hey hey, ik heb sowieso al een buikje van mijn eigen. Heb nog niet het gevoel dat ik ben bijgekomen. Geluk is nu dat het dan niet zo snel opvalt (een buikje is nu niet zo anders ). heb wel last van als mijn broeken beetje spannen en dit in mijn buik duwt. Maar denk niet dat de boeken meer spannen dan anders.... Hoop dat het nog efkes zo blijft want 't is nog lang hé
@ joma en ichtus: hier van't zelfde hoor. Ik kan mijn buik ook al niet meer verbergen. Ik ga nooit tot mijn 12 weken kunnen volhouden dat ik "wat opgeblazen sta". Ik loop ook al meer dan een week met een zwangerschapsbroek, ik kan in geen enkele normale broek meer in. En ik ben dan net 7,5 kg afgevallen, dus ik had plaats op overschot, zo zie je maar hé. Door het feit dat mijn buik zo snel groeit, beginnen we meer en meer het gevoel te krijgen dat het er wel eens 2 zouden kunnen zijn. De kans zit erin, we hebben meerdere tweelingen in de familie zitten. We weten niet hoe het komt, maar gevoelsmatig hebben we zoiets van: "het zou wel eens een tweeling kunnen zijn". Nog 2 weken wachten en dan hebben we uitsluitsel daarover. Verder nog steeds moeilijkheden om te eten. Mijn pijnlijke borsten zijn al wat minder. Ben vorige week een nieuwe, stevige bh gaan kopen en die heeft wonderen gedaan. Ben gewoon de lingeriewinkel binnen gestapt en gezegd van ik zoek een stevige bh want alles doet pijn. Die dame begreep onmiddellijk wat ik bedoelde. Ik heb die bh amper nog uitgedaan. Hij zit zaaaaalig en lekker stevig en dat heeft ervoor gezorgd dat alles wat minder pijn doet denk ik. Maar het is toch wel al een cupmaat groter... Ik heb nu een D-cup (jezus!) Ach, ik ben nog steeds niet supermisselijk, heb ook nog niet moeten overgeven een daar ben ik wel gelukkig om. Het feit dat ik moeilijkheden heb om te eten dat gaat nog, en dat zal wel overgaan zeker? We wachten af... Groetjes, Lis
how, maar als ik die van jullie bekijk... ik heb een 'buikje'... maar da's toch iets heel anders al hoor bij mij zou je absoluut nog geen zwangerschap vermoeden... terwijl jullie buikjes toch echt al zwangerschapsbuikjes zijn hier is de kans op 2 ook reëel ben benieuwd naar echo.... ga er wel van uit dat het er maar 1tje zal zijn. Da zou nog een grote verrassing zijn anders...
ja meid dat dachten wij ook maar met de echo zat er maar 1 ! en mijn schoonvader is er 1 van de 2 en mijn vriend zijn oma ook van zijn ma,s kant!ik heb van de week ook een zwangerschaps bh gekocht bij de hema! en zwangerschaps broek ook al heel de week aan!en meid ik heb ook niet boven de pot gehangen af en toe beetje weeig en eng op de maag maar als ik dan wat eet is het minder dus goed te doen!
Heb altijd gehoord, dat je als koppel enkel verhoogde kans hebt wanneer tweelingen aan de kant van de vrouw aanwezig zijn. Wanneer er aan de kant van de vader tweelingen zijn, dan geeft die de verhoogde kans wel door aan zijn dochters. Dus wanneer er bij jouw man tweelingen in de familie zijn, hebben jouw (mogelijke) dochters een verhoogde kans op 2lingen. Bij ons zit het aan beide kanten. Mijn moeder heeft 2 2ling zwangerschappen gehad en daarvoor haar grootmoeder. Bij mijn man zijn moeder waren er ook 2 2lingen bij haar broers en zussen. Dus o jee voor onze dochter(s) (als het een meisje wordt) Groetjes Twins
zou je graag een 2ling hebben? Ik wel... was zelf van een 2ling, maar mijn zus is gestorven en heb altijd een speciaal gevoel blijven houden tov 2lingen. Maar zou het nu wel al heel spannend vinden hoor, moest het zo zijn. 2 in 1 keer om voor te zorgen Ik vermoed trouwens niet dat het zo is, maar eigenlijk kan je dat ook absoluut niet weten hé zonder echo. Vraag mij af of dat al te zien zou zijn als je 6 weken ver bent? Heb jij een idee Joma?
nou meiden ik duik me bedje in! morgen lange vermoeiende dag van 8 tot 21 uur savonds! @ nou de meiden die morgen echo hebben succes en geniet ervan! @en meiden met de treurige ervaringen vandaag sterkte en blijf voor jullie duimen!
Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje Wiesje 31 jaar, 1e kindje Mrijn 35 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje Mom2bofnie 26 jaar, .. kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje sjaantje 26 jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje 10 feb MissN 17 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb ichtus 27 jaar, 3e kindje Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje 12 feb fempje ....jaar,...kindje bultje, 22 jaar, ...kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb Amsy 32 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Kiz 30 jaar, 2e kindje Lis 23 jaar, 1e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb daantje86 20 jaar, 2e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje 20 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje Danitjuh, 30 jaar,1e kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Talleke, 24 jr, 1e kindje Marsshi,...jaar....kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Ntombi, 26 jr, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Hummel, 24 jaar, 1e kindje Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje 28 feb Daisysanchez, 32 jaar, 1e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje Agenda Juni 29/6 Wiesje 1e echo 29/6 Danitjuh 1e echo Juli 2/7 Shaartje 1e echo 2/7 kikkert 1e echo 2/7 Thirza 1ste echo, 1ste keer vk 2/7 Debie intake vk 3/7 MamaNorah 12.30 1e echo 4/7 susan71 1e echo 5/7 Marieke intake vk zweden 5/7 MamaNorah 9.00 intake vk 5/7 big dream 2e echo 10.10 5/7 Jollie 1e echo 11.10 gyn 5/7 amma intake VK 16.20 5/7 Lianda intake Vk 5/7 maja82 3e echo 09.15 6/7 amma echo 11.00 6/7 meiske74 1e echo 6/7 Twins afspraak met huisarts 6/7 Sizzel 1e echo ivm bloedverlies 10.00 9/7 Mom2bofnie 1e echo 9/7 Jollie intake VK 9/7 Joma 2e echo 9/7 Boney 1e echo 10/7 Kiz 1e echo 10/7 fempje 2e echo 11/7 Amsy intake VK 11/7 Silvia83 Intake VK 11/7 esmay 2e echo 12/7 daantje86 1e echo 12/7 Tamaraatje 2e echo 9.15 12/7 Leonie1980 : 3e echo 11.15 13/7 ichtus 1e echo 13/7 Lis 1e echo 16/7 vivian 1e echo 16/7 dolfijn81 intake vk 16/7 dwazie1989 2e echo 17/7 sjaantje intake VK 17/7 AngelinaZ intake vk 17/7 sizzel 2e echo 09.00 17/7 MissN 2e echo + intake 18/7 Anieteke intake vk 19/7 pipi24 1e echo 19/7 Tamaraatje 2e gesprek VK 23/7 Sizzel intake vk 24/7 Wen26 1e echo 24/7 Boney 2e afspraak vk 26/7 Wen26 intake vk 26/7 Hummel intake vk 31/7 vivian conrole vk Augustus DAMES WE ZIJN MET 70 MAMMA'S! [/quote]
Hey iedereen, Ik ben er ook in geslaagd een fotootje van mijn buik toe te voegen in mijn album. Hij mag er al wel zijn al zeg ik het zelf hihi Liefs, Lis
@Alle nieuwe meiden: Welkom! @alle meiden met onzekerheid: heel veel sterkte! Ik hoop dat het toch allemaal goed blijft gaan. @en de mooie echo's: gefeliciteerd! ik doe het maar ff zo, kleine samenvatting want ik heb even helemaal geen puf. En er waren opeens 7 pagina's bijgekomen ofzo..........dus persoonlijk reageren lukt ff nie, sorrie! Ik ben goed gaar! Echt zo ontzetten moe! En gister avond had ik ook opeens zomaar uit het niets een paniek aanval te pakken.............bleh. Het zullen de hormonen wel zijn. Veel liefs en een goede nacht voor allemaal! Amma
Hoi! @Amma,ik had dus gisteren ook een paniekaanval vanuit het niets...bah naar is dat..heb vannacht dus ook slecht geslapen...erg warm/nerveus..vanmiddag zakte het allemaal af en was ik weer relaxter..heel apart! Verder voor alle meiden dikke knuf... Ga gauw slapen,hoop beter dan afgelopen nacht.. Liefs Esmay
amma en esmay ik herken het maar al te goed. ik heb er nu ineens veel meer last van als voor de zwangershap en dat terwijl ik het toch al vanaf 2003 heb. gekke is bij de vorige zwangerschap heb ik nergens geen last van gehad. tis echt vervelend en ik ben er al bij de ha voor geweest maar omdat ik zwanger ben krijg ik geen medicatie wat ik overigens ng nooit heb gehad hoor. nu ga ik 25july naar de ggz en hoop het daarmee op te lossen.
Goedemorgen allemaal Fijn te horen dat het met iedereen zo goed gaat! lekker genieten van jullie dikke buikjes! hahaha.. foto's zijn altijd leuk om te zien! danitjuh en Wiesje : heel veel plezier bij jullie echo's! ik hoop voor jullie dat alles goed is meiden! hier gaat het allemaal heel langzaam voor mijn gevoel. Kon gisteren gewoon ff niet meer op de site komen.. lukte niet. Ik was zo over de zeik. Gister de hele dag door beetjes bloed verloren, niet veel, vannacht en vanmorgen niets meer. Dus misschien is het wel een goed teken.. ik weet het niet. Willen jullie allemaal een beetje voor me duimen.. misschien helpt het wel [-o< [-o< [-o< Ik ga nu maar uit van het slechtste. Dat het dus niet goed is. Dan kan het in ieder geval altijd meevallen. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve berichtjes! echt super meiden! Iedereen leeft hier met elkaar mee, we zitten ook allemaal in hetzelfde schuitje! Jullie zijn echt geweldig! (mag ook wel eens gezegd worden!) kuz Sizzel
Hallo meiden, Gisteren dus de echo gehad. Er was een mooie foetus te zien met hartaktie! Echt super! We waren heel opgelucht dat alles goed is en dat we zoveel meer zagen dan destijds toen t mis was. Volgens de berekening ben ik nu 7 weken. Een weekje korter dus dan ik zelf had gerekend. Ik zou dan 12 febr uitgerekend zijn. 17 juli mag ik weer terug voor een echo en 31 juli ook weer en dan doen ze ook een nekplooimeting. Doen ze in mn zkh standaard. Kan iemand de afspraken op de lijst erbij zetten? Alvast bedankt! Krijgen jullie ook zo'n meting of willen jullie dat laten doen? Moest ook nog bloed laten prikken. Nou dat ging niet zo goed....de muts (sorry...hahahah) die het deed bleef maar prikken in mn arm. Deed echt behoorlijk zeer maar t lukte dus niet. Kwam blijkbaar niks uit ofzo. Toen ik zei dat t behoorlijk pijn deed stopte ze eindelijk en ging de andere arm proberen. Gelukkig ging dat wel in 1 keer goed. Heb erna wel nog best lang last gehad van pijn aan mn arm. Wel vervelend. Heb ook nog een zwitsaltasje gekregen. Zit veel info in maar ook reclame en nog een leuk zw tijdschrift. Na zkh zijn we nog langs Prenatal gegaan. Hebben we vast een dikker matrasje voor in een campingbedje gekocht en 2 slabbertjes. Was in de aanbieding. Bij Babyplanet ook nog even gekeken en daar hebben we een mooi kamertje gezien. Was wel prijzig. Ook nog een mooie kinderwagen gezien maar dat was gelijk de duurste, een bugaboo. Groetjes, Baby4me
Heel begrijpelijk dat je een beetje jaloers bent op meiden die al snel voor een 1e echo gaan. Zelf wil je natuurlijk ook graag snel een echo. Idd spannend allemaal zeker omdat t de eerste keer is. Hoop dat jouw echo ook snel zal zijn. Groetjes, Baby4me