Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb een lijst gepakt en zelf wat aangepast. Badcapes staan er 2 op maar ik heb er nu 3. Ik heb eigenlijk van al dat spul wat extra. Hydrofiele luiers heb ik bijvoorbeeld lekker veel en rompertjes daar kan ik een winkeltje mee beginnen :)

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    De oliebollen waren verukkelijk, ze waren nog warm en lekker veel poedersuiker erover..mmmmm :p
    Sorry dames, ik zal ophouden, is gemeen..

Die uitzetlijsten komen idd niet overheen, was ik ook al achter. Tja, wat moet je dan he.. Gewoon kopen wat je denkt wat goed is denk ik en bijkopen waar nodig. Vind het wel leuk hoor dat babyhoppen!

Ik ga even met m'n hondje en logeerhondje naar buiten, ze zijn strontvervelend :(

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ga een poosje tv kijken en dan koken. Misschien tot later en anders alvast een fijne avond.

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    naatje: gefeliciteerd met je huisje! super zo snel!

Boney: wat een leuke foto! en idd ook een leuk jurkje!

uhmmmm verder kom ik niet meer....

oh ja: die wrapper: heb het ook gevraagd op het werk vandaag en het was idd maar 1 kleur: echt een lelijke! Dus toen heb ik toch maar een dure gepakt. Marc had een bonusje gekregen van het werk, dus ik vond het wel kunnen!
    Maar nu kwam ik thuis en keek ik in de doos en het was dus de verkeerde! Ik gebeld, en gelukkig hadden ze die wat ik wilde als voorbeeld ophangen, en dat was dan de laatste... Zaterdag maar even omruilen!

Heb het dus niet gered tot 6... stond om 16.15 uur al weer buiten.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi hoi,

ik ben weer thuis....heerlijk! Ik heb prima geslapen vannacht (na 2 gebroken nachten), maar voelde me vanochtend nog brak.
    Gisteren hebben we partneravond gehad bij de zwangerschapsbegeleiding. We hebben vooral veel gelachen. Maar euhm....die bevalling komt steeds dichterbij en krijg nu toch wel af en toe de kriebels.

Ik ga a.s. weekend maar even kritisch kijken naar de uitzetlijst, want we hebben nog steeds niet alles. Er moet nu meer vaart in komen, want ben alweer bijna 29 weken.

XX

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Meiden heb ff geen tijd om terug te reageren! ga nu met mannetje naar schoonouders!

Maar heb vanmiddag ff recente foto van mezelf gemaakt!

:) :) PASFOTO nu STAAT in album! voor de liefhebbers let niet op die bolle kop ihihihi 20 kg aan! ;)

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    leuke foto joma! Ik had je voorgesteld met lang haar! grappig is dat!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @dwazie: ik had het nagevraagd bij de vk: je kunt er weinig aan doen zei ze! het komt gewoon doordat de baarmoeder zo hoog zit tegen je maag enzo en als je gaat zitten komt het klem te zitten.

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @deborah ja hahah das grappig maar heb dan weer lang dan weer kort dan weer donker dan weer blond! oja bij mijn hyves staan mijn verschillende looks !hihi zit nu al in de auto op mijn mobiel internet super makkelijk!

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Alles was trouwens helemaal goed bij de vk: bloeddruk 120/60. Was 1 1/2 kilo bijgekomen in 3 weken. Buik zat nu 3/4 tussen navel en ribben. Was niet spectaculair gegroeid, maar was op schema. Ze hebben eens goed op mijn buik geduwd en het kopje ligt, zoals ik zelf al wist, links onder en het kontje en voetjes rechts boven. Dat ie zo ontzettend druk is was een heel goed teken, want drukke baby's in de buik zijn heel tevreden!

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ben ook van heel lang naar half lang, heel kort enz gegaan met m'n haar! vind ik wel leuk.
    Joh makkelijk met je mobieltje internetten! dat kan de mijne niet!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @deborah fijn dat alles goed was!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik heb een mda als mobiele telefoon!en onbeperkt internet erop voor 9.50 per maand!super makkelijk hihi

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Debora, fijn dat alles goed is!

Ik ben klaar met douchen en heb me lekker op de bank genesteld. Straks weer babyboom kijken....

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja das makkelijk! maar volgens mij ben ik dan helemaal niet meer weg te halen hier! hahaha

Lekker suus! Ik weet nog niet of ik babyboom opzet...

Wij moeten nog eten... Heb geen honger, maar ja

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Gelukkig, ze zijn het met elkaar eens en we ook geen rare afwijking... :)

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hallo allemaal

zo eindelijk weer die lange dag erop zitten nog een lange dag en dan eindelijk weekend maarja dan moet er nog heel veel thuis gebeuren bleh
    zondag gaan we met zijn 2tjes een fotosessie doen of eigenlijk moet ik zeggen met zijn 3tjes heb er echt veel zin in

Ik lees dat de meeste hier al hun kraampakket hebben ik nog niet hoor raar maar zal wel binnenkort komen ook het pakket van prenatal heb ik nog niet dat wil ik zo graag
    mag wel het kruidvat pakket deze week gaan halen ben benieuwd

Nou meiden sorry dat ik niet reageer maar ben gaar ga nu lekker op de bank liggen heb maandag het programma van de te vroeg geboren babys opgenomen dat wil ik nog gaan kijken en dan vroeg naar bed morgen om 730 weer beginnen

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat is het rustig geweest hier vanavond.
    Wij zijn naar theater geweest. Naar Lebis. Was heel erg leuk. Hij is toch 1 van mn favorieten.
    Beeb is erg rustig vandaag. Voel het maar af en toe. Meestal is het heel de dag lekker druk. Maar ja, misschien een dagje bij aan het slapen?

We krijgen allemaal mail van fam. over de echo foto's. Ow het lijkt op die of op die.... hahaha.

Truste allemaal!
    Zal hier morgen niet veel zijn. M'n ma komt dagje. Gezellie dus.
    Doei doei.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Trusten meiden!

Leuk Boney, Lebis! Wij hebben een voorstelling van Jochem Meijer. Het is alleen in maart, ben benieuwd of ik dan in staat ben om uberhaupt te lachen.. :)

Vivian, wat voor fotosessie is dat dan? Met je mannetje en je mooie buik? Lijkt me heel leuk zoiets!

We zijn vanavond naar de cursus geweest. Heel zinvol deze keer. We hebben pijn ervaring besproken en oefeningen geleerd om de weeen op de vangen. Vooral oefeningen waar de partner je goed kan steunen. Hele fijne en ontspannen oefeningen, viel daar bijna in slaap hihi..
    Ook hebben we oefeningen geleerd om contact te krijgen met je kindje, ook voor de partner. Ons meisje reageerde er op, zo gaaf!
    Leuke avond dus.

Nu ben ik moe, net warme melk met honing gehad, heerlijk! Lustte ik nooit, nu is de melk niet aan te slepen :)

Meiden lekker slapen!

xxx

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Boney; Bij mij lijkt het wel alsof ie een dag actief is en dan een dag rust, dus het wisselt elkaar af, haha. Zolang ik elke dag maar iets van een beweging voel, dan ben ik tevreden.

@maja82; Watvoor oefeningen krijg je dan om contact te maken met de baby. Ben ik wel benieuwd naar :D

Leuk trouwens om te zien hoe jullie eruit zien. Ik zal binnenkort ook wel een foto plaatsen. Ben nu druk bezig met mijn huisje, hihi, zie constant mijn babykamer voor me :D

Deel Deze Pagina