hoi meiden zo ff pauze en dan nog paar uurtjes en dan ook eindelijk weeeeeeeeeekend. @kraamkadotjes daar beginnen we niet aan hoor zou ook niet weten waneer ik zoiets moest bedenken @kraamvisite wij hebben het erover gehad en de eerste dag wil ik niet iedereen daar hebben moet natuurlijk ook wat bijkomen he, dus als de weeen beginnen sms ik alleen mijn beste vriendin (tevens peettante) heeft ze ook bij mij gedaan vorig jaar en dat vond ik wel fijn. en mijn ouders en schoonouders die bellen we zodra ons kereltje er is maar verder wil ik niet teveel man daar hebben die eerste dag hoor broers en zussen natuurlijk wel maar dan is het ook goed geweest vind ik de rest kan later komen en dan niet met teveel tegelijk. @wij doen gewoon beschuit met muisjes denk ik want mijn vriend heeft maar 2 dagen vrij dus ja das nadeel van eigen bedrijf he maar kan gelukkig op mijn ouders terugvallen en mijn vriendin heeft al aangegeven die periode graag te willen komen helpen lief he!
@kraamvisite Wij houden een kraamfeest. Hebben dat bij ons derde kindje ook gedaan en dat is prima bevallen! Natuurlijk komen ouders, schoonouders en broers en zussen gewoon als de kleine geboren is. Maar de rest moet gewoon een paar weekjes wachten. Ik vond het heel fijn, omdat je er dan in een dag vanaf bent. En wie op die dag niet kan, die heeft gewoon pech Bij de eerste twee kinderen hebben we wel gewoon kraamvisite gehad, maar dat was ik na een week echt wel zat. Ik wilde ook wel eens alleen met mijn gezinnetje zijn!
was ik weer ff... nog tot half 4 werken en dan vind ik dat ik weekend verdient hebt... Ik kijk ook zooooo uit naar m'n verlof Amma... nog 5 weekjes te gaan tot 21 december... hele dagen alleen maar bezig zijn met babydingen en shoppen voor de laatste kleine dingetjes en het kamertje inrichten en lekker op de bank hangen en... en... en...
precies, die weken vliegen om eerlijk te zijn nog best voorbij... en lekker he om zo te dromen... begin echt zo'n huismusmoedertje te worden soms
Kraamtijd, ik denk dat ik dan bekijk hoe ik me voel. Als alles geod gaat is iedereen welkom. Wel vind ik dat ik het aan kan geven als ik wil rusten. Ik neem aan dat mensen dat wel kunnen begrijpen, anders kan ik daar echt niks aan doen hoor. Vinden jullie ook dat 12 weken minder lang klinkt dan 3 maanden? Dus ik hou het op 12 weken.
ben net bij fysio geweest en ik stap over op een andere, ik ga nu naar een vrouw die nog wat meer weet over bekkeninstabiliteit. Is wel van dezelfde praktijk. Het is namelijk erger geworden! En die jongen wist het ook niet meer! haha Hij heeft wel heel veel voor me kunnen doen, en hij kwam ook iedere week weer met nieuwe dingen die hij speciaal voor me opzocht of navraagde bij andere collega's.
moet toch wel ff mijn frustraties kwijt: Mijn broer zat hier de hele middag op kantoor, alles prima in orde. En toen hij weg ging kwam er weer een stortvloed van commentaar uit! Marc werkt iedere dag van 12 tot 18 bij een magazijn, zodat wij gewoon de huur kunnen betalen zolang zij bezig zijn met het bedrijf groter te maken. 's ochtends werkt hij van half 9 tot half 12 voor het bedrijf. Nu had ie laatst een hele dag vrij en mijn broer maar steeds zeggen dat dat zo fijn was, een hele dag samen te werken ipv die paar uurtjes 's ochtends. Dus na wat overleg ussen hun 2 had Marc besloten te vragen of ie dan niet 1 hele dag vrij kon hebben op het werk ipv 5 x een ochtend. En nu was de baas daar mee akkoord gegaan! Dus Marc helemaal blij, en had dat dinsdag aan mijn broer verteld. Nu had mijn broer dus begrepen dat ie dan 4 ochtenden en 1 hele dag vrij zou hebben. Maar dat gaat echt niet want dan redden we het financieel niet! Dus mijn broer liep hier net te tieren, dat het bedrijf zo doodbloed blablabla. Maar Marc heeft dit dus alleen geregeld omdat mijn broer dat zo graag wilde! Ik heb hem dit gezegd, en dat er dus sprake is van miscommunicatie, maar meneer vind dat Marc maar minder moet gaan werken enz enz. Dus ik heb gewoon gezegd dat wij dan geen geld hebben.... (hallo we krijgen een kindje, vind het wel zo prettig om iets extra's te hebben) Meneer dus boos weggelopen! En nu mag ik weer aan Marc gaan vertellen hoe hij er over denkt.... Mijn broer weet dat ik dat doe, want ik kan dat niet voor me houden (omdat ie me steeds zo'n klotegevoel geeft), en zo hoeft hij er weer niet over te praten.... Nou sorry voor m'n mega lange verhaal, maar moet het even kwijt... Dan ben ik zo wat rustiger als Marc thuis komt....
@Debora, ik heb effe in je album gespiekt. wij hadden precies dezelfe meubels in gedachten voor de babykamer. Maar helaas gisteren bij de Ikea was het allemaal niet op voorraad. En wij ze konden ook niet zeggen wanneer het dan wel weer op voorraad zou zijn Wij hebben dus nu een kamertje ergens anders besteld. Ik was ook niet heel zeker over de commode, ik vond hem vrij smal om als commode te gebruiken, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
zo hey waar is iedereen? Balen Deborah dat er zo'n miscommunicatie is tussen je broer en je vriend... ik snap heel goed dat je het even kwijt moet... en ja, dat geld zullen jullie nodig hebben... waarschijnlijk snapt je broer dat ook wel, maar reageert hij ui belang & passie voor hun bedrijfje... moeilijk moeilijk... succes zo! Ik keek zo uit naar vrijdagavond... lekker weekend samen met m'n vriend... maar loopt dus ff anders. Ik ben helemaal gesloopt en kan weinig hebben merk ik... komt mijn vriend zojuist thuis in dezelfde mood gevolg... alles wat we tegen elkaar zeggen valt verkeerd en leidt tot irritaties... gatver, had hier zo geen zin in vandaag... wilde lekker knuffelen op de bank dus zeg net dak maar ff naar boven ga om te internetten of even op bed ga liggen... zegt ie dat hij dan weg gaat, dat betekent in zijn geval dat ie waarschijnlijk naar vrienden gaat en vanavond laat pas thuis is... dat vind ik al helemaal niet leuk... nu ik dit zo schrijf denk ik dat ik beneden maar even een knuffel ga geven om te kijken of dat werkt... laatste poging van vandaag
nou werkt ook lekker... kom ik beneden, hij zwaar geirriteerd: "eerst kat je me af, en nu kom je het goed maken?!".... JA! snapt ie dan niet, MANNEN! Gaat net op dat moment de deurbel, vriend van 'm aan de deur... bah, ik ga naar bed Friends kijken!
oh das jammer joh dat ze het niet op voorraad hadden! De commode is iets smaller dan een normale commode maar het aankleedkussen past er met gemak op. Wel een mooi kamertje gevonden, dus?
@wen: das ook lekker zeg! Wil je het goedmaken... Mannen! hopelijk is z'n bui morgen over en hebben jullie nog een fijn weekend samen! Nou Marc was een beetje boos, maar ergens had ie het zien aankomen. Hij vond het gewoon lullig dat het weer op deze manier moet.... En daarnet belde m'n broer en dan is er niks aan het handje! zucht... Maar marc gaat het er wel met hem over hebben.
zo hier ook weer ff ! we hebben Domino day opstaan! komt tegenwoordig ook allemaal ge ouwehoer tussen door en bel spellen ppff moet niet gekker worden