Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dominique volgens mij heb je een echo vandaag... succes en heeeel veel plezier!! :D

2. Niet meer actief

Runner ik had de eerste echo met 7,4 weken omdat ik vloeide... en nu over twee weken weer.

Cellie het blijft ook spannend denk ik, ik kijk er zelfs meer tegenop dan dat ik er zin in heb!! Ben veel te bang dat er toch nog iets niet goed is.

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @runner ik heb zoveel echo's omdat ik meer kans heb op een bbm zwangerschap, dta is nu gelukkig uitgesloten nu bekijken ze alleen de ontwikkeling van het vruchtje...

4. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Heeey hallo!

Ik ben inderdaad voor een echo geweest. Echt, ik zweer het je, hij zwaaide naar ons! :) We hebben ook het hartje zien kloppen en het kind helemaal zien bewegen. Ik plaats vanavond de foto wel - eerst even scannen. Het is allemaal goed en er is helemaal niets aan de hand. Ik ben helemaal blij en opgelucht. Dat dat in me groeit!

Het was echt mooi! Mijn vriend was ook helemaal van de kaart.

O ja, en de reden dat ik die echo's krijg is dezelfde als Nann. Ik vloeide ook in week 6. Dan krijg je een echo en dan een paar weken laten nog eentje als nacontrole. Nu ga ik in week 12 WEER voor een nekplooimenting. Ik blijf bezig - en het blijft leuk!

Groetjes,

Dominique

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Fijn nieuws om te horen dominique!!!

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @ runner; Bovenstaande is bij mij ook de reden, dat is dan het voordeel van bij een gyn lopen, een paar extra (vroege) echo's.

@Nann; Ja idd, heel raar eigenlijk, ik heb namelijk al 3 kinderen en ben nog niet eerder zo bewust geweest van alles wat er kan gebeuren als nu...

Ik denk trouwens dat de gyn me na de eventuele nekplooimeting met 11/12 weken terugverwijst naar de verloskundige hoor.

Groetjes Cellie.

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @cellie dit is mijn 5de kindje en ik heb dat idd nu ook heel erg bewust het meemaken allemaal ik heb er wel veel meer de zenuwen door dan bij de anderen fladderde ik zo door de zwanegrschappen heen.

8. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

@ Maisy; ik snap helemaal wat je bedoelt. Zo ervaar ik het ook. Hoe oud zijn jou andere kinderen?

@ allemaal :D
    Vanmorgen even naar de grote Prénatal geweest in R'dam om te kijken wat er tegenwoordig te koop is. Het is alweer een paar jaar geleden en ik heb helemaal niets meer!!
    We zijn er al uit welke kinderwagen we willen, de Quinny Buzz, nu alleen de kleur nog, in het geval van een meisje zou ik de 'wagtail' wel willen, als ik unisex kies zal het waarschijnlijk een zwarte worden.
    Weet een van jullie trouwens waar die het voordeligste is? Wel de nieuwe 2006 variant.
    En dan een kamertje, lastig hoor, gelukkig hebben we nog wel een tijdje...
    Vandaag even langs de caravan geweest om te kijken hoe die er bij staat, nog een paar weken en gaan we op vakantie, we gaan naar Kroatië.

Mijn mannetje is net aan het puinruimen geweest in de voortuin (vieze katten van de buren nemen onze tuin als kattebak!! echt zo goor). En wij hebben geen katten, maar het lag echt vol. Tips wat we daar aan kunnen doen zijn van harte welkom!?

Groetjes Cellie.

9. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Hoi dominique
    Wat fijn dat alles goed is.
    En zie je bij negen weken echt al alles erop en eraan.
    Ik heb namelijk met 6 1/2 week een echo gehad en ik zag eigenlijk alleen maar een boontje.
    Maar ik zag toen al wel het hartje kloppen en dat vond ik al super om te zien.
    Groetjes kim

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @cellie mijn 4 dochters zijn 9,6,5 en bijna 3 een jongen zou nu heel leuk zijn! maar een meid net zo goed, ik ben zelf 24 en jij?

11. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @ Maisy; Ik ben 30 jaar.
    :D

12. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey meiden, hoe is het hier met jullie??
    gaat alles goed met de zwangere buikjes en de bijbehorende kwaaltjes??
    pff bij mij is de ochtendmisselijkheid toegeslagen, jeetje wat verveled zeg!! maar ja, voor het goede doel zeggen ze...
    Vandaag zijn we voor de eerste keer naar de verloskundige geweest, een beetje spannend allemaal, wat gaan ze doen, wat gaan ze vragen, krijg ik mischien wel een echo of kunnen ze het hartje al horen...
    spannend spannend spannend!
    Nou zo spannend was het allemaal niet!! haha gelukkig was wel alles in orde.
    M'n bloeddruk is opgemeten, die was 120/65, perfect dus!
    Het ijzergehalte in mijn bloed was ook goed, 8.5
    Ze heeft nog ff geprobeerd om het hartje te vinden en naar te luisteren, maar helaas... alleen mijn darmen waren duidelijk te horen! (net gegeten, was allemaal lekker in werking dus!) nou ja, dan hebben we die ook eens een keertje van binnen gehoord! ;)
    We hebben ook gehoord dat we geen kans maken op een tweeling, vinden we ook helemaal niet erg, haha!! Maar je weet maar nooit, zal je net zien bij ons...
    Over 5 weekjes mogen we weer terug komen en dan zijn ook gelijk de uitslagen van de bloedonderzoekjes binnen.
    Nog een tas vol met boekjes, foldertjes en info meegekregen, ook nog een knuffeltje en een speen, we gingen niet met lege handen naar huis dus!

zo dat was een heel verhaal, sorry dat het zo lang is dames maar moest het ff kwijt! ;)
    liefs van bianca

13. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Bianc,

leuk de verloskundige dan, niet de ochtendmisselijkheid)! Wat mocht jij vroeg naar de verloskundige, zeg! Heb je nou het gevoel dat het nu "officieel" is? Kan me voorstellen dat het een soort bevestiging is of zo ...

Leuk ook dat je wat meekrijgt voor de kleine!

Groetjes,

Dominique

14. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    was idd erg leuk bij de vk, is nu toch al wat echter ja!!
    het was jammer dat het hartje nog niet te horen was maar dat komt de volgende keer wel!
    dan is het gelijk dubbel zo leuk, en het hartje horen en een termijnecho!
    ik was idd ook wel erg blij dat we al vroeg mochten komen!
    en die misselijkheid...hopelijk gaat die snel weer over!!

zit alleen in twijfel nu, of we een combinatie test gaan doen, is een nekplooimeting en bloedonderzoek... is alleen maar een kansberekeningen... er komt bij ons niets voor in de familie... maar toch wil ik wel testen denk ik, waarom, geen idee, is alleen maar kansberekening, maar toch...

15. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Elke echo is toch spannend? :)
    Al is het maar om te zien welke vorderingen je kleintje heeft gemaakt.
    Veel succes en plezier alvast!

Ik las dat je ook al bezig was met kijken naar spulletjes voor de babykamer en andere benodigdheden. Leuk he, al die plannen maken! Ik moet zeggen dat ik daar nog helemaal niet mee bezig ben, maar dat is misschien ook niet zo gek gezien onze voorgeschiedenis. Als we de eerste 'live beelden' hebben gehad en de kans dat het weer misgaat aanzienlijk is gedaald, is het voor ons vroeg genoeg om voorzichtigaan vooruit te gaan kijken en ons met dat soort dingen bezig te gaan houden.

@Dominique: wat fijn dat de echo goed en leuk was. Lijkt me zo leuk om het kleintje 'in actie' te zien. Kan niet wachten tot het bij mij ook tijd voor een echo is.

Groetjes, Wendy

16. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    was idd erg leuk bij de vk, is nu toch al wat echter ja!!
    het was jammer dat het hartje nog niet te horen was maar dat komt de volgende keer wel!
    dan is het gelijk dubbel zo leuk, en het hartje horen en een termijnecho!
    ik was idd ook wel erg blij dat we al vroeg mochten komen!
    en die misselijkheid...hopelijk gaat die snel weer over!!

zit alleen in twijfel nu, of we een combinatie test gaan doen, is een nekplooimeting en bloedonderzoek... is alleen maar een kansberekeningen... er komt bij ons niets voor in de familie... maar toch wil ik wel testen denk ik, waarom, geen idee, is alleen maar kansberekening, maar toch...

sorry foutje, 2 keer op enter gedrukt!

17. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dominique: geweldig dat alles goed was op de echo!! spannend hoor met 12 weken de nekplooimeting!

18. Niet meer actief

He wat fijn dat alles goed is... zit helemaal met een smile achter de laptop :D Enneh, nu dat beebje van jullie nog even showen he!!

19. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Thanx Nann!

Ik heb de foto geplaatst. Zie jij er ook een hoofdje, armpje en twee hele korte beentjes in? Of ben ik nu de trotse moeder die er vanalles in ziet?

De foto is op zijn kop, trouwens, omdat de kleine op z'n kop hing. Lekker aan het spartelen en duikelen, hi hi.

Groetjes,

Dominique

20. Niet meer actief

Jemig ja!! Wat superduidelijk zeg!! Ben helemaal onder de indruk, wat vreselijk mooi om te zien! 8)

Deel Deze Pagina