Even heel iets anders. Wil even weten of jullie dat ook hebben. Dat als je bukt of buigt (sokken/schoenen aan doen, iets pakken) je je kindje echt voelt zitten. Tenminste dat heb ik soms, dan voel ik iets hards 'in de weg zitten' en als ik dan met mijn hand voel, voel ik dat de ene kant van m'n buik harder is dan de andere kant. Is dit dan echt je kindje dat je voelt zitten? vaak voel ik dan ook daarna wel een schopje aan die kant. Voelde trouwens vannacht ook dat een kant van m'n buik harder was. Zou dan daar het kindje hebben gelegen?
geeft niets hoor, voelde me toch aangesproken Volgens mij zijn we allemaal wel eens beetje verwart. hahaha
Trouwens, hebben jullie dat ook? Ik was door de stad aanhet fietsen ik moest even naar de belastingdienst enzo, en ik voel me ineens superkwetsbaar op de fiets, wil haast wel schreeuwen "ja hallo kalm aaan, zwangere fietser" hihihi. Echt bij de vorige zwangerschappen dacht ik daar niet zo bij na, het zal wel zijn dat ik nu weer toch weer ouder ben enzo. Ik let zelf sop alles wat e rop de weg ligt en fiets eromheen, vind zelfs putdeksels eng die zijn zo glad, hahaah SUPERMUTS
Hahaha ja ik liever ook niet dus, maar soms moet je wel en ik word hardstikke beroerd in de bus of auto
ja hoor. heel herkenbaar. Ben normaal gesproken nogal een doorrijder in het verkeer (geen asociale rijder, maar goed doorrijden, niet van dat getrut), maar nu let ik onwijs goed op. Hou km's afstand (wat eigenlijk niet helpt want dan schiet er wel weer iemand tussen), niet te hard en neem nu zeker geen onnodige risico's meer. Fietsen doe ik eigenlijk nooit , maar die keren dat ik het doe gaat het ook extra voorzichtig (drempels met name eng).
ik heb er geen last van, rijdt gewoon auto en fiets, loop drie keer per dag minimaal met de hond. En ik denk geen 1 keer UITKIJKEN ZWANGERE VROUW, maaar dat kan altijd nog kome natuurlijk
Nou dames, het onverwachte is dan eindelijk gebeurd... ik heb buikfoto's geplaatst hahahahahaha. Nu nog het kamertje.. En de echo's moeten nog op onze site. Kreeg vandaag te horen dat ik slanker wordt en zwangerder... dus ik zie er dunner uit, maar dan wel erg zwanger. Leuk complimentje vond ik zo... Ook ik ben best voorzichtig, rij elke dag op de snelweg en als mensen eng doen dan heb ik echt dat "beschermende" richting buik. EN ik ken het met het omdraaien dat er iets in de weg ligt, ook als ik op mijn rug ligt dan ligt er echt iets in mijn buik. Wel grappig. Tot later
Ik heb het ook, vooral als ik hier op de markt loop en iedereen loopt te drukken! Dan wil ik de mens het liefste bij me uit de buurt meppen Ja vooral als ik op mn rug lig! Grappig he! Ik heb gisteren de eerst echte schopjes gehad! Dus niet dat vlindertjes gevoel maar heuse porren! Heel speciaal
Voel me niet echt kwestbaarder, alleen als ik me lichamelijk veel inspan of veel moet staan. Maar dan voel ik me ook wel weer stiekem een aansteller... Hebben jullie trouwens ook dat als je naar andere zwangere kijkt, (die ongeveer net zo ver zijn als jou. ) dat zij een veel grotere buik hebben? Valt me de laatste tijd op... (Misschien ook optisch bedrog) De meeste mensen denken ook dat ik minder ver zwanger ben als ik ben... Vin'k niet echt leuk...
Ze heeft de foto's in het Dikke Buiken album gezet (http://www.zwangerschapspagina.nl/album_cat.php?cat_id=3) mooi buikje hoor Daphne! Hoest vandaag dames? Ik ben heel blij dat het bijna weekend is... pfff. Lekker uitrusten weer.
hihihihihi Nou mag iemand me dus echt uitleggen hoe ik ze in mijn persoonlijke album krijg, want dat was wel eigenlijk de bedoeling. Was al blij dat ik in dat album foto's kreeg.