Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja ik moest gister van 12 tot 6 werken! hoop dat ik hem een beetje lief geholpen heb, want ik was in een mega slechte bui. Ik had zo'n pijn! :( Maar er was een collega niet opkomen dagen zonder wat van zich te laten horen, dus kon niet naar huis.... Op de andere afdelingen was het te druk om iemand te sturen naar ons...

Wel grappig dat ik hun geholpen heb! hahaha wat kocht ie? msschien kan ik het me nog herinneren!

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    sorry meiden, maar ik moet het ff kwijt, want valt haast niet te geloven allemaal.
    Eerst natuurlijk al geluk met huisje, nu ben ik gister geslaagd voor mijn theorie-examen, mijn schooonmoeder betaalt de rest van mijn rijbewijs (voor mijn verjaardag). Haar vriend vertelde gister dat hij het laminaat wil betalen voor het hele huis en nu kwam mijn schoonmoeder ook nog eens met 1500 euro voor de huur enzo! En dan gaan we 1 dec nog een kinderwagen uitzoeken! Het zit ons opeens zo mee, dat de baby er gewoon stil van is, hahaha. Vind het altijd zo moeilijk om geld te accepteren, maja ze stellen het zelf voor ;) :D

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dag mede zwangeren,

Lekker bij gelezen. Liep ff achter, maar hoefde gelukkig niet veel in te halen.
    Hier gisteren een drukke leuke dag gehad. Eerst verjaardag van 2 neefjes. Toen bij m'n broer en schoonzus wezen eten en de rest van de avond gepokerd. Was heel gezellig, maar ik het de god ganse dag pijn gehad. Vreselijk. We waren om een uur of 1 thuis vanacht, en ik kon niet meer op of neer. Ben eerst een potje gaan liggen janken op de bank. Als dit zo blijft tot febr. :cry: :cry:
    Vriend is gelukkig lief en doet een hoop maar kan de pijn niet weg nemen. Heb gisteren voor het slapen een paracetamol genomen. (nr 3 sinds ik zwanger ben) en heb gelukkig redelijk goede nacht gehad. Ik ben van plan om morgen ff de HA te bellen. Kijken wat die er van zegt. Dit kan zo echt niet doorgaan.

Vandaag een lekker dagje niks. Heerlijk. Ga lekker eitje bakken voor ons 2jes. En genieten van het heerlijke zonnetje dat door de tuindeuren de woonkamer in schijnt. Heerlijk.

fijne dag nog allemaal.
    Liefs Boney

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh Naatje, wat heerlijk! Ik neem ook moeilijk geld aan maar soms is het even zo welkom en neemt het zoveel spanning weg. Meid, aannemen en genieten. Kan je straks weer wat extra's voor de kleine kopen.

Ach Boney toch, arme meid. Niet onverstandig om je ha te bellen. Dat huilen herken ik wel, ik had het vorige week. Zo'n pijn en niet op of neer kunnen, ik had de tranen ook zo hoog zitten. En inderdaad, dan moeten we nog een week of 12 gemiddeld.

Eerlijk gezegd zal ik niet tegensputteren als de gyn ze eerder wil halen. Ik hoop zelf zo rond de 37 weken ofzo bevallen te zijn. Liever ook weer niet eerder want dat is beter voor de kleintjes.

Ooh ja, nog een vraagje. Het ging een tijdje geleden over de buddy's. Is het een idee om de buddylijst toe te voegen aan onze grote lijst? Dan hebben we een beetje overzicht. Mijn buddy is trouwens Kikkert ;)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Van die buddy lijst vind ik een goed idee Dees. Kan je ook een beetje zien wie wie in de gaten moet houden. ;)

En ik was het gisteravond echt goed zat. Ik kon niet meer.
    En dees, ik denk ook niet dat het haalbaar is voor jou. De 40 weken. En ik las ook ergens dat je jeuk hebt aan benen en buik? Of was jij dat niet. Ik heb het op m'n buik. Nu valt het mee de laatste dagen, maar ik zie en voel dat m'n huid enorm strak staat. Ik smeer dagelijks met olie, en er zijn nog geen stepen te zien, maar ik denk dat ik er niet aan ontkom.

Het is lekker rustig hier. Iedereen aan het genieten van elkaar en het weer... ;)

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hey pregnant ladies! :D

Boney wat ontzettend vervelend die pijn! Ik hoop echt voor je dat er enigzins verlichting voor kan vinden via de HA.

Naatje, super! Gewoon van genieten en dan ook alleen maar genieten! :D

Ik wil de hele dag al met school bezig maar loop alleen nog maar in mijn pyama rond drop te vreten en pannekoekjes te bakken en vooral niet met school bezig te zijn.... :oops:
    Ik voel me net zo'n dikke larf die alleen maar een beetje lui rond kronkelt en gevoerd wordt en niks nuttigs doet. Pff..
    Oke, nu ga ik echt wat doen!

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hoi ladys..

Heerlijk zon luie zondag aan de andere kan zit ik mezelf ook wel enorm in de weg... ene moment ben ik super vrolijk ander moment ben ik weer helemaal niets waard ,,, bah dan baal ik zo van mezelf gelukkig trekt mijn man me daar echt wel doorheen... ben tot de conclusie gekomen dat ik de beste vent hebt van heeeeeel de wereld..

Het gekke is tijdens mijn eerste zwangerschap was hij helemaal niet zorgzaam en vond hij het allemaal maar lastig toonde nooit begrip ging ook vaak niet meer naar VK enz enz.. en deze zwangerschap heeft zeurt nooit doet alles maar dan ook alles voor me.. zodat ik me vaak echt een prinses voel... wauw nou waarom ik dit vertel GEEN IDEE maar het mag ook weleens gezegd worden.. ik ga het zo ook maar tegen hem zeggen hihih

nou verder doet mij rug zooooo n pijn weet ik niet of ik nou wil liggen of zitten of hangen dus doe ik maar wat.. vraag me af of ik het ga volhoudne hoor allemaal..

nog maar een paar weken hihi

voor iedereen een dikke knuf en een hele fijne zondag..

oh ja ps ik heb geen buddy... iemand die zich vrijwillig aanbied

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hier ook wat jeuk sinds een paar dagen, vooral boven aan en aan de zijkanten. helaas heb ik ook niet de gouden tip, ik smeerde me eigenlijk nooit in :oops: maar nu smeer ik direct na het douchen een vette olie en het lijkt een beetje te helpen.

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hahaha een dikke larf. Ik zag het effe voor me.
    Maar ik weet wat je bedoelt, zo voel ik me ook op het moment :rolleyes:
    Ik ga van bed naar bank ,naar computer naar de koelkast, en verder bijna niks :oops:

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja, ik was het van die jeuk. Ik gebruik zwangerschapsolie van Weleda maar het helpt niet. Ik heb er ook al sudocreme op gesmeerd maar niks helpt. Vandaag gaat het wel weer maar af en toe word ik er helemaal gestoord van. Ik zal het er donderdag met de gyn over hebben want ik las via google al dat het met je lever te maken kan hebben. Ook in mijn topic zei iemand dat. Beter een keer teveel na laten kijken dan te weinig.

Dwazie, lekker van genieten dat je nu verwend wordt.

Haha, ik zie een Maja in pyama voor me die er heeeeeeeel raar uitziet. Ik heb een nogal levendige fantasie :oops:

De kooi is weer lekker schoon en manlief en ik hebben net een spelltje yathzee gedaan. Ik loop nog lekker in pyama en kleed me niet meer aan vandaag. Morgen ga ik wel weer lekker badderen en aankleden. We eten vanavond zelfgemaakte paddestoelensoep. Mag je trouwens alle paddestoelen hebben? Mijn vriendin heeft ze meegenomen en heeft het wel aan die paddestoelenboer gevraagd en die zei dat ik ze mocht.

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hij was met z'n moeder en zijn moeder heeft een panty gekocht. zij heeft rood kort krullend haar.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Volgens mij mag je gewoon paddenstoelen hebben hoor.

Ik gebruik huid olie met amandelbloesem van kneipp voor m'n buik. Dat is lekker vet en trekt snel in. Vind ik ook altijd wel belangrijk.

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zo dames ik ben er weer snel vandoor (naar schoonloeder :( ) ik hoop dat we snel weer thuis zijn.

doei

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou kikkert, ik hoop dat je het hebt overleeft....
    Ik heb inmiddels m'n huispak aan. We eten vandaag restjes, dus lekker makkelijk. vriend ligt in bad en ik ga dus maar ff wat te eten bij elkaar sprokkelen.

15. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    hee lady's

@jeuk, heb ik al een aantal weken.....grrrr. Ik smeer er nu Therapy van Lush op! De jeuk gaat er niet helemaal van weg, maar het wordt wel beter.
    En het schijnt tegen striae te helpen, dus ik smeer braaf elke dag.

Mijn Vlos had als tip tegen de jeuk rauwe aardappel doorsnijden en smeren maar.......heb ik nog niet geprobeerd.

@Maja, haha zo herkenbaar! Is het uiteindelijk nog gelukt wat aan school te doen?

@Naatje, wat heerlijk, geniet lekker van alle meevallers!

@ik heb vandaag vrij.
    Heb echt NIKS gedaan behalve leuke dingen.
    Heb uitgeslapen en ontbijt op bed gekregen en lekker liggen lezen.
    Toen met neefje naar Sint intocht, heel leuk.
    En toen we thuis kwamen met neefje in bed gekropen en middagdutje gedaan. Heerlijk! Vriend gaat zo koken en ik hoef niks te doen.
    Wat een luxe!

liefs
    Amma

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lekker amma zo'n dag.
    Hier ook zo'n dag. Echt niks gedaan als de vaatwasser leeg geruimd. En toen kwam halverwege m'n vriend het overnemen, hoefde ik niet steeds te bukken...

En vanavond zappen op de bank en Peter R. kijken. Weer niks doen dus. Ben morgen ook nog lekker thuis, ga dan wel weer eens wat doen.

17. Niet meer actief

naatje070 fijn zeg! Het is jullie gegunt hoor!

Boney en dwazie beterschap!

Wij hebben vandaag nog wat babyinkopen gedaan, een jasje met mutsje en 'schoentjes', een flesje, verzorgingsspullen en een stel rompertjes.. we zijn nu wel zo goed als voorzien. Enkel nog een maxicosi en een aantal spulletjes voor t bedje (lakentjes, dekentjes en kruiken)

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Altijd leuk anice, in kopen doen.
    Ik ben ook langzaam begonnen met dingen kopen. We hebben een heleboel gehad van schoonzus. Zij gebruikt het niet meer. Moet ik ff uitzoeken en opschrijven wat ik heb en wat ik nog nodig heb. vind het zo leuk om te doen.

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik heb dus al alles in huis.. kinderkamer klaar.. wieg gereed.. kledingkast vol met babykleertjes.. dus kom maar op!

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lekker hoor dwazie dat je alles al hebt. Maar tis je 2e toch?
    maar toch hoop ik voor je dat ie nog ff blijft zitten hoor... ;)

Deel Deze Pagina