Hoi Ik heb inmiddels vier rokjes (twee spijker, 1 bruine rib, 1 zwarte rib). Ik heb een bruine broek en twee zwarte broeken. Heb 1 buikband, een zwarte die doe ik aan als mijn shirt net te kort is, dat het er mooi onderuit komt. Ben wat aan de groffe kant, dus dat is het makkelijkste en mooiste vind ik zelf. Moest wel weer even wennen hoor dat mijn broeken niet meer pasten, was namelijk 21 kg afgevallen en danopeens passen je kleren niet meer niet dat ik het erg vond of wat dan ook, maar was gewoon weer wennen. Het is een gezonde buik he! liefs fredje
O,ja bij de verloskundige geweest van de week en alles was okido. Weer een mooie hoge hartslag en ik voel me helemaal toppie, alsof ik de hele wereld aan kan, schijnbaar gaat dat wel weer over, maar nu genieten we er eerst maar eens lekker van! liefs fredje
@ Judith en Yasmin, beterschap ! @ Dagdag, inderdaad een muts die VK hoop echt niet dat ik haar met de bevalling krijg @ Ikenkleine, irritant heey dat ze op het werk vaak zo vrouw onvriendelijk zijn (tis maar goed dat we rechten hebben gekregen) Alsof wij er iets aan kunnen doen dat alleen wij een kind kunnen baren? Vaak hoor je echt belachelijk argumenten op het werk.. @ Fredje, fijn dat alles nu zo goed gaat, geniet er maar lekker van! Hier alles prima, ben zo blij dat ik die kleine elke dag voel, even een bevestiging dat ze er is Morgen nog ff een dagje werken en dan is het alweer weeeekend yoepie! De tijd gaat nu best wel snel.... Leuk dat lijstje, ben best benieuwd naar al die suprise baby's
Cellie SURPRISE (04-02-2007) Bab28 jongen (05-02-2007) DAGDAG SURPRISE(06-02-2007) AmyLee jongen (07-02-2007) Judith75 Jongen (09-02-2007) IkenKleine meisje (10-02-2007) Missymona meisje (12-02-2007) runner jongen (12-02-2007) Carola1980 SURPRISE(18-02-2007) Maisy jongen (18-02-2007) Annelies SURPRISE (20-02-2007) Erna1974 jongen (21-02-2007) Aichaatje jongen (24-02-2007) Mirella28 meisje (24-02-2007) Daphne78 meisje (25-02-2007) Fredje8 SURPRISE Marjanne SURPRISE Wenniepenny SURPRISE Pendrag ?[/quote]
Cellie SURPRISE (04-02-2007) Bab28 jongen (05-02-2007) DAGDAG SURPRISE(06-02-2007) AmyLee jongen (07-02-2007) Judith75 Jongen (09-02-2007) IkenKleine meisje (10-02-2007) Missymona meisje (12-02-2007) runner jongen (12-02-2007) Marjanne SURPRISE (16-02-2007) Carola1980 SURPRISE(18-02-2007) Maisy jongen (18-02-2007) Annelies SURPRISE (20-02-2007) Erna1974 jongen (21-02-2007) Aichaatje jongen (24-02-2007) Mirella28 meisje (24-02-2007) Daphne78 meisje (25-02-2007) Fredje8 SURPRISE Wenniepenny SURPRISE Pendrag ?
@missymama ik vind het ook fijn dat ik hem/haar nu iedere dag voel. Lekker je eigen controle. Soms denk ik wel eens, doe wat rustig aan joh! Maar hoort erbij, fijn dat er leven is. liefs fredje
@ Ik en kleine Ja in Zweden krijg je een jaar betaald verlof, maar je wordt wel geacht daarna weer full time aan de slag te gaan.
@ maisy, nee het lukt niet, ik wordt er een beetje gestoord van. Ik open paint, open het plaatje in een andere file. klik op save as, maar dan staat er save as text of save as copy en ben ik 'not allowed to save different blablabla.... ...ik weet het niet meer. wil gauw thuis een goede computer want als ik straks in Januari met verlof ga, wil ik nog wel meekletsen en lezen.
Hmmm heb je hem ingescand of via de camera erin gezet? Kben redelijk technisch maar ik zit hier helemaal en kanniet zo heeel veel doen...wel jammer ben benieuwd naar je echo!
Tjee wat een gedoe met die foto's Herken het wel, heb zelf ook nog helemaal niets in mijn fotoboek staan... Wij hebben alleen een laptop, en de comp. waar ik m'n foto's wil inscannen (bij m'n ouders) heeft er ff geen zin meer in... Ach geduld is een schone zaak...
Hallo allemaal, Kom eventjes snel spieken of ik niet teveel van jullie geschrijf mis, want het kan soms erg hard gaan! Wij zijn nog steeds ziek en helaas valt nu ook ons weekendje weg in het water Maarja, als we maar snel weer opknappen! Hebben jullie trouwens ook al last van 'harde buiken'?
@missymona Weer even terug op jouw oude berichtje. Nou dat commentaar op je toename in gewicht en wat je eet, dat is inderdaad heel irritant. Ik weeg nu 75 kg bij 1.78 m en voel me prima. Maar ik moet de hele dag domme grapjes aan horen op mijn werk van m'n collega's. Een keer 'nou, dat zie je wel he, is het geen tweeling' kan ik nog wel hebben, maar elke dag meerdere keren van die domme opmerkingen wordt je inderdaad heel chagerijnig van. :x En dan gaan ze zich nog bemoeien met wat je in je lunch in je mond steekt ook! 'je mag geen mosterd hoor' 'je mag geen dropje' 'kijk maar uit straks dij je uit' Vaak zijn het mannen. hier nog een paar: 'je moet niet zoveel eten je wordt zo dik' (grrrr ik eet normaal 3 maaltijden en 2 stuks fruit!) 'hoef je niet (als ze je iets aanbieden)? nee je zit al behoorlijk vol natuurlijk hehehe' 'zo jij krijgt vast een heel groot kind' Dames herkenbaar? Ik heb gekeken naar jullie foto's en ik verschil echt niet veel van jullie buikjes hoor. Ik weiger om allesverhullende bloeses te gaan dragen want ik vind mijn buik gewoon mooi.
Die grapjes ken ik inderdaad ook wel. Weeg nu 73 bij 1.72 en ik ben tot nu alleen maar gegroeid in buik en borsten en niet in heupen. Maar goed, zijn bij ons mannen die die grapjes maken. Kan ze hebben @Mirella, wat je ook kunt proberen voor je pdf is het volgende (hoop dat het duidelijk over komt) Open je pdf-file en open een nieuw Paint bestand. In je pdf-file klik je boven aan op het icoontje met een cameraatje erin (momentopname). Dan krijg je een kruisje waarmee je stukken uit je file kunt selecteren. Selecteer (klik en sleep) het gedeelte dat je wilt hebben (of klik op CRTL+A op je toetsenbord). kies dan in menu 'bewerken' voor kopieren. Ga dan naar je Paint bestand en kies daarin in het menu 'bewerken' voor plakken. Als het goed is verschijnt nu het stuk dat je gekopieerd hebt uit je pdf-file hierin. Nu kun je in Paint opslaan als kiezen en dan kies je bij 'opslaan als type' voor JPEG en een bestandsnaam. Dan kun je beide programma's afsluiten en heb je je JPG van je echo. Succes, hoop dat het zo lukt.
Inderdaad soms wordt je echt moe van al die grapjes, iemand op me werk noemt me nu dus ook de hele tijd dikke, die kan ik nu dus ook wel schieten, ik geniet van me buikkie en als hun er last van hebben kijken ze maar lekker de andere kant op!
ja en dan te bedenken dat het nu net begint... wordt nog veeeeeeel groter die buik. Nou ik ben er hartstikke trots op. Ze roepen maar lekker. En ook al was ik nu al 20 kg aangekomen, wat hebben zij daar mee te maken. Als je maar lekker in je vel zit! Há Neem me ook elke avond weer voor om buikfoto's te nemen, maar dan vergeet ik het weer. Dit weekend toch echt maar eens doen, want is wel leuk om te hebben. Zal dan ook gelijk de echo foto's in m'n album plaatsen.
@ikenkleine Ja, het is gelukt! Je bent een genie! Het ging heel makkelijk. Ik heb er gelijk een plaatje van mezelf bijgezet met de beeb van mijn vriendin (beeb was toen net 5 dagen oud, ik was zelf net 6 weken zwanger en had het nog niemand verteld behalve mijn vent dan he, hihi) Bedankt he ikenkleine!