Nee mijn buik is ook nog niet echt onwijs... Kan ook nog kleren aan van voordat ik zwanger was. Zeker in vergelijking met andere zwangere om me heen val ik een beetje in het niets... Ach maakt niet uit, als het maar goed gaat met kindje.
ik heb nog ff een buikfoto geplaatst. daar lijkt mn buik ineens vet groot maar in het echt valt ie nog niet zo op, ook omdat ik wat steviger ben. en trouwens nog wat fotos van de aanstaande babykamer. alles is af. het wachten is op de meubeltjes eind november!
mijn buik begint nu eindelijk een klein beetje te groeien. helaas geen foto's baby kamer begint er op te lijken . meubeltjes staan er in en hij is al een beetje aangekleed. moet nog het een en ander halen maar het is nu al een echte babykamer.
Mijn buikje is ook nog niet zo groot, al zie je wel het verschil met een paar weken terug! Zie mijn foto;s! Het ligt er ook maar net aan wat je aan hebt denk ik! Maar ja niet getreurd moet ook nog 17 wk ja toch Leuke foto;s Annelies... Een baby badje met standaard is hier bijna niet te krijgen! een man kun ze bestellen en dan is het verschil 250 pond met standaard of 25 zonder... :x
Vandaag een relaxt dagje gehad wat werk betreft. Langs bij oude kantoren waar ik heb gewerkt. Meesten vonden mijn buik erg meevallen terwijl ik het al een echte buik vind. Heb er ook last van met bukken enzo. Die badpakken actie van de Prenatal klinkt goed. Meent je vriend dat of maakt hij een geintje? Als het serieus is, ga ik morgen gelijk even langs. Ik vind het zonde om veel geld uit te geven voor een badpak want ik ga dat alleen maar gebruiken met de kerstdagen als we 5 dagen naar Center Parcs gaan.
@Daphne78: alvast een hele fijne dag toegewenst. Geniet ook van de komende dagen, ik vond die voorbereidingstijd helemaal top! Ik hoop dat je een mooi en ook droge dag hebt! @Annelies: mooie babykamer hoor! Wat fijn dat het al zover af is. Ik moet eerlijk bekennen dat je de toekomstige babykamer nog helemaal is zoals hij eerst was (studeerkamertje van mij). Gelukkig hoeven we er niet veel aan te doen. Mijn buik is trouwens de afgelopen weken wel aardig gegroeid. Steeds meer mensen zien nu ook dat ik zwanger ben, hoewel sommige het niet altijd durven te vragen. Mijn gewicht is aardig stabiel de afgelopen weken en daar ben ik erg blij mee. @fredje: Jij bent inderdaad ook veel afgevallen voor je zwangerschap! Ik was 23 kilo afgevallen, maar vind het soms toch wel eens moeilijk om te zien dat het eraan komt. Zolang het vooral op mijn buik is, vind ik het niet erg. Gelukkig weten we waarvoor we het doen, dat mooie wondertje in je buik! Liefs, DAGDAG
@ Judith: Dat is echt lief van je vent, en mooi prijsje voor een nieuw badpak! @ Daphne:Ik hoop ook dat het een prachtige dag gaat worden, geniet er maar lekker van! Ik wens je heel veel plezier. @ Anneliesat is zeker een gaaf behangetje, erg leuk. En mooi buikie hoor @ Achiaatje:Jij hebt ook een hele mooie buik! Wat een verschil zeg een badje met of zonder standaard Ik ben blij dat ik alleen morgen nog hoef te werken, en vrijdag vrij ben 8) Ik ben echt bekaf als ik nu uit m'n werk kom, het hoogseizoen is begonnen dus dat betekend ook een verhoogde werkdruk. Misschien toch wel lekker, zwangerschapsyoga of zwemmen.. Mag je eigenlijk nog in het bubbelbad, jawel toch? ( lijkt me heerlijk na zo'n dag werken om ff te ontspannen) Ik ga zo lekker naar mijn bedje... Weltrusten
Nou, ik heb het prijskaartje er vanavond zelf afgehaald en hij was echt serieus 5 en dan 20% eraf = 4! Dus ik zou gaan kijken als ik jou was ja! Hij heeft trouwens een mooie rose met oranje bies uitgekozen. Lieve man heb ik toch
Zo te lezen zijn jullie allemaal voor je zwangerschap een hoop afgevallen ik dus ook ik ben 7,5 jaar geleden 90 kilo afgevallen dus ik ben best huiverig nu er gewicht bij komt maar het is voor een goede zaak Ik was nog erg jong toen ik dus afgevallen ben dus gelukkig zie je haast niet dat ik veel huid over heb Ik zal proberen deze week is een foto te plaatsen kunnen julie mij ook zien Toen ik zwanger van mijn dochter was ben ik maar 7 kilo aangekomen ik was toen al zoveel afgevallen nu ben ik 11 kilo aangekomen dus een heel verschil Ik eet ook wel meer nu als toen dus dat zal ook wel verschil maken ik eet in ieder geval verantwoord dus dat is dan toch een goede zaak
Het is geen type fout hoor En ik heb het zelf gedaan zonder dieet sport maagbandje of noem het maar op gewoon gezond gaan eten en boos zijn op jezelf dat je je eigen zo verwaarloosd hebt dat werkte bij mij Als we nou straks bevallen zijn dan starten we gewoon een nieuw forum hoe raak ik me kilo's kwijt
Ik heb een foto van mezelf geplaatst in mijn album zal er ook nog een doen met buik maar daar heb ik me man voor nodig
Thanx heb er nog een op gezet daar was ik geloof ik 7 wk zwanger nog niets te zien Nu wel wat te zien en aardig ook
Ik doe mee! Hoop ook tussendoor nog wat kilootjes kwijt te raken met de bv. @ Erna, erg knap van je 90 kilo afvallen, en inderdaad een leuke foto.. Grappig om te zien hoe we er allemaal uitzien, meestal verwacht je toch een ander gezicht bij de naam heel gek is dat.
Goh wat goed zeg Erna! TOP! Leuke foto trouwens Lijkt mij wel wat met z'n allen gaan afvallen na de bevalling