Dank je! Het moet wel echt nog bijgewerkt worden hoor, maar dat zie je niet op de foto! mijn vriend heeft het getekend en ik heb het helemaal afgeplakt en geschilderd!
hallo meiden... hier ben ik weer eventjes... ik hoor dat ik niet de enige ben ben BI of rugklschten... BI valt wel mee maar pijn in mijn rug jongens soms kan ik er echt niet van slapen.. maar ergen nog vind k dat ik savonds niet meer kan zitten.. heb dan het idee dat ik ontplof hihi alsof mijn maaghelemaal in de beknelling komt... heel irri herkennen jullie dit...? please help daarnaast heb ik allerlei mooie fotos gezien van jullie zelf en mooie baby s en kinderkamers leuk hoor! ik lees elke dag mee hoor maar het ontbreekt mij vaak aan de kracht om ook echt op iedereen te reageren maar ik denk wel aan jullie en leef ook echt op momenten met jullie mee.... hopelijk weten jullie een antwoord op mijn bovenstaande vraag knuf van dwaas
hey dwazie! ik weet precies wat je bedoelt. kan 's avonds ook niet goed zitten! Wet ook niet wat ik er mee moet. zit nu languit met m'n voedingskussen in m'n rug, dan gaat het nog enigszins.
heb je dan ook zon rot gevoel rondom je maagstreek alsof alles omhoog gedrukt wordt... nou ik ga morgen voor het eerst naar de fysio toch maar(op herhaarldelijk verzoek van VK) dan vraag ik het ook wel aan haar...
ja ik heb dan ook het idee dat alles beknelt zit. daarom zit ik ook niet meer helemaal rechtop want dan duwt het helemaal. idd even aan je fysio vragen. wilde ik ook gaan doen; morgen even aan vk, en anders vrijdag aan fysio.
@deborah mooi hoor die muurschildering toppie! @dwazie ja jammer genoeg heel herkenbaar! hier 1 die bijna niet meer kan lopen ppff
MEIDEN ik heb net toen ik uit de douche kwam nieuwe buikfoto, gemaakt en ja groeid volgens mij goed door! BUIKFOTO zie Album!
he joma... lopen gaat nogwel maar zitten is echt killing... nou dan maar liggen maar dan krijg ik weer last van mijn BI... Joma heb net even naar jouw buik gekeken en die is prachtig maar best flink ook he die van mij ziet er net zo uit.. ben dan ook ruim 10 kilo al aangekomen...
dank je! hier nog iemand die niet kan lopen! @dwazie: ja laat maar weten, dan doe ik dat ook! kunnen we vergelijken!
@Dwazie, dat heb ik ook 's avonds. Ik voel me net een ballon die te ver is opgeblazen. En ook zo'n naar gevoel rond de maag. @Joma, mooie buik hoor! @Debora, wat een mooie muurschildering zeg! Super gedaan. Ik heb het huis weer schoon dus ik mag de rest van de avond lekker voor de TV hangen. Woensdag is altijd het blok en outback jack voor mij.
ik ga me best doen om zo snel mogelijk een foto te regelen.. ik ga dnek ik ook maar weer plat tv kijken heb het wel weer gehad hier achter de pc zitten weet niet meer hoe ik moet hangen.. gelukkig krijg ik volgende week mijn laptop terug dus dan kan ik weer liggend jullie in de gaten houden