Heel veel foto's meegekregen. Zal ze proberen te scannen en te plaatsen. Raar om het nu te weten. Iedereen in mijn omgeving zei nl. meisje en ik had juist steeds het gevoel jongen. Een meisje is hartstikke mooi, ben er ook reuzeblij mee. Merk wel dat ik voor mezelf nog even moet omschakelen. Maar dat zal wel snel gaan verwacht ik.
Leuk Pendrag een meisje! He hoe kan het nou? Ik had toch echt m'n datum er al bij gezet... Is ie weg! Zal dat er weer bij zetten.
Cellie SURPRISE (04-02-2007) Bab28 jongen (05-02-2007) DAGDAG SURPRISE(06-02-2007) AmyLee jongen (07-02-2007) Judith75 jongen (09-02-2007) IkenKleine meisje (10-02-2007) Missymona meisje (12-02-2007) runner jongen (12-02-2007) Marjanne SURPRISE (16-02-2007) Carola1980 SURPRISE(18-02-2007) Maisy jongen (18-02-2007) Annelies SURPRISE (20-02-2007) Erna1974 jongen (21-02-2007) Pendrag meisje (23-02-2007) Aichaatje jongen (24-02-2007) Mirella28 meisje (24-02-2007) Daphne78 meisje (25-02-2007) Fredje8 SURPRISE Wenniepenny SURPRISE
@pendrag gefeliciteerd een meid leuk hoor je brengt in ieder geval alles weer een beetje in balans hoor
hoi hoi, mijn uitgerekende datum is 2-2-2007, als iemand het kan toevoegen BEDANKT! O,ja allen een fijne zondag, ik moet vanavond werken een late dienst, maar met dit weer vind ik het niet erg! liefs fredje
Dank voor al jullie felicitaties! Mijn banner is inmiddels aangepast. Merk dat ik nog steeds moet wennen. Raar he, ik had zelf zo het idee dat het een jongen was. Het maakt me verder helemaal niets uit, ben blij dat het een hele gezonde meid lijkt te zijn maar voor mijn gevoel klopt het niet. Het zal wel gewoon een hele stoere meid worden .
Fredje8 SURPRISE (02-02-2007) Cellie SURPRISE (04-02-2007) Bab28 jongen (05-02-2007) DAGDAG SURPRISE(06-02-2007) AmyLee jongen (07-02-2007) Judith75 jongen (09-02-2007) IkenKleine meisje (10-02-2007) Missymona meisje (12-02-2007) runner jongen (12-02-2007) Marjanne SURPRISE (16-02-2007) Carola1980 SURPRISE(18-02-2007) Maisy jongen (18-02-2007) Annelies SURPRISE (20-02-2007) Erna1974 jongen (21-02-2007) Pendrag meisje (23-02-2007) Aichaatje jongen (24-02-2007) Mirella28 meisje (24-02-2007) Daphne78 meisje (25-02-2007) Wenniepenny SURPRISE @ Fredje, je staat er bij hoor @ Marjanne, sorry misschien had ik niet het juiste lijstje gekopieerd Liefs
@Pendrag: GEFELICITEERD! Een meisje, hartstikke leuk voor je! Ik snap best dat je aan het idee moet wennen, opeens is het dan toch anders. @runner: Je schrikt je helemaal rot als je een trap in je buik krijgt, gelukkig heb je de beeb al weer gevoeld! We zijn dus vrijdagavond naar Marco Borsato geweest, wauw wat hebben wij een superleuke avond gehad! Ik was nog nooit naar een concert van hem geweest, dus ben helemaal los gegaan! Om 20.00 uur begon Ilse de Lange; onwijs wat heeft die een mooie stem. ruim een half uur later kwam Marco pas, maar begon goed met zijn single "rood". Hij heeft ook nog samen gezongen met Lucie Sylvas en Ali B met Yes R. Het decor was erg mooi en aan het einde lieten ze delen van een brug zakken tot 5 meter boven de mensen waar Marco overheen liep. Wij stonden daar vlakbij, dus hebben hem heel goed kunnen zien. We hebben veel voorpret gehad in Arnhem bij de chinees en ontzettend veel mensen droegen rode kleding. Zo'n leuk effect en het gekke is, het schept gelijk een band. We hebben de hele avond mee staan zingen en de sfeer in het stadion was heel erg goed. En met de beeb... ging ook alles goed! Hij/zij vond het natuurlijk minder prettig als lekker op de bank zitten, maar verder geen gekke dingen. Ik merkte gewoon dat ik een mega hard buik kreeg en ik had wat last van mijn voeten en rug (van het staan), maar dat was het eigenlijk wel. Het viel me ook reuze mee hoe moe ik de volgende dag was, want ik moest onverwacht toch werken. Daarna gelijk door naar mijn schoonouders (schoonpapa was net terug uit het verre China). Uiteindelijk waren we na middernacht thuis, maar gelukkig ben ik niet afgebrand! Fijne zondag iedereen! Liefs, DAGDAG
nou dames ook ik heb vrijdag mijn 20 weken echo gehad. alles was ok en weer bevestigd dat het een meid word. hoe kom ik in jullie leuke lijst?
Leuk hé die 20 weken echo, echt een baby-tje met alles erop en der aan. Als je de uitgerekende datum nog even doorgeeft, kom gelijk op het juiste plekkie in de lijst
Dames, help! Ik zou vandaag naar de dokter.. die is hem dus inmiddels mooi gesmeerd voor het feest (EID na de ramadan) fijn! Gisteren heb ik mn laatste medicijnen opgemaakt! Dacht slik gewoon tot ze op zijn en dan moet ik de volgende dag toch voor controle.. en nu is ie er niet! Waarschijnlijk pas na het feest weer.... Gewoon maar even niets slikken of een nieuw doosje kopen (en misschien onnodig slikken) ? ik heb zowiezo al zon last van de bijwerkingen.. Yutopar.. (ritodrine) maar dat zou voor de zekerheid zijn, omdat de baarmoeder iets onrustig was! Das echt weer egypte he... vreemde dokter bellen heeft geen zin en de mijne is weg feestvieren!
@Aichaatje: zou je je vraag niet hier op het forum aan de VK kunnen stellen? Die weet er allicht meer van dan wij.
@pendrag, ja dat is een goed idee! Thanks @Maisy, ik slik (te) yutopar (ritodrine) omdat mijn baarmoeder wat onrustig was en de beep met voetjes richting baarmoerdermond stond te dansen! Heel minimaal dosis maar voor de zekerheid volgens de arts.. Nu heb ik er 3 weken op zitten en het doosje is leeg! De bijwerkingen waren vreselijk dus ik was blij dat ik terug kon... nu waarschijnlijk pas een week later :x zit echt te twijfelen of ik nog een doosje zal kopen en die slik totdat hij er weer is?
@Aichaatje: Je kunt mss ook overleggen met een huisartsenpost? Misschien beter om nog een weekje te slikken totdat je bij je HA terecht kunt..?
aichaatje, en weet je al wat je moet doen? hebben er hier meer a.s moeders moeite met het vinden van een leuke naam? ik kom er maar niet uit! hadden een leuke naam maar die staat in de top 10, lijkt me nou niet echt leuk als er straks meerdere kindjes in de klas zitten met dezelfde naam! heb al 2 namen 'afgeschaft' die we allebei leuk vonden maar die het toch net niet hebben. vind het zo wie zo moeilijk om een naam te vinden die wij allebei leuk vinden. aangezien vriendlief meer van de hollandse namen houd en van mij mag het toch echt wat apparter zijn. zijn jullie er al uit?