Mogguh meiden, Nou, het eten was gezellig gisteren maar auw, wat een rot stoelen zeg. Ik kon daarna weer niet op of neer van de pijn . Het eten was wel lekker. We hebben lekker een mix schotel genomen, van alles wat. Ik stink nu nog naar de knoflook door de tzaziki . Ik heb trouwens ook enorm last van mijn ribben Suus maar bij mij komt het van het spugen van vorige nacht. Het is gewoon spierpijn en het fijne is dat ik erg vaak moet hoesten. En dat doet zeeeeeeeer . Vandaag de rattenkooi weer eens verschonen samen met manlief en dan zal de rest van de dag wel zitten worden. Ik denk dat ik vandaag ook een pyamadag ga houden. Morgen komt mijn ma ramen zemen en gordijnen wassen. Komt ze speciaal voor naar hier en ze moet wel een uur rijden. Lief he? Zo, even ontbijtje maken. Ik heb zin in iets warms dus maak even brinta denk ik. Tot later.
Goedemorgen! Nico heeft gisteren de vloerbedekking bij de (heel aardige) buurman opgehaald. Gelukkig dat dat ook allemaal weer opgelost is. We gaan over een week of 3 verhuizen, en ik heb nog geen doos aangeraakt. Ik kan me er niet toe zetten. Overdag als Norah wakker is lukt het me niet, want dan helpt ze me van de rgen in de drup. En 's Avonds ben ik dan weer te moe nadat ik alle dagelijkse opruimdingen heb gedaan. Maar mijn ouders zijn er volgende week weer en mijn moeder heeft me beloofd te helpen. Op zich hebben we niet zo heel veel spullen, maar er valt nog genoeg uit te zoeken en weg te gooien. Vannacht een redelijke nacht gehad, alleen kwam Nico dronken terug van z'n personeelsfeest (haha ik zie hem zelden zoooooo dronken). En daarna begon ie weer keihard te snurken. :x Vandaag staat er verder niets op het programma, misschien dat ik me toch maar eens aan het uitzoeken en opruimen waag of zo... Iedereen prettige dag vandaag.
Oooh lekker, Tzaziki... Wat lief van je moeder dat ze speciaal komt om bij jou die rotklusjes te doen.
Ach Mamanorah, als het even niet lukt dan lukt het niet hoor. Niet vandaag, dan maar morgen. Zo probeer ik te denken . Ooh lekker, een dronken vent in bed . Die van mij is dat eigenlijk nooit, althans, ik heb hem nooit dronken gezien, wel aangeschoten. Ik moet ook nog kleertjes uitzoeken en op maat in de kast leggen maar kan me er ook niet toe zetten. Misschien lukt het me deze week wel een keer. Ik heb trouwens bij zwangerschap een vraag gesteld over jeuk. Ik word helemaal knetter van de jeuk op mijn buik en benen. Je moet niet krabben, weet ik, maar dat lukt niet. Ik heb nu ook striae op mijn buik zag ik dus daar heeft het ook wel mee te maken.
Goeiemorgen meiden Nou hier lag er eentje laat in bed voor het eerst sinds maanden lag er pas om 1uur in sta er van te kijken dat ik zo lang wakker kon blijven @joma we gaan naar fotostudio ab in valkenburg, de site is www.fotostudioab.n er staan ook zwanger fotos op maar ik wil niet met de buik bloot vind ik niet zo geschikt voor oma Ik zal er fotos van opzetten als ze goed gelukt zijn.
@ debora heb jij gisteren toevallig moeten werken? zo ja dan heb jij mijn vriend geholpen die was aan het winkelen met z'n moeder.
dees ik heb ook veel jeuk volgens mij komt dat door trekkende huid die je hebt nu altans dat gevoel heb ik alles trekt en dan gaat het jeuken word er soms gek van, als ik me ieders x goed insmeer met de callogeen van de mylene is het beetje minder
mogge dames, gister nog even nmaar sinterklaas geweest met de kleine, die heeft zich prima vermaakt met alle dansense pieten enzo.. Ik was wel bekaf daarna.. Naast de sint was er nog een 'bekendheid' Beau van Ervedorens (of hoe schrijf je dat) was er ook met z'n kinderen... Jeetje wat heeft die een ouwe kop zo in t echt zeg Verder geen nieuwtjes hier, ik sukkel een beetje verder.. John kwam vanmorgen tot de ontdekking dat m'n borsten lek zijn... ik kwam uit een warm bad en ja hoor ik lek,,,,
joma probeerd het dan eens via google misschien dat hij het dan wel doet want hier doet hij het gewoon
hijdoet het al je had de alleen .n ipv .nl niet duur trouwens maar iets te ver weg van mij! mooie portofolio ook
Ach jee, lekkende Anice. Ik heb gelukkig nog nergens last van. Heeft die Beau zo'n ouwe kop joh? Ik vind het wel een leuke vent om te zien maar make-up kan veel doen dus
leuk anice sinterklaas hier komt hij vandaag binnen als ik dan thuis ben ga ik misschien ff kijken vind ik altijd leuk. ga nu eens mijn mannetje wakker maken zodat we dadleijk voor de fotos kunnen
ja het joma ben ook erg benieuwd hoe de fotos gaan lukkken maar dat horen julie vanavond wel. Allemaal hele fijne dag he!