Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jeetje, wat is er weer veel geschreven. Leuk hoor om alles te lezen.

Ik heb eigenlijk niet veel te melden. Vorige week gesprek met mijn leidinggevende gehad. Heel goed gesprek tot ik 's avonds op bed lag. Toen begon het opeens te malen: bedoelde hij echt wat hij zei of baalt hij zo dat ik er minder ben dat me wil 'wegpromoveren'. Vandaag met hem besproken. Hij werd gewoon een beetje boos dat ik zoiets van hem kon denken. Hij bedoelde het echt in mijn belang en is juist erg tevreden! Heerlijk dus. Heb de hormonen gewoon de schuld gegeven dat ik zulke rare dingen over hem dacht :oops: :oops: :oops: .
    In ieder geval betekent dit dat mijn werktoekomst er erg goed uitziet.

De kleine meid is steeds vaker voelbaar actief. Nu ook als ik gewoon achter mijn bureau aan het werk ben. Raar hoor, om haar dan ook zo vaak te merken. Leidt best wel eens af :D . Maar wel heel erg leuk.

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ga ff een foto'tje in mijn album plaatsen!
    Er komt ook nog echt een verslag van maandag, maar het was in ieder geval een erg mooie dag, met super mooi weer. Het was gezellig, en ook wel erg vermoeiend!
    Groetjes Daphne

ps ben erg druk op me werk, dus weinig tijd hier online.[/img]

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Foto's zijn te groot... gaat dus nu ff niet lukken. Ik ga nog wel een paar op onze site zetten als het zover is, laat ik het weer weten...

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Fijn Daphne dat het een geslaagde dag is geweest! Leuk voor jullie!

Hier hobbelt alles verder... slaap veel, maar weet niet of ik nu aan het bij komen ben. :(
    Denk dat ik dat pas merk als ik weer aan het werk ben. Heb er nu wel een stevige verkoudheid bij gekregen, m'n lichaam maakt van het rustmoment gebruik.
    Gister al een belletje van het uwv gehad, ben wel 3 dagen ziek... Ach zij doen natuurlijk ook hun werk.
    Het was wel een aardige man.
    Dinsdag lekker met vakantie! Heb er wel heel veel zin in! Eerst zondag naar de jonge gezinnenbeurs!
    Wat een leuke dingen allemaal! :D

5. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Fijn om te horen dat het een erg
    mooie dag is geweest ben erg benieuwd naar je verslag en je foto's,
    maar doe maar rustig aan dat komt vanzelf wel.

Groetjes

P.s werk je niet te hard .....

6. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    heerlijk he, echt iets tussen jou en je ukkie.
    laatst zag ik mijn buik ook echt bewegen,
    dat zag er heeel gek uit mijn vriend en ik lagen helemaal in een deuk,
    s'avonds was ze weer heel erg actief en mijn vriend trommelde zachtjes op mijn buik en de beeb trommelde telkens terug
    ik zag mijn vent helemaal glunderen. :)

7. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    VOORLICHTING OVER BORSTVOEDING

We zijn gisteravond naar een 2.5 uur durende voorlichting over bv geweest en het was erg interessant.

Ik ben natuurlijk clue-less want dit is mijn eerste en mijn moeder heeft mijn broertje altijd fles gegeven, dus had geen idee.

Eerst begonnen ze over wat is bv, waar bestaat het uit, waarom beter dan flesvoeding en daarna kwam de lactatiedeskundige over de praktijk ervan, hoe moet je goed aanleggen, wat is een goed bv BH en welke kolfapparaten zijn er, voordelen, nadelen, geschiedenis van bv (vroeger mocht je bijvoorbeeld je baby de eerste 24 uur niet zelf voeden van de dokter :confused: ! dat werd door de verpleegster met de fles gedaan, zat je met pijnlijke borsten te wachten... :( )

Nou, best interessant allemaal dus, weetjes en adviezen, en helemaal niet dwingend ofzo, van je MOET dit en je MOET dat (want ik dacht dat het zo'n soort presentatie zou zijn).

Kan het iedereen aanraden die er meer over wil weten.
    En ook es kijken op www.borstvoedingswinkel.nl, da's ook wel een handige site.

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Maar zonder de komma die er bij staat ;)

9. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @Missymona,

als je een bad hebt, moet je es in bad gaan liggen zonder schuim, dan zie je helemaal goed hoe je buik beweegt, zie je alsmaar rimpels in het water ookal lig je zelf doodstil!

10. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Dat lijkt me leuk zeg! Ga ik snel eens proberen! Enne thanks voor je link!

ik heb vandaag 10 kilo pakket kleding binnen gekregen voor de beep! Wat heerlijk he dat kleine spul.. :) Als het nu toch een meisje is dan moet er nog wel roze bij komen dan doen we gewoon een combi! De grote maten kunnen we wel door verkopen!

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Lijkt me heerlijk in bad, helaas hog neb ik niet. ons huis zou in augustus al klaar zijn maar dat wordt pas januari, en dan wordt het dus kaal opgeleverd, nog geen wc pot erin.

Beetje stresspuntje...

vandaag naar de VK geweest, alles goed alleen bloeddruk voor mijn doen hoog (onderdruk van 78 maar schijnt nog steeds laag te zijn, maar normaal heb ik 60).

Heb me vandaag toch maar opgegeven voor Zwangerscha[scesar, begin meteen maandag al, leuk!

oh ja, iemand vroeg het, ik krijg mijn eerste kindje en het geschacht willen we niet weten , ben wel benieuwd natuurlijk!

Groetjes allemaal Lisette

12. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    he he ik heb eindelijk een buik foto geplaatst duurt ff maar dan hebie ook wat :)

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @ missymona
    Ja dus....
    Ben helemaal kapot, viel vandaag bijna in slaap in de auto. Ik kijk dit even aan en dan is het tijd voor een gesprek met iemand.... Want dit is levensgevaarlijk. Ik werk hard, en wat ik merk is dat het rijden me erg veel energie kost (heen 1 uur, terug 1,5 uur in het donker)

14. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Hier nog 1.. denk niet dat ons huis klaar zal zijn voor de bevalling maar we doen ons best ;) lekker stressen he!

@erna mooi buikje hoor!

@Daphne, pas je wel een beetje op jullie zelf :confused:

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Vandaag best lekker gewerkt. Ik kan echt merken dat als ik op tijd om 3 uur naar huis ga en dan om goed 4 uur op bed lig, ik het beter volhou. Vanmiddag zelfs lang geslapen, tot 8 uur. Heb nu net mijn pannenkoekjes op. Jammie. Vooraf zure haring gegeten. Wat een combinatie :confused: .

Junior is steeds vaker wakker, grappig hoor. Zaterdag gaan we naar de Jonge Gezinnenbeurs. Ben erg benieuwd. Zal wel retedruk zijn. Mijn vriend vindt dat helemaal niets maar deze ene dag gaat hij lief doen wat ik graag wil. Wat een schat he? Zondag gaat hij weer lekker mountainbiken dus ook hij heeft een goed weekend voor de boeg.

16. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @Aicha,

Is het bij jullie nou ontspannen wonen? Of woon je in een drukke stad?

Ik woon dus in Rotterdam en vanmorgen ben ik voor het eerst weer es met de auto naar me werk gegaan. Wat een ramp! Denk je, het is vrijdag, dus valt misschien wel mee met drukte op de weg!

Nou echt ik had weer een engeltje op me schouder want ik werd afgesneden en moest snel uitwijken. Pffff.... En agressieve opgefokte mannetjes allemaal achter het stuur joh! Echt waar, EEN HEER IN HET VERKEER IS NOG ALTIJD EEN DAME!

Daarna moest ik nog 10 min in de metro, maar denk maar niet dat er iemand voor je op staat ofzo.

Ik erger me elke dag aan het openbaar vervoer, mensen zijn zo agressief, asociaal en intolerant. Bah. Af en toe denk ik wel es stiekem; kon ik maar emigreren of naar een rustig dorpje ofzo...

Mis jij Nederland?

17. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Mirella, denk dat dat voornamelijk ligt aan in wat voor een stad je werkt. Rotterdam is dan natuurlijk wel een hele grote drukke stad.
    Zelf werk ik in Alkmaar, en daar is het gelukkig een stuk relaxter. Zeker als ik jou ochtend verhaal lees, heb ik een makkie 's ochtends. ;)

18. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @Marjanne,

Ja dat denk ik ook.
    Wie weet verhuis ik ook ooit ook nog es naar het noorden.

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Mirella,
    Ik woon in een badplaats aan de rode zee, Hurghada! Rustig is het hier niet maar wel heel relaxed ;) Echt Egypte wat vandaag niet is komt morgen wel!
    Soms mis ik NL wel, vooral nu je graag je zwangerschap wil delen met familie! Hier moet je zelf achter je zaken aan en in NL is alles goed geregeld (dat is in geval van zwangerschap wel zo prettig) Verder wordt er hier ook niet veel aandacht aan besteed, qua kleding en yoga ed

Laat dat Engeltje maar lekker op je schouder zitten dan :)

20. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Grappig

Vinden jullie het ook zo'n gek gevoel als die kleine van je vlak achter je navel zit te bewegen?

Of heb ik dat alleen.

Kun je je voorstellen dat je er 2 of 3 in je buik zou hebben?

Mijn oma had spontaan een drieling en mijn tante een tweeling!
    Mijn oma was destijds zo speciaal dat ze een kinderwagen van koningin Juliana kreeg!

Ik was best bang dat ik ook een drieling zou krijgen.... :confused:
    Tweeling had ik wel leuk gevonden maar 3.... Mijn arme oma....

Deel Deze Pagina