Ik heb met beide zwangerschappen bloedverlies gehad. Heel spannend allemaal maar beide keren wat het loos alarm. Ik had ook geen klachten erbij. Het kan een innestelingsbloeding zijn maar ook een poliepje op de baarmoedermond. Dat was bij mij zo. Als je zwanger bent is dit allemaal veel gevoeliger en meer doorbloed dus dat kan het ook heel goed zijn. Ik hoop dat ik jeullie allemaal een beetje gerust kan stellen. Ik weet preces hoe je je voelt. Vraag anders om een echo morgen dan weet je het zeker. Kan heel vroeg in de zwangerschap al Ze doen het dan inwendig maar kunnen alles toch goed zien. Liefs Martine
Wat naar nou allemaal. Wat lijkt me dat vreselijk wat jullie door moeten maken. Die onzekerheid.... Maar het hoeft ook niets te betekenen. Maar dat is voor jullie heel moeilijk te begrijpen. Het is fijn zo'n forum, maar ik ben soms ook bang om naar de wc te gaan. En dat terwijl er bij mij nog niks aan de hand is. Maar ik denk aan jullie en we leven erg met jullie mee. Houden jullie ons wel op de hoogte? Liefs Maria
Ik wil iedereen erg bedanken voor alle steun. Het heeft mij erg goed gedaan. Het bloeden is in ieder geval gestopt bij mij. Het is bij die paar veegjes van vanochtend gebleven. Maar het is nog wel steeds spannend hoor. Elke keer als je naar de wc gaat, dan ben je toch bang. Ik ga morgen in ieder geval de verloskundige bellen. (nadat we morgen in ondertrouw zijn gegaan ) Misschien kan ik eerder komen voor een echo. Ik moet wel wat meer zekerheid hebben, want ik ga binnenkort mijn trouwkleding uitkiezen. En hopelijk is dat dus in positie. Ik ben met de bruiloft (hopelijk!) 18 weken. (jeetje, maar verhaal dwaalt erg af hihi) In ieder geval heel erg bedankt voor jullie lieve steun. Dat doet een mens erg goed. Liefs Hummel.
Ik ga mijn banner even weghalen.. begin nu echt heel veel bloed te verliezen en heb ontzettende buikkrampen... Het zit nu zeker niet goed.. dat is iets wat ik zeker weet.... Jullie zijn allemaal superlief dat jullie er continu voor me waren... Thanx
Hoi meiden! @ sizzel : jeetje meid wat erg! sterkte! dikke knuffel Verder wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve reacties! Heb vandaag aan mijn broertje en oma verteld wat er aan de hand was... Ze vonden het jammer, en waren er erg stil van. Verder hebben we gewoon lekker bbq gedaan en was gewoon gezellig. Morgen bel ik de gyn op om het te zeggen en dan zal ik wel langs moeten komen. Verder alle nieuwe mama's : gefeliciteerd en welkom hier! Meiden met een echo morgen succes! weltrusten allemaal !
Lieve SIzzel, Meid, wat vind ik dit erg om te horen zeg, ik had zo voor je gehoopt dat het allemaal wel los zou lopen...ik wil je heel veel sterkte wensen en geef de moed voor de toekomst niet op hoor, want hoe naar en vervelend ook, dit kan iedereen overkomen. Het is niet voor niets zo dat 15% van de vroege zwangerschappen in een miskraam eindigt. Ik vind het echt heel naar voor je, hoop diep van binnen nog dat het goed komt, maar zoals je zelf al aangaf voel je dat het niet goed zit, en dat gevoel is er natuurlijk niet voor niets. Heel veel sterkte gewenst, ook voor je liefie natuurlijk. Ik denk aan je.... Liefs Am
Hallo Sizzel, Heel veel sterkte lieve meid. Wat is het toch oneerlijk. Mijn gedachten zijn bij jou. Liefs en een grote knuf Hummel.
Ik ben vanochtend ook weer gaan bloeden. Het is weer niet veel, maarja het bloed wel weer. Ik wil vandaag de verloskundige bellen om te vragen of ik misschien eerder een (inwendige) echo kan krijgen. En dat terwijl we vandaag om 11:00 in ondertrouw gaan. (wat een k*tdag zeg, ik heb er nu al geen zin meer in!) Liefs Hummel.
Hummel, fijn dat het bloeden gestopt is. Hoop dat je gauw bij vk terecht kunt voor een echo en duim hard voor je dat alles toch goed is. Veel plezier met jullie ondertrouw! Groetjes, Baby4me
Sizzel, jeetje wat rot voor je...Maar wie weet is er toch nog een beetje hoop... Hoop dat je gauw bij vk terecht kunt en zekerheid krijgt.. Bloedverlies hoeft niet altijd iets slechts te betekenen he. Dus wie weet.. Ik duim voor je! Heel veel sterkte! Groetjes, Baby4me
*Ik breek even in*: He nee, Sizzel, het is echt niet eerlijk... JIj met je positieve instelling en lieve reacties op iedereen mag dit niet nog een keer overkomen... Ik leef echt onzettend met je mee, heel erg veel sterkte gewenst xx Murmel
Jeetje Hummel, meis, dit meen je niet, wat een dubbel gevoel moet dat voor je zijn. Ik kan me zo goed voorstellen dat je nu niet weet hoe je je moet voelen. Ik kan makkelijk zeggen dat je niet de moed moet opgeven, maar makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ga in ieder geval mijn duimen blauw draaien voor je. Ik denk dat het goed is om te proberen wat zekerheid te krijgen via de VK, want dan weet je tenminste iets. Heel veel sterkte vandaag, probeer ook een beetje te genieten, want in ondertrouw gaan is niet niks lijkt me... Liefs Am
Ach jee wat vreselijk dat je weer bloedverlies hebt...hoop idd dat je snel terecht kunt voor een echo.