Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dus is het een jongen Boney?
    Tot later.

Rustig aan doen vanavond Suus!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ben ik weer!

@boney zou ook gewoon een meisje kunnen zijn al denk ik toch een jongen!

@dees hier ook 1 met veel pijn en ja ze zien aan de buitenkant niet hoeveel pijn je hebt aan B.I ! maar ik begrijp je heeeel goed! :(

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden wat eten jullie vandaag?

ik ga straks pannekoeken bakken! al kan ik niet lang staan maar heb er zo trek in!

4. 40plusmama

Erg he Joma, die pijn. En ik altijd maar denken dat het wel mee zou vallen. En normaal piep ik niet zo snel hoor, heb een behoorlijke hoge pijngrens.

Wij eten een koolschotel uit de oven. Laagje aardappelpuree, laagje kool, laagje gehakt en dat een paar keer en dan in de oven.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh klinkt heerlijk! ;)

nee hier ook en wordt zooo moe van pppf en die nachten ook :( en dat moet ik nog ff 12 weekjes volhouden moet er op dit moment niet aan denken zegmaar, stom he :(

6. 40plusmama

Daar zie ik ook zo tegenop, de weken die nog komen. Vooral omdat er dan meer gewicht op je bekken steunt en je dus meer pijn zal krijgen. De nachten gaan bij mij redelijk al is het wel veel draaien. Nadeel is dat het kussen steeds mee moet draaien en dat is zo'n gedoe. En het verschilt zo per dag want gisteren ging het best aardig. Vanmorgen voelde ik al meer pijn en na het ziekenhuisbezoekje was het al niet meer te houden.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zo ik ben klaar met de spullen opruimen in de baby kamer! ik heb nu eindelijk alles wat ik nodig had voor de baby kamer. ik hoef alleen nog maar een luiertas en we moeten nog wachten op onze kinderwagen ---> das een nieuwe en we krijgen hem helemaal gratis :D

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja scheelt zeker per dag ! kan wel zeggen deze nacht en dag was en is hier kut nu! net als bij jouw ging het gister aardig! en ja dat gewicht moet mee en ik ben al 20 kilo aan gekomen :confused: dus dat weeg aardig door hier! en ik heb ook zo pijn aan me schaambot! ik heb het ook erg als ik net in bed lig zegmaar!

9. 40plusmama

Sowee, da's mazzel Kikkert. Mijn moeder heeft 100 euro mee betaald, ook al lekker. Ik heb ook bijna alles op washandjes, luieremmer en een campingbedje na.

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk meid gaat hard dan ineens voor je gevoel he? oja en wat voor kinderwagen krijg je?

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik krijg van mijn ziekenfonds luiertas bij het pakket dus ben benieuwd welke ! :) want anders koop ik alsnog eentje!

12. 40plusmama

In bed heb ik alleen last van mijn heupen en als ik net lig heb ik wel last van mijn schaambotje.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Wij hebben de kinderwagen ook gekregen! ;) ben er ook heel blij mee :)

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hier precies hetzelfde ;) :( :(

ben blij dat ik hetzelfde gevoel kan delen hier ! dan begrijp je wat een ander voel en andersom zegmaar!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik weet niet precies wat voor kinderwagen we krijgen omdat we hem krijgen van een man die kinderwagens ontwerpt en prodceert dus het is een verassing

16. 40plusmama

Het is ook moeilijk om pijn te omschrijven aan een ander. Maar ik dacht zelf ook altijd dat het wel mee zou vallen hoor. Ik dacht dat die vrouwen gewoon kleinzerig waren :oops:

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    o wat gaaf idee :)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja precies nu denken we wel anders he :oops:

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ben pannekoeken bakken!tot straks!

20. 40plusmama

Bakse en eetse Joma.

Oeh, das best spannend Kikkert. Ik ben heel benieuwd.

Ik ga bankhangen en dan koken. Misschien tot later.

Deel Deze Pagina