Nou ze is nu 6 maanden, en ze kunnen met 5 maanden al vruchtbaar zijn. Maar hier pas met 9 maanden gesteriliseerd worden. En wil dat kleine beestje echt niet aandoen om nu zwanger te zijn. en peter ook niet. Nog een zwangere dame erbij.... Nog meer hormonen. Dat gaat hij niet trekken.... haha
Volgens mij heeft Babydump een webshop ja. Hema en Prenatal hebben ook leuke spullen inderdaad. Mijn poes is geholpen (euhm, klinkt raar ) maar die was bijna aan 1 stuk krols. Je hebt gewoon een horny animal
Weet ik niet wen, zou ff bellen of gewoon langs gaan. Ik weet wel dat ze bij de hema een heleboel kleurtjes hebben.
Bij mij zijn de katers met 6 maanden geholpen en van Lucky weet ik het niet meer, volgens mij ook zoiets.
hahahaha horny. Ik weet niet goed of ze het is, anders is het wel beginnend denk ik. Ze is anders dan anders. Dus doe ze ook niet meer naar buiten. Morgen gelijk om de pil. En dan kan ze in feb. geholpen worden, maar dat zal nu wel niks worden. Maar goed. Iiig zo snel mogelijk!
Pffffff mannen (soms). Ik mail Olaf net of hij een uurtje eerder naar huis kan komen omdat ik bijna niet op of neer kan van de pijn. Zegtie dat hij eerder komt en hoopt dat hij kan helpen met koken omdat hij misschien wel gebroken is van de busrit. Ik een mail terug gestuurd dat dat vermoeiend us maar niet pijnlijk. Ik denk dat hij niet begrijpt hoe pijnlijk BI is.
Kennen jullie die snoepjes Kopiko (of kopico)? Ik heb nu choco koffie met slagroom en die smaakt precies zo. mmmmmm heerlijk zeg. Die snoepjes zijn ook zo lekker romig.
Pffft, m'n zus is een schat, maar kan zo vreselijk lullen... haha Die snoepjes Dees zijn heel erg lekker. Is al jaren geleden dat ik die op heb, maar met die chocokoffie moest ik er opeens weer aan denken.
Ik heb trouwens aan haarl verklapt (min of meer perongeluk) dat we weten wat het is. Maar ze wilde het nog niet weten. Het is zichtbaar op de dvd, dus ze moest nog ff denken of ze die wel wil zien. hahah kan het echt niet meer voor me houden. M'n vriendin heb ik ook al een mail gestuurd. Dat zijn denk ik de enige 2 die het mogen weten. En jullie natuurlijk...
Zo, ik ga naar huis. Ik heb weer giga harde buiken en trek het echt even niet meer (4 uurtjes slaap gehad).... Tot straks dames!
Ik zei het toch, een jongen. Hobbelen gaat ook al niet, kheb echt flinke pijn vandaag Haha, een geheim dat je graag wilt delen bewaren is moeilijk he
Haha zeg dat wel Dees. Ben net een klein kind... Er zijn maar 2 keuzes. Jongen of meisje. Maar ben nu echt weg.