Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    :idea: Suuszwanger...wij maar buddy's worden dan..?

Jij bent hier wel redelijk veel te vinden toch..?

Pb me maar..

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik heb Mrijn al als buddy, maar je mag mij ook sms'en of bellen hoor wanneer er iets is.... stuur me maar een pb als het je wat lijkt :)

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh jullie hebben beide geen buddy... das dan nog een betere oplossing ;)

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wat ben je al ver... envelopjes al schrijven! leuk hoor!

wij hebben net de boeken in huis om iets uit te zoeken... en dan nog welke tekst enzo... pfff... oh en eindelijk eens een beslissing maken wat betreft de naam! :(

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    morgen dames en minimensjes!

Fijn dat alles goed was missn! Das toch wel even schrikken! Goed dat ze je nu in de gaten houden hoor!

Ik heb weer lekker vrij vandaag, moet alleen om half 3 naar fysio.
    Heb verder wel een goede nacht gehad, alleen moet ik absoluut niet op m'n linkerzij gaan liggen, want dan gaat m'n buik ontzettend pijn doen.

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Das een goed idee, anice. Dat kan ik straks ook nog gaan doen, envelopjes schrijven!

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Al onze kindjes blijven voorlopig allemaal nog lekker zitten in mama's buik :D :D

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Is prima MissN. Ik ben over het algemeen hier elke dag wel even te vinden. De ene dag iets meer dan de andere en af en toe kan er enkele dagen tussen zitten.
    Ik PB je even mijn gegevens....

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Poeh hé, ik moet eerst nog alle adressen verzamelen, haha. :)

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha. Ik heb mijn schoonvader een mail gestuurd en die verzameld alle adressen aan hun kant van de familie en vrienden. Zo af en toe krijg ik dan een mail terug met wat adressen. Vorige week een gehad, maar nog niet geschreven! vandaar!

11. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik heb er voor mijn doen al een heel programma opzitten vanmorgen. Ik heb Norah naar de PSZ gebracht, de boodschappen voor het weekend gehaald, en het met mijn man over de namen van de baby gehad. Over een half uurtje kan ik alweer in de auto om Norah op te halen. Dan eerst weer langs de zeeman want ik had er een pyama gekocht waarbij de broek in de verkeerde was. Die kan ik dus weer ruilen. :(

Wij zijn nog niet eens bezig met het geboortekaartje. Ik weet waar ik het wil laten ontwerpen, maar ik wil eerst een naam hebben. Die wordt er dan op getekend. Onze namenlijst is nog best lang, ik hoop dat we er snel uit zijn.

En vandaag 26 weken. :({|= :D :D :D
    Weer een mijlpaal bereikt.

MissN, gelukkig dat alles goed was. En fijn dat ze je goed in de gaten gaan houden. Doe het rustig aan hoor!

Iedereen een prettige dag vandaag. :D

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    morgen mamanorah! Druk geweest, joh, vor de vroege morgen! ach is soms ook wel erg fijn! Rot he als je iets moet terugbrengen omdat het niet klopt! Moet ik ook met de wrapper en das nog wel van m'n eigen werk....

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Eh.. tja, wat voor oefeningen.. Beetje lastig om uit leggen zonder beeld en het voor te kunnen doen :) nou, een poging:
    Eentje is dat je (de vrouw dus) op handen en knieen gaat zitten, rug een beetje bol, en dat je mannetje vanaf de zijkant met 2 handen vlak bij elkaar jouw buik 'opvangt', dus jij laat je buik in zijn handen rusten. Dan moet je mannetje zijn handen rustig verplaatsen en als het goed is reageert je kindje na een tijdje (bij ons wel!)
    Heb er nog wel eentje maar die kan ik zo echt niet uitleggen :( Als je zoiets echt leuk vindt kan je ook aan een haptonoom een keer een 'sessie' vragen, dit zijn oefeningen die ze bij de haptonoom ook doen.
    Erg leuk!

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wij hebben de geboortekaartjes al geregeld..
    In januari worden ze besteld en krijgen we de envelopjes..
    Heb er nu ook nog helemaal geen zin in hoor..:p

Wij gaan trouwens ook kraambedankjes maken..zijn er hier meerdere die dit gaan doen..?

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oooeeehie ik ben vandaag 28 weken! bijna 30! het kan me nou niet snel genoeg gaan, hoor!

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik denk ook maar dat ik mijn moeder, schoonmoeder en schoonvader mail, dan komen de adressen vanzelf wel!

@MamaNorah; Poeh jij bent al druk op de vroege morgen haha. Gefeliciteerd met je mijlpijl!

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nee ik denk dat we geen kraambedankjes doen... geen idee wat ik dan moet geven. Een kaartje of een kleinigheidje...

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Zal die oefening eens proberen met mijn vriend (als ie er zin in heeft). :D

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat wil jij gaan doen dan? Ik zou het best willen, maar weet niet of ik er de tijd voor heb. Laatst hadden ze bij de Pfaff's van die mini jenefer flesjes, maar die zal je wel niet in Nederland kunnen krijgen.

20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hier geen kraambedankjes. Ik ben niet zo creatief eigenlijk, ik zou niet weten wat ik zou moeten geven. Het bezoek krijgt koffie of thee en een beschuit met muisjes en daarna kunnen ze weer weg. :D :D :D
    Ik denk trouwens dat ik helemaal geen beschuit met muisjes ga doen, maar slagroomsoesjes gedoopt in witte chocolade met muisjes. Ik lust geen boter en dan is beschuit met muisjes eten wel erg lastig.

Deel Deze Pagina