Mogguh meiden. Kheb wel een aardige nacht gehad. Maar 2x hoeven plassen en wat minder pijn gehad. Alleen bij het opstaan ging het weer minder. Het verschilt echt per dag want gisteren had ik best een redelijke dag qua pijn. Ik ga straks naar mijn vriendin. We gaan wat boodschappen doen en ik wil alvast een kerstboom gaan halen (nepding) en nieuwe ballen enzo. Straks kan ik het misschien niet meer en ze stonden nu in de folder. Verder een beetje bankhangen bij haar en met de kindjes knuffelen. Fijne dag meiden!
Goedemorgen mede-dikbuikjes ben weer op werk gearriveerd... joepie heb een beetje vreemde nacht gehad, droomde steeds dat de weeen begonnen waren en werd dan wakker met ook een beetje buikpijn, heb het idee dat het gewoon bandenpijn was hoor... maar was daardoor wel een beetje onrustige draainacht... komt denk ik door een horror verhaal die ik gisteren van een collega kreeg, zij vertelde even over hoe haar bevalling verliep bij 34 weken zwangerschap (ze lag toen al 8 weken in het ziekenhuis)... op het moment dat ze het vertelde betrok ik het helemaal niet op mezelf, maar onbewust vannacht misschien toch wel... verder me verbaasd over de grootte van die kraamverbanden... jullie zeiden het wel, maar wow... toch nog groter dan ik dacht! zo, nog even dagje flink doorwerken vandaag om mijn deadline te halen en dan lekker om 4 uur het weekend in! fijne dag allemaal! x (oh, ben er straks misschien nog wel ff hoor)
Ik word 's nachts ook weleens wakker met lichte buikpijn. Heb de raarste dromen de laatste tijd, en niet eens alleen over de baby. 90 dagen nog maar? Wow het gaat nu echt snel hè?
Watvoor kleur ballen ga je nemen? Kan niet wachten totdat ik de kerstboom kan neer zetten Veel plezier Dees bij je vriendin!
Hey meiden, ook ik zit alweer op mijn werk, maar heb totaal geen zin vandaag. Ik ben bang dat dit geen productieve dag gaat worden.... Ik heb ook een onrustige nacht achter de rug, met redelijk wat buikpijn. Ik hoop dat ik in het weekend echt even tot rust kan komen! Ben hier wel af en toe te vinden vandaag....
Goedemorgen meiden... Gister een beetje een rare dag gehad.. Moest gister weer naar de verloskundige voor extra controle.. Me mannetje kon achteraf gelukkig mee... Op zich was alles redelijk weer stabiel..maar ik bleef de klachten houden.. Dus direct doorgestuurd naar het ziekenhuis...aan de ctg..opnieuw bloedprikken...wat was ik geschrokken zeg.. Ik was om kwart voor 4 in het ziekenhuis en heb tot kwart voor 5 aan de ctg gelegen.. Met ons ukkie was alles helemaal perfect..gelukkig.. Nou toen bloedprikken...was gelukkig ook weer allemaal goed.. Urine nog een keer moeten laten testen...een spoortje eiwitten..gelukkig geen ramp... Ze houden me ewel extra in de gaten en ben nu ook onder behandeling van de gyneacoloog..zodra alles weer goed is mag ik weer terug naar de verloskundige.. Pff...wat een lang verhaal is het weer geworden..! Een hele fijne dag allemaal.. Liefs..
Mijn klachten pff... Ik heb een soort bandgevoel net boven me baarmoeder...tintelende vingers(valt nu gelukkig mee).. Veel vocht vasthouden...sterretjes zien (af en toe).. Ik was in 3 weken 12 kilo aangekomen..! Plus mijn bloedruk was gestegen voor mijn doen...!
foute uur op Q-music... Why tell me why van Anita Meijer... lekker nummer blijft dat (al is het natuurlijk fout!)
Je laat me wel steeds schrikken MissN! Je hebt een buddy toch? Je ukkie moet nog maar een poos blijven zitten hoor. Ballen, tsja, ik heb in huis mijn aankleding in lime en fucsia dus ik wil een beetje in die kleuren blijven denk ik. In ieder geval iets met groen/lime. Maar misschien hebben ze nog niks leuks en haal ik alleen een boom. Jaaaa, ik heb ook zo'n zin in de kerst, de laatste met ons tweetjes. Volgend jaar is er een klein manneke bij. Nou meiden, ik ga er vandoor. Even tandjes poetsen en naar Tilburg. Bye bye.
Staan op de vorige pagina.. Dees..ik heb een buddy ja..die hier ook nooit meer is.. Lianda..had haar een tijdje geleden gesmst en toen was alles goed met er... Maar ons ukkie blijft ook nog wel lekker zitten hoor..daar zijn ze ook niet bang voor..ze zijn meer bang voor mijn eigen gezondheid..want met d egezondheid van ukkie gaat het super..
Gelukkig is alles goed Missn! Wel ff schrikken hoor! ik ga vandaag envelopjes schrijven, heb eergister het geboorte kaartje geregeld, krijg vandaag of morgen een proefdruk binnen... 8)
Ben ik weer ff snel.. 26 weekjes alweer! officieel levensvatbaar! vind het toch weer een mijlpaal! Jippie! ben nu opt werk...! hihi.. lief dat sommige van jullie zo bezorgd zijn dat ik teveel werk.. ben ik zelf ook wel hoor, maar tot nu toe gaat het echt heel erg goed. En vandaag is alweer mijn 5e dag! Komt helemaal goed! volgende week maar 3 dgn werken en dat is wel erg lekker moet ik zeggen! Ik hou jullie op de hoogte hoor! Heb gewoon geen tijd om alles te lezen nu! MissN : fijn dat alles wel goed is zeg! Hou ons maar op de hoogte! en als er iets is dan sms je je buddy maar hoor! euh... de rest lees ik nog wel bij! Ga eerst hier nog wat verslagen bijwerken.. Lekker rustig aan doen! morgen lekker uitslapen! Heb dan late dienst! Ben daar dan wel aan toe denk ik zo! kuzzzz