Leuk idee van die bedankjes, maar wij doen daar niet aan. Is bij ons ook niet gebruikelijk (heb ik nog nooit gehad na het kraamschudden). Het wordt hier ook een beschuit of koek met koffie. Ik moet echt nodig een keer achter de geboortekaartjes aan, want de tijd begint te dringen....
Hoi allemaal, Suus, tijd genoeg hoor voor kaartjes, maar succes met uitzoeken. Ik zie dingen die ik wel herken, voral met het slapen. Lijkt wel een eeuw te duren voor ik in slaap val, vannacht 2 keer kramp, in beide benen tegelijk! En dan nog vaak plassen, grrr. Toch ben ik als ik opsta niet zo heel moe, dat vind ik wel raar. Mammanorah, zal wel een naam gaan worden met een k, denk ik. Wij moeten daar ook nog naar kijken. Jongensnaam hebben we maar een meisjesnaam vind ik erg lastig. Verder alles oke hier, druk met vanalles. Gisteren kinerwagen gehaald en de maxicosi. Woensdag gaan kijken bij iemand voor een box en meteen meegenomen. Huis begint steeds voller te raken Groetjes
Leuk idee van die bedankjes, maar wij doen daar niet aan. Is bij ons ook niet gebruikelijk (heb ik nog nooit gehad na het kraamschudden). Het wordt hier ook een beschuit of koek met koffie. Ik moet echt nodig een keer achter de geboortekaartjes aan, want de tijd begint te dringen....
Misschien nog iemand die geen buddy heeft? Moeten we eens op de lijst kijken... mmmm die staat bij missn en sizzel onder hun berichtjes. zal eens terug zoeken.... Ik kom uit het verre zuiden: Maastricht... haha maar dat had je waarschijnlijk wel al gelezen!
Het is wel een leuk idee, maar vind het ook niet echt nodig, je bent toch met andere dingen bezig als de kleine geboren is! En meestal verdwijnen die bedankjes in de prullenbak!
CV-ketel doet het trouwens weer Dus ik ga even een lekker warme douche nemen (gister kon het niet ) Tot straks ladys
mmm sorry sjalotjuh, krijg de lijst niet geopend... Ligt denk ik aan mijn internet. Iemand anders die hem wel geopend krijgt?
Ik weet het nog niet, wil wel beschuit met muisjes doen, maar wil ook een hazelnoot-slagroomtaart bestellen, dus zal wel beide worden!
mmmmm lekker! Dat lust ik nu wel! Denk trouwens dat ik ook wel een pak beschuitjes en muistjes in huis haal voor het geval dat er plotseling iemand voor de deur staat op zondag ofzo, en alles is op! haha
heb gister toch nog en stukje babyboom zitten kijken. Nou dat Limburgse stel met die oefenpop! ik kwam niet meer bij! Wat sta je dan voor lul zeg! In de supermarkt enzo.... En dan zo'n vrouw die zegt: wat een mooi kindje? uuuhhh blind ofzo?
Ik ben d'r weer.... @Sjalotjuh, niet fijn dat je zo slecht geslapen hebt. Hopelijk knap je op van je warme douche! @Joma, ik heb ook een aantal van die fleecedekentjes! Lekker goedkoop en leuk en handig. @Debora, mmmm vlaai is ook lekker. @Anette, leuk al die babyspullen in huis.
Ooooohhh dat was echt erg ja. Ik vind het best een leuk programma, maar het duurt me net iets te lang. Op het einde begint het me te vervelen.
ja dat heb ik ook! Het is dat Marc het opzette (hij vind het vreselijk, maar dacht dat ik het wel leuk zou vinden) anders had ik het niet eens gekeken, want ik vind het niet altijd boeiend genoeg om naar te kijken.
cake is ook een goed idee! Moest net wel lachen toen ik Marc vroeg wat hij wilde: je had die blik moeten zien... hahaha! Echt zo van: huh? daar had ie nog niet aan gedacht! Soms beseft ie het allemaal nog niet hoor, ook niet dat de tijd nu snel gaat! En hij vergeet de kleine dingen zoals het kraambezoek enzo... Hij denkt dat we dan lekker een paar rustige dagen hebben, ondanks dat ie wel weet dat zijn ouders hier meteen op de stoep staan!
Debora, dat heeft Marc niet alleen hoor, dat ie vergeet dat het snel gaat nu. Ik dus ook. Als ik bekijk wat we nog allemaal moeten, beebje moet nog maar even blijven zitten.. Hebben jullie dat besef wel dan? Als ik bevallingsverhalen hoor denk ik echt nog niet dat ik dat over een aantal weken ook moet. Komt wel als ik verlof heb (hooop ik dan, anders is het een verrassing, haha)