Dominostenen? Hebben ze dat nog in dat programma dan? Zit al een uur naar slap geouweh*er aan het kijken ipv naar omvallende stenen
goeiemorgen waar is iedereen geloof dat het nog nooit zo rustig is geweest smorgens en gisteravond ook zag ik iedereen vroeg naar bed gegaan. Ik heb voor de afwisseling heerlijk geslapen kan er weer dagje tegenaan. @maja ik zag je vraag pas laat ja de fotosessie is van mijn vriend en mij met de dikke buik leek me ontzettend leuk om te doen en ook later als herinering is immers de eerste kleine he, en als de kleine dan iets groter is doen we er een met zijn 3tjes een voor en na he
@vivian: Wij gaan ook zo'n foto sessie doen! Een klant van Marc is een heeeeele goeie fotograaf. Hij komt bij ons thuis en maakt echt foto's die helemaal passen bij ons. Ik wil hem ook vragen foto's van de kleine te maken straks! (wij hebben trouwens geen officiele trouwfoto's, dus vond dit wel een leuk alternatief voor onze ouders ook) Gaan jullie naar een studio?
vandaag komt Sinterklaas! yeah! hahaha Nog iemand die naar een intocht gaat kijken met kinderen? Ik moet werken, maar ik zie altijd een stukje van de stoet door de straat gaan. Vind ik altijd gezellig, dan beginnen de feestdagen echt! En komt februari weer wat dichterbij! hihi
Wij gaan naar de intocht op TV kijken en volgende week zaterdag komt ie hier in het dorp. Norah gaat het helemaal geweldig vinden denk ik. Wen en Debora: Mannen. Hier moet het ook niet nog triester gaan worden. Ik heb vannacht slecht geslapen omdat ze vandaag de vloerbedekking komen bezorgen in ons nieuwe huis. Ik wist niet hoe laat ze zouden komen en had echt visioenen dat Norah en ik urenlang op ze zouden moeten wachten in een leeg, koud huis. Nico heeft vandaag personeelsfeest dus die is er vanaf 12 uur ook niet. Maar, ik belde ze vanmorgen op voor een tijdsindicatie en we stonden als eerste op de lijst. Dus Nico is al in het nieuwe huis nu, en die handelt het verder af voordat hij weg moet. Pfff, waar je je als zwangere allemaal extra druk om kunt maken. Stomme hormonsters ook.
Nou heeft Nico dus op 1 minuut de bezorgservice van de Leenbakker gemist. Ze hebben de vloerbedekking bij de buren afgeleverd dus nu kan hij meteen kennis gaan maken met de buren. Hahaha.
oh jee Mamanorah! Rot hormonen! Maar ik zou me er ook druk om maken hoor! Is niks in zo'n koud huis wachten en vooral niet met je kleine meid. Fijn dat Nico het allemaal regelt nu! Leuk dat volgende week ook en intocht is in jullie dorp! Hopelijk is het droog! Vind dat zo leuk voor de kleintjes! Vond het vroeger ook helemaal geweldig....
Mogguh allemaal, Gisteren hier heel de dag niet geweest. Dat is ook voor het eerst.... Maar gisteren wel een geweldige dag gehad. M'n moeder was al vroeg hier en toen zijn we naar ikea gegaan. Daar wat leuke spullen gekocht. En toen naar de Roobol. Bij ikea hadden ze toch niet wat ik dacht aan wiegen stof. Het is dus voorbeeld 2 geworden! En gelijk de stof er bij gekocht voor de hemel. DUs dat is ook weer een zorg minder. HEt komt volgende week vrijdag binnen. Hoeven dus niet lang te wachten. En toen heeft ma de gordijnen van het kamertje opnieuw gezoomt en opgehangen. Het is echt heel erg mooi geworden. Vandaag nog wat troepjes opruimen. Het begint langzaam aan wat te worden. Vind het allemaal zo leuk! Dat daar straks onze ... komt te liggen! Heb er nou al zin in. Straks sinterklaas, en dan kerst en daarna gaan we echt aftellen. Zal hier af en toe spieken vandaag. Vanmiddag nog een kinder verjaardag. Zal lekker druk zijn. Maar altijd wel heel gezellig. Zeker nu met m'n dikke buik. Fijne dag allemaal. Doei Liefs Boney
hee meisies, @Debora......grrrr broers kunnen echte etters zijn he! Ik heb er twee. Is jouw broer ouder of jonger? Hoe dan ook zal hij toch begrip moeten gaan opbrengen voor jullie situatie! @Wen, ja ik krijg ook enorme huismoedermusneigingen! @MamaNorah, haha dat is wel grappig, is het allemaal opgelost en dan mist hij net de bezorgers! En? Heb je al gehoord of het leuke buren zijn? @Vivian en Debora, leuk idee van die fotosessie! Ik zit er over te denken. Mijn vriend heeft een collega/vriendin die mooie foto's maakt van zwangeren. En ik zou ook heel graag foto's hebben van mezelf in Yogahoudingen en dikke buik, dus misschien doe ik ook wel een sessietje in de yogatsudio. @Boney, klinkt als een heerlijke dag! Leuk dat je voor stof 2 bent gegaan, wordt vast heel mooi. @Joma, merk je effect van je nieuwe therapeut en oefeningen/tips? Of is dat nog te vroeg? @Sinterklaas: morgen is hier de intocht, inclusief stoomboot. Ga er denk ik met mijn neefje heen. Hij is 2,5 jaar oud, dus het is zijn eerste keer dan. Maar nu eerst werken! Fijne dag! Amma
@amma: Mijn broer is 4 jaar ouder. Maar hij zegt altijd dat ik zijn oudere zus ben, en daar heeft ie wel gelijk in! haha. Hij heeft een heel moeilijk karakter en loopt bij een psychiator enzo. Maar hij bedoelt het goed, het komt er soms alleen heel vervelend uit.... En dan wil ik niks met hem te maken hebben, en heel ver weg gaan wonen! Maar het is Marc's beste vriend... Leuk met je neefje naar de intocht! En zo'n fotosessie in yogahoudingen met je buik lijkt me helemaal super!
@deborah wij gaan naar valkenburg daar ligt een hele goede fotostudio en daar hoef je geen afspraak te maken en de fotos zijn ook nog eens binnen een uurtje klaar nou dat uurtje dat kun je goed besteden in valkenburg vind ik altijd lekker lunchen iets drinken en gezellig rondlopen dus das ideaal.
Hi meiden, Even kort want ik heb een logeetje dus niet leuk als ik steeds achter de pc zit. Ze is redelijk zoet want ze kijkt naar de intocht . Ik heb een kl*tenacht gehad. Ik werd rond 12 uur wakker met een keel en mond vol zuur. Ik kreeg een hoestbui en ineens kwam alles eruit. Ik heb de hele nacht moeten spugen en liggen woelen. Een gebroken nacht dus. Ik probeer nu licht eten te eten want vanavond ga ik uit eten met een vriendin. Ik ben er dus morgen pas weer. Fijne dag meiden ennuh, sorry dat ik nu even ego ben maar volgende week maak ik het weer goed
Ooh ennuh, gisteren heb ik bij iemand van het forum een boek gehaald. Ze had een beebje van 2 weken oud, zoooo lieffffff. Ik zag haar en die kleine handjes en vingertjes en moest huilen . Ik voelde me zo lullig, in tranen bij vreemde mensen
Joh, dat geeft toch niet, kan het me wel voorstellen! Ik was gister op kraamvisite en schoot ook vol toen ik dat kleine hummeltje zag liggen.. Vervelend trouwens van dat maagzuur. Ik heb er de laatste nachten ook veel meer last van, word steeds misselijk wakker. Bah! Maar spugen hoef ik dan gelukkig niet. Hoop dat je je beter gaat voelen en vanavond lekker uit eten kan, heerlijk! Ik ga met school bezig, fijne dag meiden!
Hier lekker gedoucht en aangekleed. Heb ook de intocht aanstaan. Vind het altijd zo leuk sinterklaas... Geloof er zelfs nog een klein beetje in.... En sinterklaas zelf? Die is zo echt en heeft zo'n lief gezicht... Vind het helemaal geweldig. Ga nu lekker eitje bakken. En straks naar de verjaardag. Doei doei
heej hallo dames.. hier ook alles goed en wilde net lekker gaan zitten maar nu wordt dochterlief wakker dus ik moet weer terug... Ik kom vanavond weer als de kiddies lekker slapen...tot dan....
hey dames, ik ben er een paar dagen niet geweest druk druk druk. trouwkaarten zelf gemaakt en ook de kerstkaarten. vanochtend is de vk bij mij geweest omdat ik heel veel vocht vast hou. en voor de zekerheid wilde ze me toch controleren maar alle controlles waren gelukkig goed. maandag komt ze nog een keer kijken hoe het gaat. foto's die willen wij ook in valkenburg laten maken. wij combineren dat meteen met de bruidsfoto's.