Wij maken een zakje van tule..darin een aantal van die roze-witte boontjes(amandel)...een lintje erom heen met een kaartje eraan waar de naam op staat..en dan een klein glazen speentje eraan..
Leuk! Ga je dan ook een speciaal kaartje laten maken voor aan het zakje, of schrijf je die met de hand?
goedemorgen meiden! @MissN doe lekker rustig aan! @Dees hier gister goede nacht en dag zegmaar en nu weer knudde nacht gehad dus zal de dag ook wel zo zijn! dus ik heb het ook die momenten dat het beterder is denk je lekker zou het minder worden maar nee hoor dan komt het weer! Ik weet niet wie het zei maar ik heb ook dat ik het beebje de ene dag actief voel en de andere dag maar paar keer ff , maar zal dan wel rustdag zijn hihihi zolang ik het maar voel! en het is zo dat de beebjes gemiddeld 4 uurtjes van de 24 uur wakker zijn en toch die 20 uurtjes slapen! Zo ga zo eerst ff melk en brood halen! normaal dronk nooit veel melk maar vindt nu toch echt wel lekker En de rest moet paar dingetjes strijken en dan lekker niks beetje bankhangen en laptop hangen dus relaxen! MEiden die het nog niet wisten ! ik heb recente foto gemaakt van mij ! dus staat in album! niet schrikken van me bollere kop
wij doen ook geen bedankjes! zeker de nieuwe mode hihii nee hoor wij doen het niet! en het geboorte kaartje hebben we gister besteld dus hoop volgende week proefdruk binnen te hebben
Gekleurde koeken vind ik ook een leuk idee. Joma, leuke foto hoor! Ik had je ook met lang haar voorgesteld. Zo ik heb onze namenlijst net gereduceerd van 20 naar 8 namen. Waarvan er nu 5 met een "K" beginnen. Ik ga nu gauw langs de Zeeman en daarna Norah ophalen! Tot later.
Goeie morgen Ik heb me toch slecht geslapen heel vaak wakker geworden. Echt hele zere hoofdpijn en super zere nek om half 5 toen toch maar uit bed gegaan en een asprientje genomen (mijn eerste tijdens zwangerschap) Wij doen ook geen bedankjes. Kaarten hebben we in september bestelt, gelijk met de trouwkaartjes @joma Leuke foto! Wat houd buddy in? Iemand die je kan bellen als je ergens mee zit ofzo?
ja grappig is dat he! met die foto,s maar is ieder jaar weer anders mijn haar ,maar ja heb je als je kapster ben! oh bij zeeman heb ik leuke speeldekentjes gekocht( fleece) voor 1,79 leuk joh
Vervelend hè dat slechte slapen, wordt er ook gek van. Duurt meestal eerst ff voordat ik in slaap val, dan word ik steeds wakker van rare dromen of ik moet er weer uit om te plassen. Heb dan ook de grootste moeite om eruit te komen 's morgens
@sjalotjuh: ja als je ergens mee zit, of als je gaat bevallen/ bevallen bent, of opgenomen wordt in het ziekenhuis... Dan geven we het door aan onze Buddy! Die kan ht dan hier weer neerzetten
ja dan is 1 iemand altijd op de hoogte als er wat is en kan daarmee hier iedereen op de hoogte stellen!
Leuk idee van die bedankjes, maar wij doen daar niet aan. Is bij ons ook niet gebruikelijk (heb ik nog nooit gehad na het kraamschudden). Het wordt hier ook een beschuit of koek met koffie. Ik moet echt nodig een keer achter de geboortekaartjes aan, want de tijd begint te dringen....
Das leuk! Ik wil ook een buddy Waar komen jullie eigenlijk vandaan? Ik uit kopje van Noord Holland, bij Den Helder in de buurt....
Heb net even aan marc gevraagd of hij beschuit met muisjes wil. Ik vind het persoonlijk niet lekker... Dus wij doen gewoon vlaai met koffie en thee...