Hallo dames , Zit echt al maanden op dit forum en nu zie ik pas een feibruari mama's forum. Zal me even voorstellen; Ik ben Lisette uit Delft 29 jaar oud en 14 feb. uitgerekend. Ben normaal stewardess maar das nu erg onhandig dus wek nu bij KLM op kantoor. geen vervelende zwangerschapskwaaltjes alleen moe,moe,moe! Zal hier voortaan vaker komen, gezellig! Groetjes uit Delft Lisette
Hoi Lisette, gezellig dat je erbij komt. Kun jij ook mooi in ons lijstje! Dit weekend heeft mijn moeder de babykamer gesausd en geschilderd. De wanden zijn heel zacht geel, de kozijnen, plinten en de deur iets donkerder geel (kleuren van histor: uitstapje en tulp). Er ligt hopgroene vloerbedekking in met houten meubeltjes. Het staat echt geweldig. Ik vind het heerlijk! Gelijk het bedje opgemaakt en de kleertjes in de kast gehangen. Natuurlijk moet dat allemaal nog gewassen worden enzo. Maar dat doe ik liever dichter op de bevalling. Dan is het dan tenminste echt fris. Het staat echt geweldig! Het enige dat nog niet is ingeruimd zijn de rose kleertjes. Zo kan iedereen de babykamer bewonderen zonder dat we ons geheimpje al prijsgeven. Zal straks kijken of ik foto's geplaatst krijg. Vandaag ook weer een nieuwe buikfoto gemaakt!
daphne, ik wens je een geweldige dag toe... {|= Echt heel veel plezier gewenst en geniet ervan! Ben heel benieuwd naar de foto's .... Liefs Missymona
@Pendrag, heerlijk dat het kamertje nu is ingericht en alles zo mooi is geworden.. Ben erg benieuwd naar het resultaat.. @ lisette, welkom en veel plezier hier Groetjes
Foto's staan inmiddels op mn pc, ben al apetrots. Foto's van mijn buik zijn helder (die zijn buiten genomen) maar de foto's van het kamertje zijn eigenlijk veel te donker. Je hebt zo geen idee van de kleuren. Buiten dat krijg ik ze ook niet op het internet ..... Even wachten tot mijn lief weer thuis is.
Hoi allemaal! @ Lisette, welkom! Leuk dat je ons gevonden hebt! Het is hier een grote gezellige familie! @Daphne: een hele fijne dag toegewenst. Geniet ervan en we horen graag van je hoe het geweest is! Gisteren hebben we de 3d/4d echo laten maken bij Babyview in Arnhem. Moet eerlijk zeggen dat ik de tijd best kort vond wat er voor uitgetrokken werd, en het toch 100 euro kost! Maar bovenal hebben we ons kleine mannetje een half uur kunnen bewonderen. Hopelijk kan ik snel de foto`s plaatsen. Mijn vriend moet ze even inscannen en dan zal ik ze in mijn album zetten. We hebben best een heel aantal leuke 3d foto`s erbij zitten alleen ligt onze kleine nog steeds (of alweer) in een onvolkomen stuit en lagen de voetjes de hele tijd voor zijn gezicht. Ook lag de placenta precies ervoor zodat het echt een zoekpuzzeltje was...Hij kreeg op een gegeven moment de hik en ik voelde hele zachte bewegingen in mijn buik. Nu weet ik dus wat dat is. 9 nov gaan we weer naar de vk en daar ga ik nog maar eens zijn ligging aanhalen want deze is dus in 6 weken niet veranderd helaas...Wordt wss toch keizersnede dan... Wij gaan as donderdag naar Utrecht. Zijn er nog meer mensen hier die donderdag gaan? Groetjes, Bab
@bab gelukkig kan een kidnje op t laatste moment nog draaien , mijn kindje ligt to nu toe ook aldoor in stuit maar maak me nogniet druk en waarom kies je dan gelijk voor een keizersnee? Je kan dan gewoon bevallen hoor, ik hoef iig als t neit nodig is een operatie.
@Maisy: Heb er al met mijn vk over gesproken. Zij zei dat indien een baby al zo`n tijd in een onvolkomen stuit ligt (de benen bij het hoofdje) dan wordt dat een voorkeurshouding genoemd. Vaak is de kans erg groot dat de baby zo de hele zwangerschap blijft liggen. Mijn zus heeft 2 kindjes gehad die allebei in onvolkomen stuit lagen gedurende de hele zwangerschap. Zij is zelf ook in stuit geboren en ik ben met de keizersnede omdat ik over dwars lag. Heb al een aantal hele nare verhalen gehoord over bevallen in stuit en indien ik op voorhand mag kiezen, kies ik voor keizersnede. Kans is nl vaak erg groot (volgens mijn vk) dat je aan een normale bevalling begint maar deze na een hoop pijn en weeen etc toch in keizersnede eindigt. Vandaar dat, indien de baby zo blijft liggen, wij voor een keizersnede kiezen. Tevens is het eerste kindje van mijn zus doodgeboren en hebben we dat van erg dichtbij meegemaakt! Wij gaan voor het zekere indien onze baby geen normale ligging heeft. Is natuurlijk een persoonlijke keuze...Ik kan ook begrijpen dat je voor een gewone bevalling gaat maar voor ons spelen er dus andere factoren mee...
Oh ja, heb ook wat nieuwe buikfoto`s geplaatst. Zijn inmiddels alweer `2 weken oud...Ben alweer iets gegroeid sindsdien.. Volgens de echo ligt ons kindje 4 dagen voor op groei. De vk dacht aan meer dan 1,5 week met de buikmeting dus dat valt gelukkig mee. Heb wss heel veel vruchtwater.
Ja dan is het idd anders, vind het toch wel vroeg om te denken dat een baby in stuit blijft , ik heb het er nog niet over gehad omdat uiteindelijk de meeste baby's als de ruimte straks beperkter wordt met hoofd beneden gaan liggen, we zijn net over de helft, nog genoeg tijd te gaan hoor. wies trouwens volgens mama aan het kijken op sbs lachen joh die victoria snapt t niet helemaal geloof ik hahaha
Lisette: welkom op ons zeer gezellige forum! Daphne: een supermooie dag gewenst morgen. Het weer heb je waarschijnlijk ook mee, het wordt vast helemaal toppie. Helaas heb ik niet zoveel tijd om iets bij te schrijven (zit met deadline), maar zal binnenkort weer wat schrijven! Liefs, DAGDAG
Lisette; gezellig dat je er bij gekomen bent. Weet je ook al wat het gaat worden? En is het je eerste kindje? Daphne; een hele fijne dag morgen en heel veel geluk.
@ Bab en Maisy, Toevallig heb ik hier vanacht over gedroomt/gedacht (was niet eng, was wel heel bewust). Ik ga er vanuit dat mijn meisje gewoon nog gaat draaien, maar ze lag dus ook tijdens de 20weken echo in stuit. Ik wil dolgraag thuis bevallen maar ik denk dat als het kindje echt op moment supreme in stuit ligt dat ik het ook via de ks ga doen. En nogmaals, ik ga er vanuit dat ze gewoon goed gaat liggen en dat ze er via de natuurlijke weg uitkomt, maar ja.. heb hier al eventjes over nagedacht. @Lisette, welkom welkom @allen Ik ben eigenlijk niet zenuwachtig, maar om 7 uur werd er iets in de brievenbus gedaan, dus toen waren we wakker. En mocht echt wel uitslapen. Schoonma komt pas om half 10 of zo, en mijn ouders om kwart voor 11 of zo. En ik ga er lekker de tijd voor nemen vandaag ahhahaha. Eerst lekker theeleuten, hier rondhangen en tv kijken. (Komt echt niets zo vroeg) Vanochtend had mark zijn hand op mijn buik gelegd en toen ging de kleine echt trappen. Heel erg leuk, alleen was het dus erg zacht en hij voelde het niet. Maar ik vond het zelf wel heel bijzonder! Maar ja.. het zonnetje schijnt hier in Nijmegen, de lucht is blauw... komt goed vandaag hahahahahaha
daphne, geniet ervan! een hele fijne dag vandaag. lisette, welkom, gezellig dat je mee komt kletsen. onze vloer zit er ook in! jippie, volgende week woensdag de meubels. ben echt benieuwd hoe het totale plaatje eruit komt te zien! meiden, mooie buiken weer, begint nu echt wat te worden. zal van de week foto's plaatsen. vergeet het echt de hele tijd!