dankje wel meid! nou ik vind niet vreemd dat ik al last heb van me banden en of spierpijn in mijn buik!
nee ik heb er vooral ook savonds last van als ik na drukke dag lekker aan het bankhangen ben hihih sorry voor me gezeur meid ! jij hebt wel wat anders aan je hoofd!
oh nee hoor.. vertel maar! dan wordt ik een beetje afgeleid! Ik voel ook vanalles hoor. Heb geen pijn, maar voel mijn baarmoeder gewoon soms samentrekken, beetje vreemd gevoel. Heb jij dat ook.. Soms lijkt het zelfs of ik het voel trekken aan de rechterkant van mijn buik! hmm..vreemd
hey meiden ik duik lekker me bedje en ff rustig ontspannen! morgen weer een werkdag!fijne dag morgen meiden! sterkte voor de meiden met een minder leukere! denk aan jullie en duim!
@Joma... we schuddne elkaar de hand.. Fijne verjaardag meid morgen.. geniet ervan.. @sizzel...verlies je veel bloed dan meid of is het een paar druppies... (sorry als ik niet geod gelezen heb hoor?) zou een tweeling niet erg vinden hoor.... moet zeggen dat het toch wel veel door mijn hoofd spookt..(intuitie?).. de tijd en de echo zal het leren.. heb met 9wk en 5 dagen de eerste echo (over 2 wk) dus dan zullen we het wel weten denk ik..... 1 is trouwens ook prima hoor..wordt ons geluk niet minder op! Meid ik zou je graag wat meer opbeuren....
@ichtus ben ook heel blij weer hier te zijn hoor en geloof me doe het zeker nog rustig aan en heb ook wel geleerd naar mijn lichaam te luisteren wil niet nog keertje in het ziekenhuis terecht komen dit was eens maar nooit meer @ ik ben best jaloers op jullie buiken die wil ik ook maar ipv dat mijn buik dikker is geworden is hij juist minder geworden maarja das ook niet gek in mijn geval he @dwazie meid ik hoop dat het goed met je gaat! Maak me beetje zorgen over je heb je nog niet gezien hier meid
Goeieavond iedereen, Goh, wat heb ik vandaag een VRESELIJKE dag achter de rug! Vandaag ben ik zo misselijk geweest. Dit is de eerste keer dat ik dit heb voorgehad. Pffff.... Vanmorgen bijna een half uur gedaan over 1 luttel beschuitje en heb daar de hele morgen plezier aan beleefd (in de slechte zin dan). Ik heb niet moeten overgeven, maar alles zat zo hoog, precies of het bleef in mijn keel steken en het wilde niet zakken. Vanmiddag dan maar niet gegeten. We zijn wel deze middag gaan zwemmen en tot mijn verbazing had ik dan niks last. Eigenaardig. Deze avond dan stond mijn man te koken en ik moest me gewoon omdraaien. Oooh die geur, ik werd er zo onpasselijk van. Ik heb dan maar met hele kleine hapjes toch wat binnengekregen, maar mensenlief, dit wil ik niet alle dagen hebben hoor. Ik heb al zo'n slechte maag en ik kan er echt ellendig van zijn als die weigert mee te werken. Heb normaal gezien een arsenaal aan pillen hiervoor, maar ja, kan ze nu niet nemen hé. Morgen wel een leuke dag om naar uit te kijken, ik ga een dagje naar zee met mijn mama, tante en grootmoeder, lekker gezellig de vrouwen onder elkaar Normaal gezien had ik een vrijgezellenfeestje maar dat heb ik maar afgezegd. Ik zie het absoluut niet zitten om eerst bij de japanner te gaan eten (als ik er nog maar aan denk word ik al groen) en daarna nog tot een stuk in de nacht te gaan feesten. Ik haal dat gewoon niet denk ik, mijn gemiddelde uur om te gaan slapen deze week was 8 uur of zo. Dus ga ik morgen gewoon genieten van een dagje in de buitenlucht, zal me wel goeddoen denk ik. Iedereen een fijn weekend en tot morgen of zo. Liefs, Lis
pfff veel te lezen zeg! @Sizzel, sterkte meid, en veel geduld! ik denk aan je @ Vivian, wat heerlijk dat je weer terug bent en je beter voelt De rest... ik heb het niet kunnen onthouden, ik ben zo moe... Hard gewerkt, overgewerkt omdat er te weinig personeel was in de avonddienst... ben kapot! Heb daarna nog heen en weer gereden om een vloerkleed op te halen ... heel mooi voor in het kamertje! Heb dus t eerste onderdeel gekocht, via marktplaats. Ik kon niet meer wachten want dit kleed wilde ik erg graag... trusten allemaal! Ik duik mijn bed in...hmmmm
@lis weet dat het moeilijk is als je miselijk bent maar je moet voldoende eten en echt proberen geen maltijden over te slaan hoe moeilijk het ook is gewoon hele kleine beetjes dan is misselijkheid ook wat minder geloof me ik spreek helaas uit ervaring en ik gun het niemand zo erg als mij @sjaantje ja super dat ik terug ben he mocht eigenlijk morgen pas naar huis maar dat is vervroegd ik was zo blij dat ik direct pap gebeld heb en mijn spullen gepakt
goedemorgen meiden! iedereen nog op bed? hihihi ik ben al aan het werk en moet tot 16 uur! maar ben zo futloos bah
@Sizzel, hoe is het vandaag? We gaan gewoon allemaal geduldig met jou wachten tot de 7 weken echo. We slepen je wel door die dagen heen! @Dwazie? hoe is het nu met jou? @Joma en Ichtus wat een buiken zeg. Ik ben echt helemaal verbaasd. Wist niet dat je zo vroeg al zo'n zwangere buik kon hebben! ?Ben benieuwd hoeveel erin zitten @Lis, succes met de misselijkheid! Ik weet hoe je voelt........ eten is elke keer een toestand, terwijl ik normaal dol op eten ben en heel veel lekker vind. En allemaal een hele fijne dag! Liefs Amma
hallo allemaal, Net een dik uur gelzen, wat wordt er veel geschreven. Ben gister terug gekomen van kamp, wat een verschrikking, 5 uurtjes slaap per nacht, bleh. Ben dus nog moe. Gelukkig met de medicijnen niet meer zo misselijk, maar nergens trek in. Alle meiden die zich rot voelen sterkte. sizzel snap je onzekerheid, heel veel sterkte de komende dagen.
Hoi meiden! Nou ik ben sinds afgelopen nacht steeds meer gaan vloeien en echt van die ongesteldheidkrampen en zitten nu ook stolsels en propjes bij dus ik heb een miskraam nu... Heb net ff de HA-post gebeld en die zeiden het ook al... @ sizzel : wil je mij van de lijst afhalen... Dames ik ga dit samen met mijn kerel ff verwerken maar ik blijf gewoon op dit topic hoor jullie zijn geweldig! Dikke knuffel danielle
Danielle meid, vind dit zo jammer voor jullie... hoop dat jullie troost kunnen vinden bij elkaar om dit te verwerken Kom zeker langs als je er nog wat wil over praten! Twins
Joma en Ichtus, zijn jullie in gewicht dan ook al toegenomen? Zit vandaag alleen en heb er absoluut geen zin in Voel mij behoorlijk mottig, maar heb wel zin om lekkere dingen te koken. Maar als ik er dan aan denk, geraak ik niet in gang Merk dat mijn hormonen ook op mijn emoties beginnen spelen. De traantjes staan vandaag weer hoog... zeker omdat we gisteren een domme discussie hadden en die is nog niet uitgepraat
Danielle, wat verdrietig! Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk kun jullie je over enige tijd verheugen op een gezonde zwangerschap! Blijf maar vooral hier je hart uitstorten hoor! enige van ons zijn helaas ook ervaringsdeskundigen......... Veel liefs Amma
@ danituh ach wat vindt ik dat erg voor jullie !weet niet wat ik moet zeggen sterkte samen en dikke knuff en we zijn er altijd voor je want zijn hier helaas genoeg mensen met zelfde ervaringen! @twins ik heb nog niet op de weegschaal gestaan,en was dat ook eigenlijk niet van plan hihihihi maar Al vast wel wat aangekomen zijn hoor!