Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @sering: jeetje meid, wat verschrikkelijk voor je, ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe en hoop dat het snel weer raak is voor jullie

@vivian: welkom terug, fijn dat je weer een stuk opgeknapt bent, heerlijk voor je dat de echo er goed uitzag!

@sizzel: fijn te horen dat je de boel nog een beetje positief bekijkt. Ik heb er bij jou en danitjuh iig een goed gevoel over. Hopelijk laat mijn gevoel me niet in de steek.

@amma: vind het altijd fijn jouw lieve en bemoedigende antwoorden te lezen. Altijd een lief woord over voor iedereen. Fijn dat jij er bent, fijn dat jullie er allemaal zijn trouwens.

Het is gewoon heerlijk om met elkaar over onze blijdschap en onzekerheden te kunnen praten.

Ben benieuwd trouwens naar de uitslag van de echo's vandaag. Dus meiden, als jullie wat weten...

Voor iedereen alvast een goed weekend, ben bang dat ik niet zoveel tijd heb van het weekend dus dat ik weinig online zal zijn.

Liefs Am

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Bloeden is weer begonnen.. nog meer als gisteren...
    denk dat het nu echt door gaat zetten..

3. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Denk dat het bij mij ook echt fout is. Bloed elke dag nog. Pas sinds vandaag niet meer echt buikpijn. Ga volgende week maar even bij de huisarts langs. Dan horen we wel wat er aan de hand is.

Groetjes Ingeborg

4. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Oh Sizzel meis, nee, dat meen je niet. Wat erg voor je, bel ajb de VK, want zo kan je echt het weekend niet in met die onzekerheid, ik zou het echt doen hoor, wat heb je te verliezen...
    Ik duim voor je en hoop dat het allemaal helemaal goed is...

Liefs Am

5. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Jeetje Ingeborg, echt ook heel naar voor je, zou je anders niet vandaag toch proberen ernaar gekeken te krijgen, dan heb je tenminste wat zekerheid, maar goed, dat ben ik natuurlijk...
    Ook voor jou hoop ik dat het allemaal meevalt, duim duim

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel nee meid bel toch je vk op ik zou tegen de muur opvliegen van onzekerheid ik hoop zo voor je dat alles goed is ik duim voor je en steek straks een kaartje aan!
    @ntombi meid voor jou ga ik ook heel hard duimen dat alles goed gaat wacht maar niet te lang met ha of vk ik duim voor je
    @amma je bent geweldig je weet altijd wel iedereen gerust te stellen en dat stellen we allemaal heeel erg op prijs meid

en de rest ik heb jullie zo erg gemist dat willen jullie niet weten maar ben de komende week nog thuis dus overdag ook genoeg hier (moet mijn tijd toch om krijgen :))

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ze heeft me gisteren heel duidelijk gezegd nu toch helemaal niets te kunnen doen, dus het is gewoon afwachten.. Ik ben er nu eigenlijk wel heel nuchter onder moet ik zeggen.. de klap zal straks wel komen denk ik.
    Ben ook niet helemaal lekker, griepje? Ik weet het niet...
    kga ff douchen.. heb het ook echt ijskoud..

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel meid ik leef heel erg met je mee ik hoop dat je wel snel een echo kunt krijgen geloof me dat doet e goed bij onzekerheid ik weet er nu alles van helaas

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Zo lang ik bloed verlies blijf ik echt super onzeker.. Daar kan een goede echo niet veel aan helpen denk ik.. bloedverlies is nooit goed....

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    sorry meiden breek ff in...

sizzel hoop dat je het een beetje trekt,is ook wel vreemd dat ze je zo in onzekerheid laat zitten.
    wil je ff veel succes wensen.

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nee das waar meid ik leef echt met je mee en duim iedere moment voor je dikke digi knuffel van mij

12. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @ Sizzel, hee wat balen nu dat het vloeien weer begonnen is! Ik denk aan je en hoop dat het allemaal meevalt. Volgende week is je echo toch? De echo kan je wel wat zekerheid geven hoor, want daar zien ze meteen op of het mis is of niet. STERKTE!

@Ntombi, ook vervelend voor jou! veel sterkte en ik hoop dat alles goed gaat.

@Amsy en Vivian, dankjewel voor jullie lieve complimenten! Ik ben ook hartstikke blij met jullie en dat we hier een plek hebben om onze onzekerheid en hoop en kwaaltjes en plezier te delen!

Liefs
    Amma

13. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @mombtobofnie: GEFLICITEERD MEID en een hele fijne verjaardag!

Liefs
    Amma

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel weet niet of dit je goed doet maar mijn vriendin heeft in het begin ook bloedverlies gehad en nu een gezonde kleine meid, en een collega 9 maanden bloedverlies gehad en ook gezonde meid dus kan me voorstellen dat je onzeker bent maar je ziet het kan alle kanten uit en ik hoop voor jou ook het beste

15. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    oh nog een grappig verhaal:

Vandaag kwam er een cursist naar me toe en die vroeg: ben je in verwachting?

Ik had de vraag totaal niet verwacht op dat moment en verslikte me gewoon zowat. Met een rare stem zei ik: eh Hoezo?
    Nou, zei die persoon (die tandarts is) 'ik heb natuurlijk een hoop dames in de praktijk en mijn dochter was zwanger en is nu net bevallen, je ziet dat gewoon. En jij ziet er ook gewoon zo anders uit in je gezicht en je hele uitstraling'

Ik kon gewoon geen goed antwoord bedenken, dus heb ik het maar toegegeven en erbij verteld dat ik het nog geheim houd. Hij feliciteerde me van harte en het was wel heel leuk en ik vertrouw wel dat hij het verder stil houdt.

Grappig hé
    Liefs
    Amma

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik weet ook wel dat het kan dat het gewoon goed is, maar als het echt zover is dat je weer bloed ziet, geloof me, dan zakt de moed je heel erg diep in de schoenen.. Ik heb het gewoon gehad nu.. Als het niet goed is dan hoop ik dat het er vandaag allemaal uitkomt.. en niet langzaam aan een beetje.. dit breekt je echt hoor..

@ Ruby : bedankt meid! Lief dat jullie bij de novembermama's allemaal zo meeleven!

17. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Lieve Sizzel,
    Ik weet heel goed hoe je voelt.
    De twijfel is slopend! Daarom begint iedereen denk ik ook over een echo enzo, want dat zou de twijfel kunnen wegnemen.

Doe gewoon wat voor jou goed voelt en stort hier vooral je hart uit! Wij denken aan je.

heel veel liefs en sterkte! Amma

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ze hebben gewoon heel duidelijk gezegd dat ik echt MOET wachten tot ik precies 7 wkn ben.. en dat ik over een week. Volgens de vk kan het tot de 7 wkn innestelingsbloed zijn.. Nou ik weet het niet meer..
    kga ff op bed liggen.. ben doodmoe, koppijn enz..

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    @ Amma en AngelinaZ: bedankt en AngellinaZ de taart is lekker hoor! Groetjes.

20. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Sizzel, misschien zit je helemaal niet meer te wachten op onze raad of tips, maar toch nog wat:

tot die tijd kan het een innestelingsbloeding zijn, maar vóór die 7 weken (dus nu) kunnen ze WEL zien of het goed is of mis is, dus als jij zekerheid wilt hebben dan heb je daar recht op en vind ik dat je gewoon met spoed een echo moet krijgen! Onzin dat je dan tot 7 weken moet wachten.

Dus lieverd, voel goed waar je zelf behoefte aan hebt en als het jou zou helpen om nu gezien te worden door een gyn of de vk, dan zou ik echt bellen. En je niet laten afschepen! Want van deze onzekerheid en wachtstand wordt je gek.

Als je het ok vind om te wachten, ook goed natuurlijk!

Heel veel sterkte!

Liefs Amma

Deel Deze Pagina