Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    @ sizzel : meid jeetje zeg...ik weet precies wat je mee maakt! sterkte lieverd! laten we hopen dat bij ons gewoon alles goed blijft gaan!

@ joma : ik moet morgen naar de gyn voor inwendige echo..had ze wel gebeld maar ze zeiden dat ik gewoon moest afwachten...

@sjaantje : succes bij de echo!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @danituh oja en hoever ben je nu?en ik duim voor je dat je morgen mooie echo krijg!

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :idea: Danitjuh.. Ik zou alleen willen dat niemand dit zou hoeven meemaken.. wat een verschrikking zeg. Ik zit ook echt alleen maar in angst en onzekerheid nu.. Ik hoop voor jouw echt dat je morgen een super goeie echo hebt!Ik duim voor je! ik moet nog een week wachten (mits de miskraam niet eerder doorzet, want dan is het gewoon afgelopen)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @sizzel meid ik duim ook zo super hard voor jou! en heb je geen bloedverlies meer gehad?

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :idea: Joma : Lief dat je aan me denkt meid! Heb nog heel lichtjes bloedverlies. Helemaal gestopt is het niet.. Ik ben elke keer bang om naar de wc te gaan, echt verschrikkelijk, ben gewoon bang wat ik aantref. Nu loop ik ook maar weer met maandverband in.. gewoon voor de zekerheid.
    Heb wel echt een super gesprek gehad met mijn vk. (collega van vk Immie hier op het forum) maar het neemt jammer genoeg niets weg van je onzekerheid..

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    @ joma : ik ben 6 weken en 3 dagen morgen als ik de echo krijg...

ik verlies alleen bloed bij het plassen en afvegen (schaam) heb er ook geen stolsels bij ofzo

@ sizzel : ik duim ook echt hart voor je! zodat jij ook een super echo hebt volgende week!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @sizzel meid ik hoop voor je dat allemaal meevalt en dat heel je bloedverlies a la minute stopt en ja begrijp je angst heel goed ! @danituh je zal morgen vast een mooi echo krijgen meid en een hartje zien! @Meiden hele dikke knuff voor jullie en als ik wat kon doen voor jullie had ik het meteen gedaan xxx

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Veel sterkte gewenst voor de meiden die het moeilijk hebben ivm met bloedverlies! Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt !

Ik woon dus in Spanje hier gaat het net effe allemaal anders.
    Ik ben vanochtend eerst naar de huisarts geweest om te zeggen dat ik
    zwanger ben, zij heeft me gefeliciteerd en Foliumzuur voorgeschreven (slikte ik wel al)
    Daarna door naar andere medisch centrum om een afspraak te maken,
    ik mag pas op 24 juli voor het eerst naar de verloskundige en de echo is dan voor nog later gepland ffffffffffffffffffffffffffff.

9. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Nou @ Supermummy, jij moet pas geduld hebben zeg!

@Sizzel, meid ik duim voor je! En ook voor de andere onzekere dames. Getsie wat naar nou, dat het niet zo'n mooie roze wolk is. Zo kwetsbaar...

kan er niks aan doen maar moet mijn leuke dingen toch even kwijt...
    De echo was gaaf... wow ik hou nu al van die kleine gup! T was niet veel meer dan een grijze vlek met een wiebelend stukje, wat de hartslag was. Maar ik had voor mijn gevoel nog nooit zo iets moois gezien! Mijn lieve mini-beeb...zucht

Alleen grrrrrrrr heeft die muts vergeten om foto'tjes af te drukken. Man wat ben ik daar sjacho van! Dacht leuk naar mijn zus en ouders te gaan met foto... Ik was blij dat het over was (niet echt leuk zo'n echo-stick in je) maar wilde het haast over doen voor een foto!MUTS Grrrr.
    Verder kon ze het niet heel goed meten dus heeft ze een volgende echo voor over een poosje aangeraden. Ze zei aan het hoofdje te kunnen zien dat het er uit ziet als bij 8 weken (eenzwart vlekje er in) en de meting zei 7 weken en 3 dagen... we gaan het zien!
    Maar o zeg, ben nu al verliefd op die kleine vlek met hartslag haha

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hoi meiden, kom effe dag zeggen, want als het is zoals bij onze vorige 2 kinderen beval ikwaarschijnlijk in Februari , dus te vroeg.
    Het gaat dus spannend worden daartegen, met hoeveel zijn jullie nu hier.

En....Iedereen nog een dikke proficiat

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hoi Zico, je bent eigenlijk dus begin maart uitgerekend? Gefeliciteerd hoor! Er zitten een heleboel mensen hier. Ik geloof 3 pagina's terug vindt je nog een lijst. Welkom en veel plezier hier.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    welkom zico! dan ben jij als goed is febr mamma nr 71 hihihi veel he niet normaal en heel gezellig!

13. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    @Sizzel, Danitjuh; wat een vreselijke tijd voor jullie... duim zo har't' dat alles ok blijkt te zijn en dat je je gewoon kunt afvragen waarom je zo bezorgd bent geweest...! Danitjuh, succes hé morgen!

@Sjaantje, fijn van de super echo! Foto's komen later wel ;) Maar zou ook zot komen.

Hier alles stuk beter vandaag. Mottig gevoel van gisteren is weg en heb alleen nog maar bandenpijn... dus dat is wel haalbaar. Alhoewel, (.)(.) blijven ook heel pijnlijk (zeker met douchen, veranderen van kleren, ...).
    Maar anders mag ik zeker niet klagen. O ja, moet ook steeds vaker naar het toilet.

Groetjes
    Twins

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @twins ja ik moet ook wel vaak naar de wc en ook snachts paar keer maar ja goed teken denk ik dan maar!en ook die gevoelige borsten heb ik ook wel.

15. Suusjuh1986

27 jun 2007
    5
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Veldhoven
    Hey meiden,

Sterkte voor degene die in onzekerheid leven... Ik duim voor jullie dat alles goed is! [-o<
    Waarom hebben ze zoiets ook bedacht he?!
    De eerste 3 maanden, dat duurt echt té lang!
    Allemaal positief blijven denken, das ook het beste voor onze kindjes!;)

16. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    @ Sizzel, Ntombi en Danitjuh: Sterkte meiden, ik leef net zoals de anderen met jullie mee.

Ik zelf ben enorm moe, maar begin daar al aan te wennen :)
    Ben de gehele dag door misselijk en hang een aantal keer per dag boven de pot :(
    Verder heb ik totaal geen eetlust en moet ook absoluut niet aan eten denken. Ik vind alles viesssss.
    Heeft iemand daar ook last van?

Liefs Angel

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey meiden hier drukke werkdag achter de boeg!en na mijn werk lekker bij mijn ma gegeten!mannetje heeft avonddienst,morgen weer lange dag van 8 uur tot 21.00 dus ppffff moet er nu niet aan denken!

@angelinaZ nee gelukkig geen last van kotsen alleen soms beetje weeig en eng op de maag en dan eet ik wat en dan is het over ,en ja eet en lust gelukkig alles nog!

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    De uitgerekende datum is 1 maart, maar zal toch vroeger worden, moet keizersnede en dat is toch een 14 dagen a 1 week vroeger. De toekomst zal het uitwijzen

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi wie zijn buik groeit ook al zo hard? ja kan het ook me darmen noemen!hihihi maar gaat zo hard ppff kan ook geen gewone broeken meer aan en bijna niet meer verbergen!\

FOTO VANDAAG GEMAAKT ZIE ALBUM!

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @sizzel en danitjuh... heel veel sterkte..hoop dat julie snel goed nieuws krijgen....

@baby4me? hoe was de echo?

@Joma.. ik heb precies hetzelfde... t blijft maar groeien.. mensen vragen al hoeveel er in zitten :confused: :D ..hhahahaha....we zullen het zien, maar ik ga uit van 1... :D

heb ook nog foto in album staan.. zal proberen morgen een recente te plaatsen...kan ik zelf ook ff zien of er echt verschil in zit...

Verder gaat alles hier z'n gangetje...

dames tot snel.....

Deel Deze Pagina