@mirella, ja grappig is dat idd, kan ik me hierinneren van de anderen, mijn baarmoeder zit nu al bij mn ribben en de beeb ligt aldoor hoofd boven ik voel dus het meest gefriemel beneden maar af en toe ook wel helemaal boven in, kben het soms wel zat hoor niet de hele zwangerschap maar dat t al zo hoog zit, ik kan amper nog bukken en zitten is ook kut Kzal ook wel weer ff een buikfoto maken, is alweer een tijdje geleden, ben benieuwd hoe groot het verschil is
@ Aicha Ik heb gekeken waar Hurghada ligt in de haven-atlas. Is toeristische plaats zeker, want wij leveren er geen graan. @ Maisy, Ja dat lijkt me inderdaad irritant, heb nu al t idee als ik buk van "sorry kleine, moet je even 'pletten'"
Hahaha, nou kheb een buikfoto geplaatst, wel beetje wazig omdat het met de webcam was, ik schrik dr zelf een beetje van
ja, ik zal dit weekend es een paar foto's maken en dan maandag proberen erop te zetten. Die van mij hangt vrij laag. Ik heb nog een taille zeg maar, en dan onderaan een bal hangen hahaha!
als ikd e foto bekijk wat een verschil met 19 week zo liep ik er op het eind bij van de meiden, mijn god, monsterbaby ahahah
Inderdaad gewoon aangeven hoor als het jou allemaal een beetje te veel word , ik heb van de week ook me mond maar is open gedaan en gezegd dat ze niet van me kunnen verwachten dat ik nu de werkdruk een stuk hoger ligt ik het ook nog voor de volle 100 % aankan en dat ik stress op mijn werk zoveel mogelijk wil vermijden. Strerkte!
@ maisy een groot maar prachtig buikkie hoor ben wel benieuwd of er bij mij ook weer een verschil is, heb toch al weer een paar weken geen foto gemaakt omdat mijn buikkie naar mijn idee niet veel gegroeid is maar daar kan ik me in vergissen natuurlijk.... Zal morgen ff een nieuwe foto maken, ik ga nu ff helpen in de keuken met eten maken .... Liefs en prettig weekend (eindelijk) allemaal !
@missymona, ja joh maak maar ff een nieuwe foto, zal je vast verbaasd staan, ik dacht dat t ook wel meeviel, ik was zelfs nog bij de vlos geweest om tevragen of t wel goed groeide In vervolg dus ff een foto van mezelf maken voor ik dat weer vraag dus ahahahha
waar zit de baarmoeder van jullie nu, hoe hoog zeg maar. bij de ribben zit ie bij mij echt nog niet hoor.... twee a drie vingers boven mn navel ongeveer... lig ik wel op schema of is de baarmoeder te klein? maak me een beetje bezorgd. ik kan ook nergens vinden wat normaal is voor 24 weken...
@annelies, nee hoor dat is hardstikke goed!, ik ben niet zo groot (1,60)en dit is al mijn 5de kindje, tis bij mij al behoorlijk hoog voor 25 weken
Ik ben afgelopen dinsdag bij de VK geweest. Mijn baarmoeder zit ook precies tot mn navel. Is met 24 weken helemaal volgens het boekje! Bovendien, de ene baarmoeder groeit wat sneller dan de ander. Sommige gaan eerst de hoogte in en daarna pas de breedte in, andere baarmoeders juist andersom. Zorgen zijn dus echt niet nodig!
Mijn baarmoeder zat vorige week woensdag nog 2 vingers onder mijn navel, maar was wel goed gegroeid volgens de vk. Maar volgens mij heb ik ook behoorlijke onderbuik.
Oke misschien is ie zo niet super mooi de foto, maar jullie zien hem zo wel! Dit zijn dus mijn mannetje, ikke en ons bruidsmeisje (mijn nichtje van bijna 5 jaar) Groetjes Daphne[/img]