Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies

Annelies Niet meer actief

ik heb ook drie testen gedaan. alledrie nog niet superdikke streep maar wel duidelijk aanwezig. toch geloof ik het ook nog niet helemaal hoor. zit steeds te kijken of mn borsten al veranderen, maar nog geen veranderingen. alleen erg pijnlijk.
    steeds controleer ik mn baarmoedermond. en die staat al een paar dagen een beetje open. dan zit ik weer te denken dat het toch mis gaat...
    ik weet ook niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad. er zijn twee opties op mijn tempkaartje. dus het kan zijn dat ik te vroeg heb getest en dat daarom die streepjes nog licht zijn.
    ik test ook donderdag of vrijdag nog eens dus. gewoon om nog eens te controleren en zekerheid te krijgen... wanhopig :oops:

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @ Annelies, zonde van je geld..en steeds je baarmoedermond chekken lijkt me ook niet bepaald goed...

3. Annelies

ja, weet ik. het is ook zonde maar ik twijfel nog steeds. ik kan het gewoon niet geloven.
    en ik hoop dat ik dan donderdag of vrijdag een dikke streep heb zodat ik niet meer hoef te testen :oops:

4. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik ben blij dat ik al snel een afspraak met de VK heb, dan is het echt zeker he!!
    liefst zou ik nu ook nog een test doen maar mijn lijf voeld echt wel zwanger aan! raar gevoel in buik, zere tepels en erg moe, kan helaas al een paar dagen erg slecht slapen ondanks dat ik zo moe ben :(

5. Annelies

dat slechte slapen heb ik ook.maar ik weet niet of dat van de zwangerschap komt. maar het is wel iets van de laatste paar dagen. steeds klaarwakker na half vier. en dan slaap ik bijna niet meer.

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hallo meiden, hier gaat alles ze gangetje, merk dat een bepaalde broek (jaja werkleding....) echt strakker gaat zitten.
    Maar behalve dat ik me borsten goed voel, en dan met name s'avonds mag ik niet klagen, heel soms een zuur oprisping....ik meen me te
    herinneren dat ik dat niet eerder zo vroeg in de zwangerschap heb gehad.
    Maarja daar komen er wel overheen.

Over 2 weken alweer de 2e echo, wel heel erg leuk wat vaker echo's, dat had ik bij me andere 3 kids niet hoor!
    Ook al ingeschreven voor kraamzorg, en that's all for now! ;)

Gr. Cellie.

7. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Voor de nieuwe mensen, welkom! Spannend, he?

Ik begin nu zelf een klein beetje te wennen aan het idee, en de nieuwe situatie. Ik slaap niet zo goed omdat ik heel vaak moet plassen, 's nachts, en ik heb rare dromen, maar ik ben er een beetje aan gewend nu. De gang naar het toilet kan ik nu half in slaap doen.

Ook heb ik heel veel honger en dorst, dus ik neem nu maar 6 boterhammen mee naar werk, en drink 2 flesjes water ipv 1.

Jammer vind ik wel dat ik nu al twee kilo ben aangekomen! Mijn broeken zitten ook wat strak, maar dat is puur vet en vocht. Zo jammer! Maar ja, ik probeer me er niet te veel zorgen over maken, het is voor een goed doel, denk ik maar.

Volgende week weer een echo, dan zie ik weer waar ik het voor doe!

Hoe is het met jullie met de vetrolletjes?

Groetjes,

Dominique

8. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hey, maar Annelies,

een streep is een streep, hoor!! Je bent echt zwanger! Echt, echt, echt, hoor! De verschijnselen komen snel genoeg. En sommigen hebben er gewoon minder last van dan anderen. Waarschijnlijk duurt het bij jou ook heel lang voor je een buikje krijgt - je bent jong den dit is je eerste (toch?).

Maak anders een foto en zet die in je foto-album. Dan kan je er regelmatig naar kijken, en kunnen wij ook eens kijken hoe dik die streep dan wel niet is!

Succes, he!

Groetjes,

Dominique

9. Annelies

nou, kijk maar ff in mn album.. er staan twee foto's van mijn testen ;)

10. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hi hi, wat een verzameling! Het zijn toch echt allemaal streepjes, hoor ... en best wel vet.
    Als je niet zwanger bent komt er helemaal geen streepje, maar dat wist je vast zelf ook wel.

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @ Cellie , leuk dat er hie rnog iemand meerdere kinderen heeft, dit wordt mijn 5de kindje!

@ annelies, geld teveel ofzo hihihi:p je bent ECHT ECHT zwanger hoor!!!

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @ maisy Hey leuk, ja idd mijn 4e, ik heb ook nog 2 stiefdochters, dus dan is het de 6e!! Hahahaha

13. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    fijn te horen dat het met iedereen goed gaat,
    ik ben nog steeds ongelofelijk MOE dat is echt niet normaal meer, ben ook dizzy, zuursmaak en mijn borsten barsten zowat, en mijn rug doet ook ontiegelijk zeer. Maar we zijn wel heel blij hoor met de zwangerschap alleen ik herken mezelf zo niet, is toch maf hoor!

14. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    hoi hoi
    Hier nog een februari mama hihi.
    Ik ben rond 8 februari uitgeteld.
    En wat is dat nog ver weg (kan niet wachten)
    Maar ik ben al blij als de eerste 12 weken voorbij zijn. Want die vind ik echt super spannend.
    Groetjes kim

15. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    ik herken het kim, dat afwachten, waren de 12 weken maar voorbij, heb je tenminste meer duidelijkheid, ik heb dat ook.
    Morgen weer naar het ziekenhuis voor de echo, vindt het superspannend allemaal

16. Annelies

nou hier dan toch het bewijs van mn zwangerschap.... (na al vier pos. testen :oops:

nu geloof ik het echt. WOW, wat voelt het geweldig maar idd erg spannend die eerste 12 weken

17. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    GEFELICITEERD, EEN HELE POSITIEVE TEST!!

18. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    ik herken het kim, dat afwachten, waren de 12 weken maar voorbij, heb je tenminste meer duidelijkheid, ik heb dat ook.
    Morgen weer naar het ziekenhuis voor de echo, vindt het superspannend allemaal
    Ik ben afgelopen maandag naar het ziekenhuis geweest. (dit omdat ik veel buikpijn heb)
    En heb toen een inwendige ego gehad.
    We zagen meteen het hardje kloppen.
    Dat is echt SUPER om te zien.
    Ik hoop wat van je we horen.
    Groetjes kim

19. Miekje

Miekje Lid

6 jun 2006
    13
    0
    0
    Alle zwangere dames die ik nog niet gefeliciteerd had van hart gefeliciteerd met de zwangerschap.

Hier gaat alles zijn gangetje. Al mijn broeken passen nog steeds makkelijk. Ik voel geen enkel verschil. Mijn buik voelt wel wat steviger aan. Het enige wat is gegroeid zijn mijn borsten en deze beginnen eindelijk minder pijnlijk te worden. Voor de rest geen kwaaltjes...ben niet misselijk. Heb alleen wat meer tijd nodig om bij te komen van een nachtdienst.
    Veel succes allemaal!

20. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Miekje,

dat heb ik ook. Mijn borsten zijn heel erg gegroeid in het begin - een hele cup erbij! Maar nu heb ik er minder last van.

Al de broeken passen nog wel, maar ik heb zo'n honger gehad dat ik 2kg ben aangekomen! Stom, stom, stom. Ik heb het nu wat meer onder controle, maar het was even wennen. Eigenlijk voel me me nu beter dan in het begin, dat wel.

Groetjes,

Dominique

Deel Deze Pagina