Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ikenkleine

ja nou ik heb nog mooiere echo's van de 10e en 12e week, maar die heb ik nu niet bij me dus die zet ik er volgende week wel even bij.

Met deze echo's lag ze maar niet stil en die van het gezicht is best vaag en ook een beetje eng...Net een alien he.

2. summer28

summer28 Lid

12 okt 2006
    91
    0
    0
    dag dames
    ik ben terug van weg geweest.
    kan helaas niet alles bij lezen dat is veel te veel.
    er is een hoop gebeurd de afgelopen tijd.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=21804 onder dit topic een korte up date.

verder met mijn zwangerschap gaat alles goed.
    krijg een meisje.
    volgende week vrijdag 20 weken echo ben benieuwd.

hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat en dat iedereen een voorspoedige zwangerschap heeft

groetjes van summer

3. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @ Mirella, leuke foto's hoor!

Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je de beep heel weinig tot niet voelt? Ik wordt er een beetje ongerust van! Wat kan daarvan de reden zijn? :cry:

4. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Aicha

Nee, dat heb ik nog niet gehad. Vanaf week 16 voel ik haar elke dag wel minsten 5 keer, maar elke baby is anders, mijn vriendin zei het ook, haar dochtertje was heel druk in de buik en heel rustig er buiten, ze lag uren in de box rustig te staren terwijl haar zoontje heel rustig in de buik was en heel druk erbuiten... Dus wie weet krijg je straks ook een drukke knul!

5. summer28

summer28 Lid

12 okt 2006
    91
    0
    0
    ik voel mijn kleintje ook niet altijd hoor.
    De ene dag is ze heel druk en de andere dag voel ik haar niet of nauwelijks

6. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    Mijn knulletje is erg druk en dat was mijn dochter ook mijn dochter is nu ze er is ook heel druk dus zegt denk ik weinig

Met mijn vriendin is alles goed ze heeft een echo gehad en ze is 5 weken alles zat goed

Nu hebben we ook maar besloten dat we vanavond is ff lekker gaan shoppen met zijn tweeën hahaha en gezellig een hapje eten nou leuk vooruitzicht voor het weekend lekker meidenavondje

@mirella leuke echo en foto

7. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    hier hetzelfde hoor. Voel haar ook de ene dag veel meer en beter dan de andere dag.
    Komt omdat ze nog veel ruimte hebben en als ze dan wat meer naar achteren liggen of tegen je 'rug' aan trappelen voel je het niet.
    Kan me er ook wel zorgen om maken hoor, ondanks dat ik weet dat het normaal is en je pas vanaf week 28 het elke dag en vaak op een dag moet voelen.

@summer. wat een naar verhaal, maar heel goed dat je voor jezelf hebt gekozen. WELKOM TERUG.

8. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Voel me al wel wat meer gerust nu, bedankt meiden!

Leuk weetje ook! Wist ik niet! Maar daar in tegen zijn er ook vrouwen die pas heel laat in de zwangerschap wat voelen, dus wij hebben al geluk toch? ;)

9. even een ego berichtje
    Ben tante geworden :) :) :) :) :) :)
    even showen hoor
    Gisteren geboren MELISSA 3315 en 50 cm
    Wat een drollie he

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wauw wat een stuk!

ben blij dat het weekend is, weer ff rustig aan!
    gaan zo lekker patatjes eten, hmmm.

heb gelukkig (nog) geen vervelende opmerkingen gehad over mijn buik. maar goed ook anders sla ik 'm voor z'n ****. hihi.

11. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ mirella, erg leuk die foto van jou met dat ukkie van je vriendin, vooral de gedachten erbij dat je zelf opdat moment 6 weken zwanger was en dat alleen jij dat nog wist, wat moet er toen niet allemaal door je koppie heen zijn gegeaan met dat kleintje in je armen ;)

@ summer, phoe je hebt inderdaad een rot tijd achter de rug,
    hopelijk heb je nu een beetje rust en kun je nu een
    gaan genieten van je zwangerschap.

@ Aichaatje, je kindje slaapt het merendeel van de dag, mischien is
    je beeb in de nacht aan het spoken als jij heerlijk ligt te slapen, en slaapt het als jij wakker bent ;)

@ Tante Carola, gefeliciteerd met je kleine nichtje ;)

12. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Waar blijven nou die mooie buiken foto's van jullie :rolleyes:

Zit er met spanning op te wachten ;)

Wens jullie allen een heel prettig weekend toe!

Liefs Missy

13. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @Aichaatje: toevallig had ik vorig weekend precies hetzelfde als jij nu hebt! Ik had echt het idee dat ik de beeb al 2 dagen niet gevoeld had. Maar het is precies wat ikenkleine schreef; de baby heeft nog genoeg ruimte, vandaar dat het erg kan verschillen. Gelukkig voel ik de kleine sinds een paar dagen weer veel meer en vandaag echt super veel!

@Summer28: heel veel sterkte toegewenst deze tijd! Lukt het je om toch van je zwangerschap te genieten?

@Carola: Gefeliciteerd!

Ik heb vandaag een sollicitatiebrief geschreven en opgestuurd; ik ben erg benieuwd.... Eigenlijk wilde ik het eerst niet doen, maar aan de andere kant dacht ik: wat kan het mij ook schelen. Ik ben aan het afstuderen en het zou super mooi zijn als ik aangenomen zou worden voor deze baan! 20 uur in de week en een beetje in de buurt. Als ik in ieder geval maar op gesprek mag komen...We zullen het volgende week wel horen.

Vandaag zijn we even bij mijn ouders langsgeweest. Die hadden vorige week al laten weten dat ze iets cadeau wilden geven voor de baby; waarschijnlijk het ledikantje. Vertellen ze vandaag dat ze de babykamer cadeau geven (dus ledikant, commode en kast)! Wauw, we waren helemaal verbaasd, maar erg blij natuurlijk!

Morgen nog lekker een dagje werken en dan... weekend! Jullie ook allemaal fijn weekend!

Liefs,

DAGDAG :)

14. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zo, ik heb ook m'n buikfoto's es in m'n fotoalbum gezet :) Stonden tot nu toe alleen nog maar de echofoto's in :p Zie daar mijn gigabuik :)

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Vandaag mn afspraak met de arboarts gehad. Vorige week was ik die straal vergeten omdat ik mn portemonnee met alles erin kwijt was. Incl. dus het pasje om de pc op kantoor op te starten waar mn agenda in zit. En zonder extern geheugen lukt er niet veel meer.

Goed gesprek met haar gehad. Ze vond het erg verstandig om nu geen 40 maar 30 uur te werken. Daarnaast moest ik van haar ook zorgen dat ik niet in die 30 uur het werk van 40 prop. Dat heb ik gelukkig al geregeld. Zij adviseert ook dat ik in het ziekenhuis ga bevallen. Gezien mijn leeftijd (ben al 35! :smile: ) leek haar dat wijzer. Zo voel ik het zelf ook. In november heb ik weer een afspraak met haar om te kijken of dit nog vol te houden is. Mocht er tussentijds wat zijn, dan kan ik haar altijd bellen. Ging er echt met een prettig gevoel weer weg.

Deze week 2 avonden gewerkt (nou ja, 1 gewerkt, 1 uiteten met collega's). Das dus echt teveel. Heb dan gelijk enorm last van mn buik, misselijkheid en diarree. Arboarts zegt dat als ik 's avonds wat van mn werk wil, ik overdag thuis moet blijven. Nou ja, gewoon maar rustig aan blijven doen.

Ik ben niet zo geweldig technisch, dus het lijstje bijwerken lukt me niet 1, 2, 3. Als iemand dat wil doen: mijn uitgerekende datum is 23-02-07. Wat het is, is nu nog een surprise, volgende week zaterdag heb ik mn screeningsecho dus wellicht weet ik dan meer!

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Wauwwwww Judith das een beste beeb! Volgensmij ben jeook best klein he of zie ik dat verkeerd? Wat zei je vk van je buik joh, kvind m echt super! :D

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Cellie SURPRISE (04-02-2007)
    Bab28 jongen (05-02-2007)
    DAGDAG SURPRISE(06-02-2007)
    AmyLee jongen (07-02-2007)
    Judith75 jongen (09-02-2007)
    IkenKleine meisje (10-02-2007)
    Missymona meisje (12-02-2007)
    runner jongen (12-02-2007)
    Carola1980 SURPRISE(18-02-2007)
    Maisy jongen (18-02-2007)
    Annelies SURPRISE (20-02-2007)
    Erna1974 jongen (21-02-2007)
    Pendrag SURPRISE (23-02-2007)
    Aichaatje jongen (24-02-2007)
    Mirella28 meisje (24-02-2007)
    Daphne78 meisje (25-02-2007)
    Fredje8 SURPRISE
    Marjanne SURPRISE
    Wenniepenny SURPRISE

Zo, Pendrag je staat er tussen hoor!

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    jeetje judith dat is een echte beebiebuik!
    gaaf hoor!
    ik zal snel ook een foto maken en hier neerzetten.

19. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

:) Ja, hij is flink hè ;) M'n vk vind em niet bijzonder, ook omdat ik bij de 2 meiden ook best een flinke buik had! Ik ben niet echt supergroot 1.68m. Maar goed, iedereen kan duidelijk zien dat ik een beebje krijg hè haha :)

Runner, ben benieuwd naar jouw foto('s) :)

20. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Gefeliciteerd Carolla, wat een snoepje!

Ik denk wel dat je daar gelijk in hebt want meestal voel ik hem savonds!! :)
    Ps: zie mijn buik (je) 8)

Wat kun je daar ongerust van worden he! Blij dat je het even met me deelt voel me een stuk beter!
    Succes met je solicitatie.. enne bofkont hoor de hele babykamer van je ouders ;)

@ Judith sooooo he! Wat een buik heb jij! Vanaf wanneer had jij je " explosie" mooi hoor!

@Pendrag hoop dat je je snel wat beter voelt

Deel Deze Pagina