hahaha... Ik zat laatst 's nachts ook al te denken of ik misschien met wat kussen en het voedingskussen iets kon maken Maisy, typisch dat jij ook zo'n last hebt van je rechterheup. Vind het zo raar dat ik rechts veel meer last heb dan links. Zal het eens aan de VK vragen als ik daar weer ben. Overdag heb ik niet zo'n last van m'n rug of heupen, maar in bed wel. En heb toch een goed matras. Zal wel met de verweking te maken hebben. Verder leuk nieuws! Vandaag de pretecho gehad. Was echt super leuk en mooi om te zien. Er werd fijn de tijd voor genomen om alles te bekijken en we kregen er een super goede uitleg bij. Alles staat op DVD en alle foto's op een cd-rom. Ben er zo blij mee en vol van om te zien hoe ze er nu uitziet. Ook erg grappig om de bewegingen in je buik te voelen en dan 2 sec. later op het scherm te zien. Zal even een paar mooie foto's in mn album zetten zo.
Wat grappig dat iedereen een beetje het zelfde ervaart op het moment! Ik voel me ook weer zo moe (net zo als de eerste 3 mnd bijna) begin me echt zwanger te voelen ook Ben normaal ook een buikslaper.. slaap nu echt heel raar half op mn zij, een beetje leunend op mn buik maar dat hou je niet lang vol.. dan weer naar ander zijkant... dan maar op rug maar dan krijg ik na een tijdje slaaploos gevoel in mn benen en soms armen? vreemd he! En honger.. dat begint sochtend heel vroeg en gaat de hele dag door.. dit sinds een dag of 4! eet echt de koelkast leeg.. en kilo's fruit..
@IKENKLEINE Moooooie foto's hey! Ja raar he, alleen mn rechter heup en zo erg dat k soms wel kan huilen,ik zit dan ook echt zo van "ahhhh" en dan kijken die kids me aan van wat heb jij joh Ik heb vandaag een positiewinterjas gekocht Jippieeeeeeee, mijn oude jas wilde allang niet meer dicht en het werd wel heel koud, de jas is van mamalicious, staat op hun site www.mama-licious.com en dan wintercollectie 2006, het is de grijze dat die vrouw uit het raam staat te kijken Ben er zo blij mee! Ga er maar mee slapen denk ik
Hey DAGDAG gefeliciteerd met je mijlpaal trouwens (met 28 weken zijn kindjes levensvatbaar) Ik heb trouwens ook zoooooo'n pijn boven in mn buik waar het zo uitrekt echt om te huilen t voelt ook wel of mn ribben it elkaar gedrukt worden of dat die kleine probeert zijn hoofd ertussen te wringen ofzo kweenie hahah voelt niet tof iig
Hallo allemaal, Wat een mooie foto's IKENKLEINE echt gaaf hoor ! Ik slaap nog steeds redelijk goed wel vaak draaien en waker worden, maar daarna ben ik snel weer ingedut. Meestal om 4 uur wordt ik wakker en moet ik naar de wc. Mis het wel dat ik niet meer op mijn buik kan slapen Ben ook erg moe laatste tijd , maar gelukkig heb ik nog wat vrije dagen over dus ik heb er nu elke week 1 gepland iom met mijn werkgever. Eergisteren ook om 21:00 naar mijn bed gegaan en smorgens was ik nog moe....... Ook wat last van mijn rechter ribben voor en achter, een vervelend drukkend gevoel. De kleine doet snachts aan watertrappelen en koppeltje duiken zegt mijn vriend Ze is echt een druktemaker Ik moet ook nog steeds op zoek naar een winterjas die van mij krijg ik ook echt niet meer dicht Buikfoto moet ik nog steeeds maken voel me nu steeds meer een walrus/nijlpaard hahahaha.. Nou lieve meiden, weltrusten en sterkte met de nachtrust !
Jeetje, gisteren mijn mail niet gelezen en ik loop gelijk een pagina of 3 achter. Wat het slapen betreft: dat gaat redelijk. Gemiddeld moet ik er per nacht 2 keer uit om te plassen. Ik merk wel dat ik dan veel wakkerder ben dan voorheen. Dan ging ik echt slaapwandelend naar het toilet, nu ben ik klaarwakker. Op mijn buik slapen gaat ook nog redelijk. Ik heb een waterbed, dat is echt heerlijk! Ik lig dan grotendeels op mijn buik/klein beetje op mijn zij. Arm aan de zijkant tegen mijn buik ter ondersteuning en ik slaap prima. Wel kost het omdraaien erg veel moeite. Gisteren weer heel dom geweest. Had een vergaderdag van mn werk en ben de hele dag gebleven. Tot 6 uur, was kwart voor zeven thuis. Compleet afgedraaid. Heb de honden gevoerd, gedoucht en ben op bed gegaan. Wat een doffe ellende! De hele nacht ieder half uur naar het toilet. Overgeven maar vooral diarree. Ben sinds gistermorgen 4 kilo afgevallen. Vandaag ook nog hele dag op bed gelegen. Heb net 3 crackers opgegeten, die zitten er nog in!
@IkenKleine: mooie foto's zeg! Nu heb ik een idee wat wij kunnen verwachten volgende week @Maisy: dat is een gave winterjas zeg eej! Die zou ik 24/7 gaan dragen gelijk! Zo, ben net weer thuis van aquajoggen. Het wordt steeds zwaarder en vermoeiender voor me, maar het is ook tegelijk zo leuk en gezellig Vandaag uit het water geholpen door 2 meiden, want ik kwam het trapje niet goed opgeklommen! Zalalvast es gaan bedenken welke slaaptip ik ga uitproberen vandaag
Maisy: ja, inderdaad mijlpaal met 28 weken. Het gaat echt snel allemaal, maar kan niet wachten tot over ongeveer 12 weken! Vervelend dat je zo'n last hebt onder je ribben. Zou dat het hoofdje zijn of het trappen met de voetjes? Missymona: ja, we wachten op je mooie buikfoto. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook iedere keer niet aan toe kom. Misschien morgen? Pendrag: veel beterschap, 't is wel heel veel 4 kilo in één dag minder! Pas je een beetje op jezelf? Judith: ja, het sporten gaat echt meer moeiten kosten helaas! Ik kom net terug van pilates en merk daar ook echt dat het niet meer zo heel makkelijk gaat. Ondanks dat vinden veel mensen het knap dat ik nog zo goed meekom, dus dat is weer een opstekertje! Slaaptip nr 2: ik ga vandaag in ieder geval onder een dunner dekbed slapen en verder rustig een boekje lezen voor het slapen gaan. Wat ga jij uitproberen? Slaap lekker allemaal! Liefs, DAGDAG
Hahaha, ik wilde ook gaan lezen voor het slapen gaan I.i.g. iets 'rustigs' doen ipv tv kijken ofzo.. Ga nu dus ook de pc uitzetten!
Nou nou ik kon vandaag niet op het forum lezen doe het nu ff maar loop gelijk veel achter een hoop slaapklachten zie ik daar heb ik weinig last van ben altijd al een zij slaper geweest maar ben wel veel wakker en niet eens om te plassen ofzo maar gewoon wakker Ik heb alleen heel erg last van mijn banden niet te zuinig wordt steeds erger eigenlijk Ben afgelopen dinsdag naar de vk geweest en alles was oke mooie bloeddruk enz mag alleen niet meer zwaar tillen en als me banden pijn gaan doen echt rust nemen anders krijg ik er meer last van dus toch maar proberen dan he
@Maisy, mooie spullen op die site waar je jas staat. Ook best betaalbaar! Waar is dat merk te koop? Mijn jassen gaan ook echt niet meer dicht, maar het leek mij zo zonde voor die 10 weken nog een jas te kopen. Alles gaat weer dicht als de baby eruit is en dan draag je geen zwangerschapskleding meer... Maar nu ga ik twijfelen ;o)) Gr. Cellie.
Ja dat had ik dus ook! Ik loop ook al met een jas die niet dicht kan en ik dacht: ach, voor die 'paar weken' . Nu ga ik ook twijfelen hoor!
Judith: ik denk op zich dat lezen wel helpt voor sneller inslapen, maar niet voor goed doorslapen. Dat is toch eigenlijk waar de meeste van ons last van hebben! Ik heb gisteravond ook maar een tabletje van vsm dormiplant ingenomen. Ik ben echt geen voorstander van pillen als je zwanger bent, maar dit is homeopatisch en op de bijsluiter staat dat je het kan gebruiken. Nu ben ik wel wakker geweest, maar slecht één keer en voor de rest het gevoel dat ik toch wat beter geslapen heb. Nu vanavond weer zonder natuurlijk, want kan toch niet de hele zwangerschap dat blijven doen. ik voel me in ieder geval weer iets meer uitgerust. Maisy: mooie jas heb je gekocht en niet eens zo duur! Gelukkig heb ik nog twee jassen van vorig jaar toen ik 23 kilo meer woog. Die kan ik gelukkig aan! Liefs, DAGDAG
Door iemand van hier....weet ff niet meer wie....ben ik me gaan verdiepen in Lodger....en ben helemaal verliefd! Wie was de schuldige??