@maisy zeker een mooie jas en inderdaad niet duur heb er ook naar gezocht maar kwam al gauw uit in de prijsklasse van zo rond de 200 maargoed niet goed gezocht kennelijk Met slapen heb ik nog geen klachten wij hebben een waterbed volgens mij scheelt dat toch omdat het een soort van meeveert denk ik
ha meiden... nou vandaag weer controle gehad bij de VK. Alles goed. We liggen mooi op schema, hartslag 100/60 dus prima en heel stabiel. Ook besproken dat ik zo slecht slaap en daardoor zo brak ben en in overleg met hun (en ook al mijn eigen gevoel) besloten dat het beter is om minder te gaan werken. Gelijk besproken op het werk en daar vatte ze het gelukkig ook goed op. Heb vanaf nu elke woensdag vrij, zodat ik na 2 dagen werk even kan uitrusten en dan weer 2 dagen werken. En mag als ik het nodig heb zo nu en dan wat later beginnen of eerder weg. Voor die ene dag in de week wordt ik dan ziek gemeld. Dan schieten deze laatste weken denk ik helemaal snel op. Heb er zo'n zin in. Nu voor over 3 weken weer afspraak, dan moet ik ook op ijzer laten controleren. Maar zo ver gaat het dus goed. Voel me ook gelijk een stuk geruster nu ik weet dat ik minder kan gaan werken. Geeft al veel rust, het idee alleen al. Dat straks mijn dagen niet meer bestaan uit in de file staan, werken en slapen (of op bed liggen dan ) Mijn winterjas gaat nog net dicht, maar heb nog een paar wijde skijacks, die kan ik ook nog wel een tijdje aan. Dan komen we die laatste paar weken ook wel mee door. En anders trek ik wel een jas van mijn vriend aan.
@Cellie: ben bang dat ik de schuldige ben, maar zijn ze niet geweldig? Ik begin weer een beetje bij te komen van mijn actie van dinsdag. Ben nu al 2 uur uit bed! Verder dus niets beleefd. Veel harde buiken, misselijk, moe en een hele actieve Junior! Nog maar even rustig aan blijven doen dus. Misschien morgenochtend werken. In ieder geval volgende week de hele week vrij! Dat helpt vast en zeker.
Gelukkig hoef ik hier nog geen winterjas aan.. voorlopig nog niet in iedergeval! overdag schijnt de zon nog lekker Probeer het straks gewoon met een super dik vest.. voor het geld koop ik wel leuke babyspullen! Ik heb echt het gevoel dat mn onderrug helemaal vast loopt! Zeer doet het met omdraaien en als ik op de grond zit kom ik bijna niet meer omhoog!
Ben wel benieuwd: hoe vaak voelen jullie je baby nu? Als ik werk valt het nog wel wat mee maar nu ik weer een hele dag thuis zit, voel ik haar echt vaak. Zeker ieder uur een poosje. Heel gezellig maar met mn rare darmen ook wel erg lastig!
@Pendrag ik vind ze idd geweldig! Ik wil om te beginnen een wrapper. Bevalt dat wil ik later ook een bunker. Charlie in GTST had er ook een gister, kon ik gelijk me man vertellen wat ik nou bedoelde....hij vindt het ook leuk. Ik heb ook een online shop gevonden die ze levert, hier in de buurt is nl. geen winkel die ze verkoopt, tenminste volgens de site van Lodger. Gr. Cellie.
Welke online shop heb je gevonden Cellie? Ik wil nl. graag de bunker aubergine en die hebben ze niet overal op voorraad. Ik vind online wel zo handig.
Die van mij voel ik bijna de hele dag. Ik doe zittend werk en merk wanneer ze actief is. Ik moet wel zeggen dat ik dit kindje veel meer voel dan de vorige, maar dat kan komen door de plek van de placenta (zit aan mijn rugzijde).
Ik mag geloof ik mezelf gelukkig prijzen als ik jullie slaapproblemen lees. Ik word vaak wel wakker om effe naar de toilet te gaan, maar ik ben zo moe dat ik toch weer als een blok in slaap valt. Alleen jammer dat die jongste van mij nog vaak 's nachts huilt en ontroostbaar is, dat breekt me soms wel op (vooral al is vervolgens om 6 uur op moet voor mijn werk). Verder ben ik nu flink verkouden en ben daardoor wat kortademend en heb even geen puf meer. Morgen ben ik vrij, maar heb een druk programma, dus ik ben bang dat ik morgenavond weer een dweil ben. Sporten (2 keer per week fitness) gaat nog steeds goed. Ik doe dit tussen de middag op mijn werk. Een half uur op een crosstrainer gaat prima, maar zodra ik naar mijn werkplek loop heb ik flink last van bandenpijn. Best moeilijk om aan andere uit te leggen dat lopen en traplopen te vermoeiend begint te worden en sporten niet ... Mijn jas gaat nog net dicht en heb wat jassen die nog wat wijder zijn. Anders inderdaad maar een dikkere trui aan, een sjaal om en de jas maar gedeeltelijk dichtdoen. Of it trek gewoon een skijack van mijn man aan
@cellie, diespullen van mamalicious zijn zowiezo te koop bij baby pander en ik geloof dat de meeste babyzaken dat spul heeft, prenatal ook, alleen prenatal had dusgeen winterjas. en ja ik heb ook getwijfeld maar heb toch een jas aangeschaft want k wil er wel comfortabel en mooi bijlopen nog en het mooie aan al dat zwanegrschapspul is dat je het zo weer verkoopt op marktplaats OF als je nog een zou willen bewaar je het! Ik voel de baby trouwens al weeeeken de hele dag ook als ik bezig ben, bij de kassa sta of loop, dikke druktemaker is het
Ik voel de baby af en toe overdag, maar vooral als ik net rustig op de bank lig of in bed. Dan begint hij/zij echt lekker te schoppen. Is wel leuk voor de aanstaande papa, kan die ook meegenieten van de bewegingen . Hij zei toevallig deze week dat hij het jammer vindt dat hij het niet zelf kan voelen hoe het is om een baby in je buik te hebben! Ik heb ook eens op de site van Lodger gekeken en inderdaad: mooie spullen. Toevallig dat je het gisteren in GTST zag. Het ziet er wel heel comfortabel uit voor het kindje! Ben net terug van het zwemmen en hoop dat we weer lekker kunnen slapen vannacht! Trusten allemaal! Liefs, DAGDAG
Truste DAGDAG! Ga je nog wat 'uitproberen' of gaat het dit keer mss wel lukken doordat je gezwommen hebt?
Morgen lekker een rustdag, ff helemaal bijkomen van de afgelopen week. Alleen het idee al dat ik nu maar 4 dagen per week hoef te werken geeft me al een uitgerust gevoel. Ik heb die lodger ook bij gtst gezien, erg gaaf wil ik ook wel hebben. @ Pendrag, sterkte en beterschap. Tot morgen en slaap lekker !
Judith: Ik heb wel weer redelijk geslapen Ik merk dat ik iedere nacht rond 3.00 uur wakker word, even plassen en dan duurt het gewoon een hele tijd voordat ik weer inslaap. Volgens mij kan ik iedere slaaptip wel blijven uitproberen, maar ik denk dat het hier bij blijft. Gelukkig slaap ik dan wel weer goed (als ik eenmaal ingeslapen ben). Ik leg me hier gewoon bij neer Hoe gaat het slapen nu bij jou? Nog tips uitgeprobeerd, of kom jij ook tot dezelfde conclusie? Missymona: ik vind zo'n lodger inderdaad ook erg mooi. Misschien vraag ik hem wel cadeau (of is het erg prijzig?)... Liefs, DAGDAG
ga zo gelijk eens opzoek naar Lodger, ben wel erg benieuwd wat jullie er mee bedoelen... De kleine hier is een vrij rustig kindje. Op het werk (zittend) voel ik haar wel eens wat bewegen en ook vaak in de auto. 's avonds na het eten als ik ga liggen uitbuiken is ze het meest actief en soms 's nachts ook wel eens. Maar kan niet zeggen dat ze heel erg druk is, tenminste zo ervaar ik het niet. Vind het eigenlijk heel erg leuk en gezellig. Slapen ging vannacht ook wat beter. Misschien moeten we er ons idd maar gewoon bij neerleggen. Gelukkig bijna weekend. Vanavond eerst naar de Hema met de kortingszak om even lekker inkopen te doen.
ben helemaal brak vandaag. normaal gesproken is woensdag mijn vrije dag maar omdat we een weekend weg gaan heb ik mijn dagen geruild. en 4 lange dagen achter elkaar breekt me echt op (maandag en dinsdag werk ik 9 uur en donderdag en vrijdag 11 uur). hoop toch echt dat het straks beter gaat. moeten om half 1 verzamelen bij vrienden. gaan met z'n 21en naar drenthe, doen we elk jaar, wel errug gezellig maar vooral heel vermoeiend. voor zaterdag staat er een hoop op de planning. gaan eerst winkelen in herenveen daarna lasergamen (zou ik nog in zo'n pakkie passen?) daarna bij een pannekoekenboerderij eten en voor de gene die er dan nog zin in hebben word er flink gestapt. weet nu al dat ik dat allemaal niet meer ga redden! haha. en zondags gaan we mijn verjaardag vieren, jippie! word ik ook eindelijk oud! straks komen mijn ouders langs om de kamer van de beeb te bewonderen en ik moet ook nog mijn spulletjes inpakken... word al moe als ik eraan denk, hihi. fijn weekend allemaal!
Fredje8 - SURPRISE - 02-02-2007 Cellie - SURPRISE - 04-02-2007 Bab28 - jongen - 05-02-2007 DAGDAG - SURPRISE - 06-02-2007 AmyLee - jongen - 07-02-2007 Judith75 - jongen - 09-02-2007 IkenKleine - meisje - 10-02-2007 Missymona - meisje - 12-02-2007 runner - jongen - 12-02-2007 Lisette28 - SURPRISE - 14-02-2007 Marjanne - SURPRISE - 16-02-2007 Wenniepenny - SURPRISE - 16-02-2007 Kristel - meisje - 16-02-2007 Carola1980 - SURPRISE - 18-02-2007 Maisy - jongen - 18-02-2007 Annelies - SURPRISE - 20-02-2007 Erna1974 - jongen - 21-02-2007 Pendrag - meisje - 23-02-2007 Aichaatje - jongen/meisje?? - 24-02-2007 Mirella28 - meisje - 24-02-2007 Daphne78 - meisje - 25-02-2007 Summer28 - meisje - 26-02-2007
Heb ons lijstje maar weer even een stukje naar voren gehaald, anders kunnen we het straks niet meer vinden Liefs, DAGDAG
Idd handig het lijstje weer eens in beeld Ik stop maar gewoon met tips uitproberen, want volgens mij hlpt nix tegen echt doorslapen heb ik het idee Het inslapen gaat beter als ik eventjes lees, maar wakker worden tig keer per nacht dat blijft denk ik Ik voel de kleine heel erg veel. Hij is echt een actievelingetje hoor! Ook dat is 1 van de dingen die mij wakker houd s nachts Hij beweegd echt op vaste tijden en vaak 'speel' ik dan ook even met hem. Wel vervelend dat hij weer met hoofdje boven ligt, want ik moet echt weer vaker plassen met dat getrappel op m'n blaas Zo, lekker het weekend bijna voor de deur. Een beetje meer rust is altijd welkom De oudsteis om de week vrijdags vrij, vandaag dus, en het is erg druk zo moet ik zeggen, vooral met m'n BI Morgen Sinterklaasintocht Altijd leuk voor de kids hè Verder lekker helemaal geen plannen..zaaalig!