam, 1 beige broek van esprit, en alle truitjes van de hennes, alle bh's van livera of hema :) ow ja en zo'n bolero ding van de prenatal en een jurkje en spijkerrokje van cache cache :D

18. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Bedankt voor alle felicitaties!

Wat me nou weer overkomt. Ik loop in de supermarkt AH, merk ik dat er ineens een man vlak achter me komt lopen. Echt heel dichtbij.

Ik stop en draai me om, begint ie ineens heel agressief te schelden "trut, k.wijf, je snijdt me af!" en nog meer mooie benamingen. Was een man van in de 70 ! Ik was helemaal verbaasd en schrok me rot. Zei: "waar heeft u het over, U loopt vlak achter me!" Toen ging ie verder met schelden, nou toen zei ik "Ach, man zak door de stront!" en ben doorgelopen.

Nu op mijn werk zit ik te snotteren van kwaadheid en kan haast niet ophouden. Fijn die hormonen... Kan echt niks hebben!

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    en dan zeggen ze wat over de jongeren van tegenwoordig.....

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nahjaaaaaaaaa en ze hebben het over de jeugd van tegenwoordig he :p laats wa sik ook en de AH toevallig en een oud dametje in een rolstoel begint ook zo ineens op een kerel te schelden klootzak enzo :( Is echt een heel raar gezicht vind ik hahahaha. En schat je moet niet huilen, wie weet heeft die man wel alzheimer daar schijnen sommigen behoorlijk agressief van te worden!

Deel Deze Pagina