Nou jullie mogen me feliciteren! Ik heb eindelijk een nieuw huisje \/ \/ \/ We hebben sinds gister de sleutel, dus mijn vriend is al bezig met de plafonds, haha! Het is echt supersnel gegaan allemaal. Mochten gister kijken en kregen meteen al de sleutels Ik had me echt ingesteld op het allerergste, maar het viel reuze mee, bijna alle muren zijn gedaan, dus geen gaten. En de geur viel uiteindelijk mee! We hebben woonkamer en 3 slaapkamers, een gang van wel 7,5 meter lang en ruime keuken Het is nog een beetje moeilijk te bevatten dat we een nieuw huis hebben, en dat we straks een babykamer hebben, het lijkt ons eindelijk mee te zitten. Ik had het niet meer verwacht, maar met de kerst zitten we ons nieuwe huisje
Hoe gaat een 3D-echo eigenlijk? gaat dat inwendig of gewoon zoals normaal? Ik kan het nergens vinden.
Naatje gefeliciteerd! Super! Heb verder nog niks teruggelezen, ben er te lui voor Moet echt weer met school bezig maar ben zo MOE Heb toch best goed geslapen, mmmm, vreemd.. Heb gister wel redelijk veel gedaan:bij ons nieuwe huis geweest, beetje shoppen, eind met de honden door het bos gewandeld.. Tja, misschien daardoor moe : En oja, ik ben zwanger, kan daar ok wel mee te maken hebben Nou, ga maar es douchen en dan toch een poging wagen. Vanmiddag naar de vlos. xxxx
Van harte Naatje. Waar in Den Haag is het? Ik heb tot 2 jaar geleden in Den haag gewoont en ik werk er nog steeds.
Goede morgen dames. was vroeg op vanmorgen. Ben al lekker wezen shoppen. Nu lekker met een vers broodje van de HEMA op de bank. Ga ff terug lezen. Tot zo.
wat goed! wat heb je gekocht? (helemaal niet nieuwsgierig)... iemand trouwens als bij de bijenkorf geweest voor die lodger? ga denk ik ff bellen...
@ kraam pakket. Ik heb nog niks gehoord van de verz. Maar ik ben nog maar 6 maanden. Debora, je muurschildering is prachtig zeg. en net broekjes en krramverband? hahaha ik denk dat we ons rot lachen als we het binnen krijgen. Peter zeker.... Ja sizzel waar blijft die foto? en 7 dagen werken lijkt me niet echt een goed plan.... Wen, lekker zeg bij de tandarts... Ik heb juist heel erg dat m'n tandvlees bloed sinds een paar weken. Ze zeggen dat dat ook komt vanwege zwangerschap. bloedneus heb ik ook elke morgen als ik snuit. Ook sinds ik zwanger ben. Raar is dat toch... Naatje gefeliciteerd met je huisje. Heerlijk! een zorge minder. Sjarlotje een 3d is gewoon op je buik. En jij bent al de zoveelste met een kapotte CV. Hoop niet dat het besmettelijk is.
hmmm meiden... alleen die grijs/gele lodger uit de folder is nu voor 29 euro... de andere kleuren gewoon normale prijs!
Gefeliciteerd Naatje! Mooie schildering Debora! Knap werk zeg! Wen, hmm de tandarts moet ik eigenlijk ook heen, maar ga wel na de bevalling bedankt voor jullie reacties, ik begin t zonniger in te zien nu het einde in zicht komt... Voel me nog steeds goed ziek helaas, heb veel pijn... maar ach nog 'maar' 3 maandjes... gelukkig komen nu de feestdagen eraan, dan gaat de tijd lekker snel en voor we het door hebben is het februari. gelukkig gaat het met onze kleine man allemaal goed, dat is t belangrijkste, ik knap wel weer op na de bevalling (hoop ik) nu nog even doorvechten voor de kleine... Sorry dat ik zo weinig actoef ben en veel ego berichten plaats, maar achter de pc zitten is me al te veel op t moment dus uren bijlezen lukt me helaas niet... Allemaal een fijne dag vandaag! Knuf Anice
Nog niet zo heel veel hoor Wen. We hebben een paar verjaardagen, daar ben ik meer voor op pad geweest. En ik wilde heel graag ff bij de nieuwe prantal hier kijken. Is echt wel 3x zo groot geworden. Leuk man Heb wat hydrofiele luiers, en spuugdoekjes gekocht. En nog een paar van dat kleine spul. Ik ga het zo allemaal uitpakken. Ff zitten nu.
Nou anice doe het maar lekker rustig aan en we vinden het helemaal niet erg als je af en toe een "ego" berichtje plaatst.. We zijn allang blij dat het met de kleine goed gaat. en jij moet gewoon alleen maar aan jezelf denken op dit moment. Je moet dalijk ook nog bevallen enzo, je hebt al je energie nodig. Dus zolang we maar af en toe wat van je horen vinden we dat helemaal niet erg.
Ik heb trouwens een BH gekocht. hahaha lach me rot. Heb normaal een 75 B en nu 80D Die mevr. in de winkel heeft me ff geholpen. Heb gelijk m'n vriendin gesmst. Zij heeft altijd grotere gehad en vroeger deden we al bhtje ruilen. En nu heb ik er 1 van haar aan, een C en nu dus gewoon nog een maat groter hihihi.
ik wil ook shoppen! ga straks even langs winkelcentrum... even een wasmand kopen voor op de babykamer en kruidvat doos ophalen... misschien ook voor gordijnen kijken & bij Ikea hadden ze leuke nieuwe opbergmandjes... poeh, krijg het nog druk straks...