@Daphne, gefeliciteerd! Leuke foto! Wat taal al niet een verschil kan uit maken! ik dacht laat ik eens even googlen omdat de doc maar bleef herhalen dat de beep met de benen naar beneden ligt.. Is dat dus ook een stuitliging.. ofwel een voetligging! Lekker dan! Hoop dat de beep zich nog draait dan! ER was hier toch nog iemand met een stuitertje.. kan het niet meer vinden?
Ja ik en judith ook geloof ik, maar zegt nog niks want we moeten nog lang genoeg, de beeb kan nog alle kanten op, en bij de eerste blijkt vaak dat als het straks echt krap wordt daarbinnen ze vaak vanzelf hoofd beneden gaan liggen omdat dat meer ruitme geeft
@achiaatje, je bedoelde misschien bab28 haar beeb lag in een onvolkomen stuit en dat is geloof ik dan met de kont naar beneden als ik het goed heb begrepen hoor.. @daphne, leuke foto! @annelies, volgens mij zit mijn baarmoeder nu 5 vingers boven m'n navel.. Ik heb ook geen idee hoe de beeb bij mij ligt dat ga ik dinsdag ook maar is navragen bij de vk, ik hoop echt dat ik die muts van vorige keer niet heb en dat ik de afgelopen 4 weken niet al te veel ben aangekomen anders krijg ik straks weer een preek.
ik heb geen idee hoe de beeb bijn mij ligt. verschild volgens mij ook steeds. ook geen flauw idee tot waar ie komt.. vandaag bij de jonge gezinnen beurs geweest. een hoop spulletjes aangeschaft. gister de kadodoos opgehaald bij de etos, waar een hoop rotzooi in zit! werd ook nog gebeld dat de kinderwagen was gearriveerd dus die ook maar opgehaald en net stond de buurvrouw voor de deur met mijn kraampakket in d'r handen die bij haar was afgeleverd. echt een hoop spulletjes zitten daarin! morgen komt er iemand de kozijnen opmeten omdat er een luikje met de storm is uitgewaait en het raam moet vervangen worden. woensdag komen ze met de kamer en dan zijn wij hellemaal beebieproef! haha, nu nog wachten tot de beeb ook klaar is voor ons! schiet wel op zo. over 2 weken jarig, krijg dus ws wel een 3/4d echo van mijn vriend! word helemaal blij van zo'n weekend. kinderwagen staat mooi geparkeerd in de woonkamer, kunnen we er af en toe ff naar kijken, hihi. hij is ook zo leuk! (quinny buzz, in het blauw/groen)
Uitgepuft na een dagje jonge gezinnenbeurs ff lekker op de bank het forum bij lezen. Wel een hele leuke dag gehad. Rond het middaguur in Utrecht aangekomen. Man, wat een drukte. Best wel leuke dingen gezien. Ook e.e.a. gekocht. Wat van zwitsal en difrax, navullingen voor de luieremmer (lekker voorbarig) en lid geworden van Kinderen. Krijg er een fietsstoeltje voor aan het stuur gratis bij! En een leuke tas vol leuke dingetjes + omdat ik de 30ste was en ze 30 jaar bestaan een hele grote pop. Schijnt Fifi te zijn, ik ken haar niet maar de dochter van mijn vriend wel. Die is er reuzeblij mee. Nu wel een zere buik. Alles staat onder spanning. Ff lekker nog voor de buis en dan op bed tv kijken. Morgen relaxt dagje, dan is het vast wel weer goed!
He hallo dames, Ik kijk net voor het eerst bij dit onderwerp en kan me aansluiten bij jullie want ik ben 16 februari uitgerekend. Ik zag 120 pagina's staan en dat is voor mij iets te veel om effe te lezen. Ik ben lekker aan het zwangeren, geen bijzondere kwaaltjes, wel lekker druk met mijn andere 2 kinderen en met het klussen in huis (de oudste gaat verkassen naar zolder).
@Daphne: leuke foto van jullie! Ons beebje ligt al met bolleke naar beneden. Mijn baarmoederzit nu uhm....zoiets als 5 vingers boven m'n navel, misschien wel meer ook! @runner en Pendrag: klinkt als een leuk dagje jonge gezinnen beurs! Neem je rust morgen Gisteren verraste manlief mij met een etentje voor 2 Heb erg genoten en was erg lekker! Vandaag hebben we ons nichtje te logeren. Ze is 22 maanden, dus lekker druk! Kunnen we alvast wennen aan 3 kids in huis
Welkom kristel! Voor de beeb is bijna alles wel in huis vorig weekend ook onze quinny buzz opgehaald en we zijn er helemaal happy mee. Maar waarschijnlijk is de kamer echt pas eind november/december klaar, we moeten nog gordijnen en laminaat/vinyl uitzoeken en dan de rest van het huis nog Aaaaaahhh stresss Ik zie er nu al tegenop als die dame van de kraamzorg gaat langskomen. De doos van etos mag ik ook op komen halen maar zo te horen zit daar dus niets bijzonders in.. Dames, doe rustig aan en geniet van de zondag
wij zijn ook op de jonge gezinnen beurs geweest, vond het een beetje tegenvallen. Wel het een en ander gekocht, maar het was geen dagvullend programma, vonden wij. We hebben modeshow gezien en aan workshop meegedaan om je kamer in te richten. Was ook leuk om te doen. Verder wat difrax spullen en zwitsal gekocht. Was wel gezellie hoor, maar had er eerlijk gezegd wat meer van verwacht. Wanneer hebben jullie de bon van etos gehad? Ik heb namelijk nog niets thuis gehad. Fijn weekend, groetjes linda
hoi, bedoelen jullie de zwangerschapsdoos? of de baby doos. De zwangerschapsdoos heb ik ook al een tijdje. Die vond ik ook niet zo geweldig, maar ja een gegeven paard kijk je niet in de bek he!