Als je onder een van je eigen berichtjes op Album klikt (icoontje onder je banner), dan kom je in je eigen Album. Daar kun je dan ook toevoegen.
Zeker een mooi buikje Daphne! Wij gaan vanavond naar Marco Borsato! Echt helemaal toppie. Ik ben niet megafan, maar vind het verder wel heel tof om een keer naar zijn concert te gaan. De dresscode is rood en ik ga ook echt helemaal in het rood, super leuk dus. Ik ben verder wel benieuwd hoe het gaat met de beeb, maar we zullen het wel zien. We hebben er erg veel zin in en gaan er een leuke dag van maken. Ik zal van het weekend vertellen hoe het geweest is. Iedereen fijn weekend! Liefs, DAGDAG
@Daphne: mooie buik hoor! @DAGDAG: veel plezier vanavond bij Marco! Ik zag gisteren in de folder van Hema een leuke limekleur lamp en een leuk vloerkleedje gestreept met lime en aqua enz. die móet ik natuurlijk wel gaan halen vant weekend!
marco wow zou ik ook wel heen willen Nou ik heb me eigen toch maar opgegeven voor zwangerschapsgym dus ben benieuwd de kleine is erg druk hoor en bukken gaat ook steeds minder ach ja rollen we straks toch
Bukken wordt hier nu ook al een probleem. En dat met 22 weken.... Morgenmiddag screeningsecho. Ben erg benieuwd of alles in orde is. Ga er wel vanuit maar ja, je weet het natuurlijk nooit. Toch wel even spannend. En ik ben reuzenieuwsgierig of mijn gevoel of dat van mijn omgeving klopt. Morgenavond horen jullie meer! Volgens mij is het lijstje dan compleet.
dagdag, veel plezier vanavond. pendrag, ik ben ook zeer benieuwd of je gevoel uitkomt! succes morgen. maisy, wat erg van die buurvrouw, leven is soms niet eerlijk! gister een aardig harde trap in mijn buik gehad, was aardig panisch omdat ik m de hele avond daarna niet meer gevoeld had, terwijl hij na het eten meestal het drukst is. waarschijnlijk teveel mee bezig geweest want vanmorgen was ie weer helemaal aanwezig! heeft hopelijk alleen maar tussen mijn oren gezeten. aichaatje, jij ook een fijn weekend. en de rest natuurlijk ook
@ Daphne, lekker bol buikje hoor @ Dagdag, heel veel plezier vanavond bij Marco.. @ Maisy, gaat het weer een beetje beter met je? @ Pendrag, eindelijk ben jij aan de beurt, geniet ervan het is het wachten waard. Ben heel benieuwd... Veel plezier! Morgenmiddag ga ik het forum hier heeeeel goed in de gaten houden Hier gaat alles z'n gangetje, al vind ik dat ik wel wat meer actie moet ondernemen om alles te regelen enzo maar ben zooo lui Van het weekend maar weer is ff de stad in, hoorde dat ze bij prenatal 20% korting gaven op de positiekleding En we gaan maar is een paar kinderwagens testen hihihi Schuren en verven en dan vind ik het wel weer genoeg geweest voor dit weekend @ Iedereen, fijn weekend ! Veel liefs!
Morgenmiddag kan ik waarschijnlijk niet posten. Na de echo moet ik snel naar huis want de hoefsmid komt dan. Dus zal wel avond worden voor ik mn verslagje hier doe. Maar jullie horen morgen in ieder geval meer!
iedereen weg van 't weekend? vind het zo'n grappig gezicht als mijn buik omhoog veert door de trapjes die ik krijg! blijf 'm terug porren om het steeds weer te zien, hihi. nou pendrag, laat het nu maar eens weten wat er in je buik groeit . haha. wij hebben weinig gedaan vandaag. het hele huis een keer grondig schoongemaakt en de wekelijkse boodschappen gedaan. kan nu al weinig meer mee naar boven sjouwen! gelukkig heb ik een hele sterke vriend, haha. fijne avond nog!
Voor zover nu te zien is het een kerngezond, hyperactief meisje. Jippie a yeah. Gelijk wat roze kleertjes gekocht . Nu snel verder met koken.
Yoehoe, erg leuk weer een meisje erbij! Leuk hé al dat roze shoppen Super om te horen dat alles oke is. Foto's ? Wij hebben vandaag wat leuke accesoires voor de babykamer gekocht.. Krijg nu echt zin om het kamertje in te richten! Eetsmakelijk!
Gefeliciteerd Pendrag! Jij brengt het lijstje dus wat in balans Hoe voeld het om het nu eindeljik te weten?
Cellie SURPRISE (04-02-2007) Bab28 jongen (05-02-2007) DAGDAG SURPRISE(06-02-2007) AmyLee jongen (07-02-2007) Judith75 jongen (09-02-2007) IkenKleine meisje (10-02-2007) Missymona meisje (12-02-2007) runner jongen (12-02-2007) Carola1980 SURPRISE(18-02-2007) Maisy jongen (18-02-2007) Annelies SURPRISE (20-02-2007) Erna1974 jongen (21-02-2007) Pendrag meisje (23-02-2007) Aichaatje jongen (24-02-2007) Mirella28 meisje (24-02-2007) Daphne78 meisje (25-02-2007) Fredje8 SURPRISE Marjanne SURPRISE Wenniepenny SURPRISE Ik heb je gelijk op het lijstje erbij gezet Pendrag, we missen trouwens nog een paar datums..... Liefs