heb effe mn leeftijd erbij gezet. gaat helaas nog niet goed met t plaatje. kan iemand me zeggen hoe je dat plaatje weer erbij krijgt? Groetjes, Baby4me
[url=http://www.poohfriends.com/modules/coppermine/albums/Picturesdisney/babypooh/babypooheeyore01.jpg]www.poohfriends.com/modules/coppermine/albums/Picturesdisney/babypooh/babypooheeyore01.jpg[/url][img] jahoor daar is tie dan : [size=7][color=indigo]de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst!!!!!!![/color][/size] [color=indigo]Mariekev[/color]: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar [color=indigo]Simba[/color]: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar [color=indigo]irisje[/color]: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar [color=indigo]tamaraatje[/color]: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje [color=indigo]Bigdream[/color]: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar [color=indigo]Leonie1980[/color]: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar [color=indigo]Kikkert[/color]: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar [color=indigo]MamaLinda[/color]: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar [color=indigo]Lexje[/color]: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar [color=indigo]Wiesje[/color]: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar [color=indigo]Mrijn[/color]: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar [color=indigo]tineberg[/color]: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar [color=indigo]baby4me[/color]: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar [color=indigo]sammy87[/color]: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar [color=indigo]susi[/color]: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar [color=indigo]irmama[/color]: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar [color=indigo]esmay[/color]: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje?,? jaar [color=indigo]ichtus[/color]: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje?, ? jaar [color=violet][size=7]de-grote-gebeurtenissen-lijst[/size][/color] [color=violet]lexje[/color]: 11 juni intake VK [color=violet]mariekev[/color]: 11 juni extra controle ziekenhuis [color=violet]simba[/color]: 11 juni eerste echo! [color=violet]kikkert[/color]: 13 juni eerste afspraak verloskundige [color=violet]leonie[/color]: 14 juni eerste echo, 11:15 [color=violet]bigdream[/color]: 18 juni eerste echo om 8.30 [color=violet]tamaraatje[/color]: 19 juni eerste keer verloskundige [color=violet]wiesje[/color]: 22 juni intake verloskundige [color=violet]mamalinda[/color]: 25 juni 1e keer verloskundige [color=violet]baby4me[/color]: 28 juni 1e echo [color=violet]mariekev[/color]:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw)[/url]
jahoor daar is tie dan : de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst!!!!!!! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje?,? jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje?, ? jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw)
Misschien kunnen we het beter zonder plaatje doen? @ Leonie: ik heb ook PCO, en heb ook dankzij Clomid een eisprong gekregen. Hoelang heb jij er over gedaan in totaal? Ik een jaar, met daarin 2 eisprongen. Met 150mg is het eindelijk gelukt! Btw: PCO heeft volgens mij geen effect op de zwangerschap, we schijnen statistisch gezien wel een iets grotere kans op een miskraam te hebben (maar de kans is nog steeds veeeeeeel groter dat het wel goed gaat, volgens mijn fertiliteitsarts), maar ook een grotere kans op een meerling. In het topic 'eerste ronde Clomid' krijgen er van de 10 zwangeren al zeker 2 een tweeling! @ Lievebeestje: shit zeg... wat een teleurstelling... sterkte voor jou en je vriend/man. @ Bigdream: die paniekmomenten heb ik ook, hoor! Ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft, die onzekerheid.
nou ga het nog even proberen uitteleggen. je qoute mijn bericht. haalt qoute lievebeestje boven en onder weg. veranderen wat je wilt veranderen. haal alle tekst van het plaatje weg. pak een 2e venster/beeld met deze site: http://www.poohfriends.com/modules.php? ... s&album=57 (en deze kun gewoon in je favorieten zetten) op deze pagina kun je het plaatje ophalen. (jullie weten wel hoe dat moet toch?) en dan ga je weer naar je venster met onze pagna je zet en hop daar is het plaatje weer als je op voorbeeld drukt.
kan natuurlijk ook zonder plaatje, ik vond het wel leuk en het lukte ook nog, maar het is niet zo belangrijk hoor!
Ik hoop gewoon zo dat dit keer mijn angst onterecht is en alles wel goed zal gaan. Maar doordat de vorige keer mijn angst tijdens een echo werd bevestigd vind ik dat moeilijk te geloven. Zien is geloven nu ben ik bang. Maar ben blij met jullie en absoluut ook blij met de zwangerschap! Liefs bd
jahoor daar is tie dan : de -grote-februari-2008-mommy's-to-bee lijst!!!!!!! Mariekev: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 29 jaar Simba: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje, 27 jaar irisje: uitgerekend op 1 februari, 1e kindje?, ? jaar tamaraatje: uitgerekend op 1 februari, 24 jaar, 1e kindje Bigdream: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 26 jaar Leonie1980: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje,27 jaar Kikkert: uitgerekend op 2 februari, 1e kindje, 20 jaar MamaLinda: uitgerekend op 3 februari, 1e kindje, 26 jaar Lexje: uitgerekend 3 februari 1e kindje 27 jaar Wiesje: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, ? jaar Mrijn: uitgerekend op 4 februari, 1e kindje, 35 jaar tineberg: uitgerekend op 6 februri, 1e kindje?, ? jaar baby4me: uitgerekend op 6 februari, 1e kindje, 28 jaar sammy87: uitgerekend op 7 februari, 1e kindje, ? jaar susi: uitgerekend op 8 februari, 1e kindje?, ? jaar irmama: uitgerekend op 9 februari, 3e kindje, 30 jaar esmay: uitegerekend op 10 februari, 1e kindje?,? jaar ichtus: uitgerekend op 11 februari. 3e kindje?, ? jaar de-grote-gebeurtenissen-lijst lexje: 11 juni intake VK mariekev: 11 juni extra controle ziekenhuis simba: 11 juni eerste echo! kikkert: 13 juni eerste afspraak verloskundige leonie: 14 juni eerste echo, 11:15 bigdream: 18 juni eerste echo om 8.30 tamaraatje: 19 juni eerste keer verloskundige wiesje: 22 juni intake verloskundige mamalinda: 25 juni 1e keer verloskundige baby4me: 28 juni 1e echo mariekev:3 juli: intakegesprek bij de "barnmorska" (Zweedse vroedvrouw)
Bigdream, begrijpelijk je angst. Ik heb hetzelfde. Ik hoop ook dat ik de eerste tijd meer kwaaltjes zal hebben dan de vorige keer. dan krijg je toch een beter gevoel dat alles goed zit. momenteel heb ik verder niet echt kwaaltjes dus dat maakt me erg onzeker. Maar we slepen elkaar hier er wel doorheen. Al zullen het voor mij wel 4 lange weken zijn voordat ik naar gyn mag voor een echo....
Ooh meiden, ik hoop zo dat ik me bij jullie mag aansluiten! Gister was mijn nod en ben nog steeds niet ongie! Ben al 10 rondes erg regelmatig en voelde me deze keer anders dan anders na de eisprong. Ben echt super blij als ik hier terecht kom! Iedereen natuurlijk gefeliciteerd en hopelijk kom ik gezellig meekletsten over alles wat we meemaken. Als het niet raak mag zijn gaan we deze maand met iui starten. Ik hoop dus echt dat het nu raak mag zijn!
Ik heb dat ook, inderdaad weinig symptomen en het idee dat mijn borsten minder gespannen zijn dan een paar dagen geleden. Maar moet ook zeggen dat ik nu overal op let. Ik snap dat het voor jou ook spannend is meis, we gaan er samen doorheen. Liefs
@ simba: ik ben in okt 2005 gestopt met de pil en voor het eerst ongesteld geworden in januari, toen hele wisselende cyclessen, ben in augustus 2006 begonnen met 50 mg clomid toen was het in de 2e ronde raak helaas een mk gekregen met 8 weken, toen dus weer verder met 50 mg deed helemaal niks toen 100mg ook niks en toen 150 mg en had een eisprong en ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten is het gelijk raak. @bg: ik ben ook steeds heel bang voel misschien wel 100 x op een dag aan mijn borsten "voelen ze nog raar " vanochtend flinke steken in mijn linkeronderbuik was gelijk in paniek, vorige x met mijn mk heb ik helemaal niks gevoeld dus weet ook niet echt wat ik moet voelen. gelukkig kan ik er met een aantal van mijn beste vriendinnen en mijn moeder en mijn man goed over praten en helpen ze mij weer een beetje uit de onzekerheid en angst. ik probeer ook mijn gedachten te verzetten om leuke dingen te doen en te praten erover,niet iedereen is hetzelfde maar bij mij helpt het, nou meisy ik hoop dat je een beetje de rust kan vinden ik probeer het ook en dat is niet makelijk ik weet het want je wil gewoon zo graag een baby en je bent zo bang dat je weer met lege handen kom te staan. Gelukkig kunnen we elkaar hier steunen want de meeste zitten immers zelf ook in de onzekerheid. liefs leonie
Hallo allemaal, ik meld me ook hier. Volgens de calculator ben ik uitgerekend op 6 februari, maar zelf denk ik steeds 3 februari........ Fijn dat we hier met elkaar mee kunnen leven in de eerste spannende weken en tijdens de komende bijzondere 8 maanden! Amma p.s waar kun je andere banners vinden?
Hoi hoi! Welkom! Klik gewoon op de banners en je komt vanzelf op de pagina waar we ze vandaag gehaald hebben.