Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel thanks ben ook ontzettend blij weer hier te zijn hoop wel dat het hier met iedereen goed gaat en niemand me gevolgd is dat gun ik niemand zon valse start direct in het begin

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey Vivian!
    Nee, niemand heeft je nog gevolgd. Bij dwazie hebben ze er wel over gedacht, maar ze heeft toch nog een keer andere medicatie gekregen. Ik weet niet hoe het nu gaat.
    Danitjuh en ik hebben allebei bloedingen gehad. Mooi balen dus.. echt verschrikkelijk. Danitjuh heeft vanmiddag de echo en ik over een week... Duim je met ons mee dat alles bij ons ook goed is...? Het is gewoon afwachten nu!
    Bij de andere waren de echo's allemaal helemaal super!
    Inmiddels zijn we trouwens al met 71 mama's hier! Veel he!

Kuz Sizzel

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He vivian, Welkom terug. Fijn om te horen dat het weer beter met je gaat.
    Zoals je kunt zien is hier heel wat afgekletst.

Ik voel me nog steeds goed. Alleen erg zere (.)(.)
    Maar de vorige keer kwam de misselijkheid ook pas met een week of 6 dus we zullen zien, maar ik hoop dat het me bespaard blijft. Niet zo leuk om je een paar x per dag leeg te kotsen boven de wc
    Ik had het gisteren over die MRSA besmette bewoner op ons werk en dat ik het daardoor misschien op m'n werk moest vertellen, maar die meneer is gistermorgen overleden. Ik heb dus mijn mond kunnen houden op m'n werk.

Ik moet zo weer werken. Weekend lekker vrij. Ik ga naar concert at sea. Ik hoop dat het niet zulk rot weer is als vandaag. Het is namelijk in de buitenlucht.

Fijne dag nog allemaal. Tot morgen.

Liefs Maria

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Sizzel en dwazie, natuurlijk duim ik voor jullie. Dat kunnen jullie wel gebruiken. Ik denk aan jullie

Knuffel van mij

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Thanx Boney! je bent een schat!

Fijn dat je je zo goed voelt!

Geluk voor jouw dan op je werk joh! heb je gelukkig nog niets hoeven te zeggen. Ik zou inderdaad ook liever niet iemand verzorgen met MRSA. Hebben wij 2 jaar geleden op de afdeling gehad.. wat een heisa man! pfff... Ze zeggen dat het niet gevaarlijk is.. maar er moeten zoveel maatregelen genomen worden dat ik me dat wel eens afvraag! haha

Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier bij concert at sea... Ik duim voor beter weer voor je! Dit is inderdaad niet veel nu! haha
    x

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @hee sizzel ben ook blij terug te zijn dat wil je niet weten jee wat zul je geschrokken zijn ik duim zeker voor je dat je net zon mooie echo krijgt als ik had ik zal hem zo snel mogelijk in mijn album zetten als me dat lukt de kleine is nog klein maar het ging nog goed dat stelde me gerust
    @danitjuh jee meid ook jij zult wel geschrokken zijn hoop dat je ook een hele mooie echo hebt
    @dwazie meid hoe staat het nu met je geloof me ik heb ook heel wat afgejankt toen ik naar het ziekenhuis moest en daar heb ik ook nog wat afgejankt wat was ik bang zeg maar weet nu wel dat het voor het goede doel was en meid geloof me je voelt je daarna wel beter!

Weet trouwens iemand of de gyn standaard een echo maakt als ik volgende week maandag weer op controle moet?
    en of ik nu bij haar moet blijven of straks weer naar de vk mag (zou ik fijner vinden is veel dichterbij en persoonlijker vind ik)kan iemand me daar antwoord op geven?

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Volgens mij mag je als alles goed is gewoon naar de verloskundige. Je beebje doet het verder goed, je hebt geen bloedingen, volgens mij hoef je niet bij de gyn te blijven! Ik hoop het voor je meid! Vk is inderdaad een heel stuk persoonlijker.
    Ik ben super benieuwd naar de foto van je beebje! foto's zijn altijd leuk! :)

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel ja ik hoop het ook moet wel 9 juli nog keer naar de gyn maar dat is om te kijken hoe het gaat na ontslag van ziekenhuis hoop stiekem wel dat ze dan weer echo maakt dan ben ik bijna 9 weken en week erna was mijn 1e echo gepland dat zou ik leuk vinden 2 snel achter elkaar :)

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. kan ik me voorstellen! Zou leuk zijn zoveel echo's! hihihi :D

x

10. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @ Hee Vivian, welkom terug en fijn dat je je beter voelt. En volgens mij mag je als je straks op controle bent geweest bij de gyn, gewoon lekker naar de VK. En waarschijnlijk maakt de gyn wel een echo, mijn ervaring is dat ze dat standaard doen. Maar ik weet niet of elke gyn hetzelfde is.

@Sizzel lieverd, ik duim voor je. Maar dat het vloeien gestopt is, is wel een heel goed teken. Toen ik een mk had verloor ik echt heel veel bloed en stolsels en daana vloeide ik zeker een week. Het is vast niet bij iedereen hetzelfde maar bij jou vind ik het toch eerder op iets anders lijken dan op een mk. Overigens heb ik een vriendin die heeft een extreme bloeding gehad, echt het bloed liep langs haar benen. Ze wist zeker dat ze het kindje verloren had. Toen kreeg ze een echo en daar zat gewoon een vrolijk kloppend hartje en een gezond kindje! Dus............om je even een hart onder de riem te steken: het kan nog alle kanten op. Maar ik snap dat je nu even voorzichtig bent! Sterkte en hou de moed erin.

@Danitjuh, hoe was de echo, ik hoop zo voor je dat alles goed is!

@ Wiesje, hoop dat jij ook een goede echo heb gehad!?

@ Baby4me, gefeliciteerd wat een goed nieuws zeg. Heerlijk hé dat je nu wat meer gerustgesteld bent. Ga maar lekker genieten!

Liefs
    Amma

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :idea: Amma : bedankt voor je bemoedigende woorden! Ik begin nu ook wel weer een beetje hoop te krijgen hoor! Zo gauw geef ik het niet op! maar in mijn achterhoofd hou ik wel dat het niet goed kan zijn.. Das alleen maar goed denk ik!

:idea: Danitjuh : meid ik ben echt super benieuwd hoe je echo was! ik hoop dat je snel iets laat horen hier!

:idea: Wiesje : Laat je snel weten hoe je echo was! We zijn hier echt nieuwsgierig!

12. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Ja, sizzel dat snap ik heel goed hoor, dat je er ook rekening mee houdt dat het mis kan zijn. Dat lijkt me logisch, als soort zelfbescherming.
    Zelfs ik betrap me daar soms op, ookal heb ik al een goede echo gehad en voel ik me elke dag zwak ziek en misselijk dus zwanger.........
    Maar ergens ben ik ook toch nog voorzichtig. Nu wacht ik weer de volgende echo af, en zo blijven we bezig ;)

Fijn dat we hier support hebben aan elkaar!

Liefs, Amma

13. sering

sering Nieuw lid

22 jun 2007
    4
    0
    0
    Hallo dames,
    het is even geleden dat ik ben langsgeweest maar ik had beloofd jullie op de hoogt te houden.
    het is spijtiggenoeg niet goed afgelopen.
    zaterdag kreeg ik bloedingen, maandag bij de gyn mogen komen, vruchtzakje leeg maar zou nog kunnen door lange cyclus. bloed genomen om hcg te bekijken, hcg was volgens gyn nog tamelijk hoog. ze wou duidelijk nog geen definitieve uitspraak doen.
    woensdag terug echo en het vruchtzakje was duidelijk kleiner geworden en nog steeds leeg, weer bloed genomen om te vergelijken.
    maar nu stond het vast, dit is mis!
    ik ben gisteren gecuretteerd, onze droom is weg.
    en om het nog even pijnlijker te maken is mijn schoonzusje bevallen een uur nadat wij wisten dat het bij ons foutliep. het ene leven voor het andere zullen we zeggen.
    we moeten 1 cyclus wachten daarna gaan we er weer voor en deze keer doen we het goed!

Dus dames, ik wil jullie nog veel succes wensen en bedanken voor de steun.
    Ik kom in februari zeker nog een kijkje nemen!
    Groetjes,
    sering

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sering jee meid kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen jee meid wat leef ik nu met je mee zeg oh wat erg voor je ik hoop dat je dit groot verdriet een plekje kunt geven en dan snel weer zwanger mag zijn heel veel sterkte voor je meid en van mij een dikke diggi knuffel!

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @amma het is fijn om terug te zijn gelukkig want zag het al niet zitten om ieders keer naar de gyn te gaan. Ja ik meende ook al dat die ieders keer een echo maakt ik hoop het zo dat is ieders keer weer geruststelling voor mij dat was het maandag ook dus hoop volgende week maandag weer want ben toch evengoed bang dat die kleine er iets van meegkregen heeft maar de gyn zegt van niet dus daar hou ik me maar aan vast op naar goede controle 9 juli en dan weer naar de vk

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    hey sering! Wat erg voor je, ik hoop dat jullie binnen een paar maanden meer geluk mogen hebben... Heel veel sterkte in ieder geval... Hou je ons nog even op de hoogte hoe het verder met je gaat de komende maanden?
    Liefs

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ sering : wat verschrikkelijk voor je meid.. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en er dan weer voor de volle 100% voor kunt gaan! Heel veel sterkte meid! een dikke knuffel vanuit hier!

kuz

18. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Lieve Sering,

Wat verdrietig voor je jullie! Ik wens je alle goeds, spoedig herstel en vervolgens een gezonde en voorspoedige zwangerschap!

Sterkte! Liefs, Amma

19. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Vivian, gezellig krijg je lekker al gauw weer een echo.
    Kindjes hebben helemaal niks te lijden hoor onder jouw overgeven en uitdroging etc. Die pakken wel wat ze nodig hebben om te groeien, soms gaat het zelfs ten koste van de mama's :D
    Mijn moeder was na mijn bevalling 4 kilo lichter dan voor de zwangerschap, ik had haar helemaal opgegeten.........
    Dus met die kleine van jou is het vast helemaal goed.

Liefs, Amma

20. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    @Sering: Erg spijtig dat het bij je zo fout is afgelopen. Hopelijk mag je snel weer een nieuwe droom krijgen.

@Vivian: Welkom back!

@Momtobofnie: Happy birthday to youuuuuuu http://over30.iscabbs.com/birthdaycake.jpg Wel in kleine stukjes snijden he, met 71 a.s. mammie's :)

Deel Deze Pagina