hihi, Ik zat in een ander topic en wilde wat knippen en plakken van internet in dat topic. Alleen deed ik het perongeluk hier. Maar je kan je bericht niet verwijderen. Dus maar ff zo gedaan.
Goedemorgen meiden! Ben ik de eerste? Goh, en het is 'al' 8 uur Ik moet vandaag naar school maar voel me absoluut niet fit. Heb beroerd geslapen Veel plassen, dromen, maagzuur en ik had ruzie met het voedingskussen die ik voor het eerst meegenomen heb in bed.. Ik dacht dat je lekker je buik erop kon leggen maar dat kreeg ik dus steeds niet goed voor elkaar, werd er strontchagrijnig van haha. Werd vanochtend wakker met dat ding half tussen m'n benen en de rest hing uit bed. Nog geen succes dus Ik zit enorm te twijfelen of ik naar school zal gaan of niet. Ben nu al laat en moet me erg haasten als ik nog wel ga. Plus dat ik ook iets niet af heb wat ik moest inleveren, kan ik m'n gezicht misschien beter niet laten zien En ik ben dus gewoon niet fit en heb geen zin. Maarja, aan de andere kant.. Als ik niet ga voel ik me weer zo kansloos.. Hmmmmm... Nog even over nadenken.. Meiden, jullie allemaal een hele fijne dag vandaag! xxx
hallo dames , hier ben ik weer een keer, sorry dat k niet veel ben geweest , heb het ontzettend druk met de laatste voorbereidingen van het huwlijk (overmorgen ) ik ga zo even terug lezen kan denk ik niet alles beantwoorden daarvoor sorry alvast , en maja , ook hier een slecht slapende mom 2 be , heb vanacht weer een keer kramp in me kuit gehad, ( is weer t nieuwste) echt niet fijn en dat voedingskussen ,is om tussen je benen te leggen volgens mij ? hihih altans dat is wat ze mij hebben verteld
goeiemorgen meiden Nou wij hebben gisteren een heerlijke dag gehad eerst zijn we de fotos gaan maken en daarna nog lekker even wezen shoppen in heerlen en savonds lekker met dvdtje op de bank zalig genoten baal der van dat ik vandaag moet gaan werken Nou ik ga even de fotos erop zetten
Spannend, overmorgen is de grote dag al! Kan me voosrtellen dat je hier dan even niet bent, er zijn veel belangrijker dingen! Die kramp in je kuiten lijkt me ook niet echt lekker Gelukkig nog geen last van gehad (afkloppen!) En dat voedingskussen had ik ook wel tussen m'n benen maar op het plaatje lag die mevrouw er ook zo heerlijk met haar buik op. Ben helemaal jaloers.. hihi Succes met de laatste voorbereidingen en een hele fijne dag voor als je hier niet weer komt intussen! Geniet er van! (- ik ben dus niet naar school - )
nou meiden ik heb fotos van de fotos gemaakt en die staan erop niet zo mooi als de origenele maar goed zo krijgen jullie wel het idee. Ik ga werken tot later allemaal
kramp heb ik helaas ook al een paar weken last van. of in de kuit of in de bovenbeen spier en dat doet het mega pijn want dan schiet mijn knieschijf van de plaats
ja erg klote die kramp , btw vivian , mooie fotos zeg wow , en owke dat voeding kussen onder de buik :S geen idee hoe dat dan zou moetten , maar ok , het zou kunnen , ben geen expert haha
Mogguh meiden. Mooie foto's Vivian, echt leuk! Maja, lekker, een dagje thuis. Gewoon lekker genieten vandaag. Anice, leuk he, inkopen doen. Mystery, overmorgen trouwen, spannend. Hopen op een beetje mooi weer. Dwazie, laat je meiske nog maar even zitten hoor . Zo, en de rest ben ik vergeten. Vandaag komt mijn ma ramen zemen en gordijnen wassen, da's wel fijn. Ik zal kijken wat ik doe. In ieder geval niet teveel want dat moet ik weer bekopen met pijn. Morgen weer fysio en naar de internist dus ook al een vermoeidende dag. Tot later meiden.
zo dames ik ga me wat eten en verzorgen. want de vk komt nog ff langs omdat ik zoveel vocht vast hou. ik zal trouwens bijna niet aanwezig zijn komende week want ik moet heel veel werken *maar dan verdien ik we weer centjes * misschien tot straks
nog meer februarie mama's hier wat leuk zeg... om nou het hele forum terug te lezens chiet niet op denk ik.. ik heb een beetje terug gelezen en probeer vanaf hier een beetje mee te schrijven.. dees voor die jeuk heb je buikbalsems die schijnen echt goed te helpen maybe probere? ik ga vanmiddag lekker werken en heb vandaag een gesprek met me adjunct om minder uur te gaan werken dus ben erg benieuwd hoeveel dat gaat worden en welke dagen... ik wil mindre gaan werken omdat ik nu ook 2 avond cursussen volg via me werk en dat echt teveel is + last van rugklachten.. ik las trouwens gister bij op de zwangerschapskalender dat je man via een wcrol op je buik het hartje kan horen.. erg grappig we hebben het meteen uitgeprobeerd maar zonder succes...
@jeuk, Ik had ook last van jeuk op me buik nu heb ik buik en straie creme van kruidvat gehaald, volgens mij werkt het wel. heb er stuk minder last van. en je huid voelt lekker zacht aan @Vivian Echt super mooie foto's! @Luuus Welkom! Wanneer ben je uitgerekend? Ben hier het hele weekend niet geweest Heb wel lekker veel babyspulletjes gekocht wel weer een hoop geld kwijt, moet nu maar eens rustig aan gaan doen Sinds gister ook veel last van maagzuur..... bah.... wat doen jullie er tegen? Zit nu nog lekker in mijn pyama, heb geen zin om te douchen en om te kleden. Ook al moet ik vandaag toch echt de douche weer een keer schoon maken, heb er totaal geen zin in
haha ik zit ook nog in me badjas sjalotjuh87 lekker luilakken in de ochtend... ik ben 18 feb uitgerekend... en het kopen houd bij ons ook niet op van de week weer allemaal leuke kleertjes gekocht en zo'n schattig namentreintje voor op de kast... dat maagzuur heb ik nu ook sinds 3 dagen last van eig nog nooit gehad dus ik ben ook wel beniwud naar tips?
ik ben aan het wachten op de vk. die komt tussen 11uur en kwart voor 12. ik ben benieuwd of ze een beetje op tijd is want ik moet werken vanmiddag.
goedemorgen dames, @Luuus; Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom in deze club! @Mystery; Vervelend hè die kramp. Had er afgelopen weekend voor het eerst last van, gelukkig trok het snel weg @Vivian; Het zijn mooie foto's geworden hoor! Ben je zeker wel blij mee! @Maja82; Groot gelijk dat je lekker thuis blijft, zou ik ook doen 8) Vanmiddag moet ik weer naar de bedrijfarts, ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Nou we zijn net bezig met klussen, en loop nu al te stressen. Dit weekend waren mijn schoonouders er om te klussen en ook mijn ouders. Nu hebben mijn ouders gewoon wat meer ervaring met klussen, maar daar werd niet echt naar geluisterd. Het was niet nodig om grondverf te gebruiken, of om eerst alles stofvrij te maken, de deurkrukken van de deuren te halen etc. De 1 stond te verfen en de ander te schuren, dat gaat dus niet natuurlijk. En ze gebruikte verf op terpetinebasis, ben ik ook niet echt blij mee Nu gaat mijn moeder maar de rest doen, met verf op waterbasis, zodat ik ook wat kan doen. Kortom een hoop stress dus gister en ik natuurlijk in tranen