Februari 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by bigdream, May 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

klinkt niet echt als een fijne situatie naatje070 schiet niet op als ze elkaar zo tegenwerken wel slim dat je met je moeder de rest gaat doen is het ook wat rustiger voor je..:D

2. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ben ik zelf ook blij om, want als mijn moeder iets doet, doet ze het goed :D

3. luuus

luuus Niet meer actief

hahaha dat is beter dan.. wij zijn zelf net klaar met het opknappen van het huis maar ik moet ook niet teveel mensen om me heen hebben iedereen doet het op zn eigen manier en zelf raak je dan het overzicht kwijt wat je alleen maar gestresder van... schiet nie op

4. Alles gewoon lekker rustig aan doen, dan komt het wel goed ;)

5. Heb een foto geplaatst van mijn buikje in trouwjuruk :)

6. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

Feb 20, 2007
    1,654
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik zit op m'n werk, dus even een snel berichtje.

@Luuus, welkom hier. :D

@Slecht slapen: vreselijk is dat. Nu hebben we nog geen beebje dat ons wakker houdt, maar is het ons zwangere lijf dat tegenwerkt. :evil: IK heb het 's nachts zo warm dat ik wakker wordt als m'n man te dicht bij komt. En dan moet ik weer plassen... En dan wordt m'n meisje wakker en die gaat dan zo lief liggen trappen.... Pfff...

@Vivian, mooie foto's :D

@Maja, lekker thuis vandaag :D Groot gelijk heb je.

@Kikkert, hopelijk zijn al je controles goed als de vk komt!

@Naatje, soms ben ik blij dat m'n schoonouders aan de andere kant van de wereld wonen. Want dat soort situaties levert inderdaad alleen maar stress op.

@de rest: dikke knuffel

Ik ben vanmorgen bij de vk geweest. Alles was goed: bloeddruk, urine, groei baarmoeder, gewicht... Het kindje lag nu wel in een stuit, maar goed dat zegt natuurlijk niets. Ze heeft nu nog zoveel ruimte daar van binnen. Ik kon zelf trouwens ook het hoofdje voelen! Erg grappig. :D

7. Gelukkig dat alles goed is :)
    Dat lijkt me echt leuk om het hoofdje te kunnen voelen :)

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Goedemorgen (nog net...),

Ik sluit me aan bij de niet-slapers vanacht, wet een hel! Het is 100% mijn eigen schuld hoor, ik heb gister op 2 verjaardagen 3 stukken taart op en op de terugweg ook nog een wopper en een halve shake. Ik werd om 1 uur wakker met zuur en kotsmisselijk en dat is nog steeds niet weg.... Koos heeft wel rennies en gaviscon gehaald, maar dat het nou echt helpt...

Ik was al van plan om thuis te werken du ik zit nog lekker in badjas voor mijn laptopje een beetje contact te onderhouden met Den Haag. Luxe hoor, dat dat kan en mag!

9. Niet meer actief

Mogge dames

Sorry geen tijd om bij te lezen, werd net gebeld morgen krijgen we weer bezichtegers voor ons huis! "starters" dus das wel iedeaal, die hebben geen huis waar ze nog aan vast zitten... Hopelijk vinden ze het wat! Dus ik ben druk aan de poets, voor zover dat gaat met m'n zere lijf maargoed hulptroepen zijn onderweg, m'n moeder komt zo helpen soppen :D

10. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo!

Ben net al gaan "werken" : we hadden de jaarlijkse "kwartaalbespreking" haha! Die doen we dus maar 1 x per jaar en er was schijnbaar commentaar gekomen van bovenaf dat we dat 4 x moeten doen! Vond het wel grappig!

We hadden natuurlijk een hoop te klagen op de nieuwe mensen, en het leuke vond ik dat zij daarna hetzelfde gingen herhalen, als punten waar we op moeten letten: maar zij zijn degene die de regels niet volgen! Ik weet wel hoe een kassa werkt......... *zucht*

En dan gaan ik zo naar de Ikea met m'n schoonzus. Super leuk, alleen heb ik heel veel pijn. Dus dan maar heeeel rustig doen!

Ik heb me toch slecht geslapen! Net als meerdere mensen hier, las ik! Lekker zeg! Had er gewoon hoofdpijn van! En in de ruimte waar we vergaderde was het snikheet, dus werd het erger en ging het me duizelen...
    Heb eens goed gegeten net en ik hoop dat het zo weg is!

@vivian: mooie foto's!

@kikkert: nee dat kan ik me niet herinneren. Wel iemand waarbij ik panty's verkeerd had aangeslagen, omdat ik snel wilde zijn, die daarna terugkwamen. (schaam schaam) Waren ze dat niet? Nee volgens mij was die vrouw die erbij was te jong om de moeder van die jongen te zijn..... hmmmmm

11. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    helloooo

Hier ook al zo'n luizijn en niks doe dag.. zoonlief blijft over op school en schoonmama bood gister aan om m vanmorgen naar school te brengen. het is zo koud en zo hoefde ik er niet door! toch wel lief he.. maar goed..daardoor hadden ik en lisa ons pas rond 10 u aangekleed en heb ik vervolgens nog niets gedaan... moet eigenlijk nog gaan behangen, maar daar heb ik echt geen fut voor hoor!...

Vivian: mooie fotos meid..

Van dat Voedingskussen.. Het is de bedoeling dat je op je zij ligt en m tussen je benen legt. dan het gedeelt aan de voorkant lekker tegen je aan leggen zodat je je bovenste been wat omhoog kunt leggen. dan kan die daar op rusten en rol je niet automatisch om zodat je op je buik komt te liggen. zo rust ook je buik tegen het kussen aan.. echt je buik op het kussen leggen lukt mij ook niet, maar is volgens mij ook niet de bedoeling. Ik trek altijd het voorste gedeelte zo hoog dat ook mijn bovenste arm zeg maar er op rust.. het achterst gdeelte leg je lekker in je onder rug.. Zo kan ik heeerlijk slapen en heb ik ook minder last van mijn heupen.. Als je graag op je rug slaapt kun je m net onder je gat leggen en daar je bovenbenen op laten rusten. zo heb je niet zoveel druk op je bekken en onderrug...Wat ik wel lastig vind is wanneer je je wiltomdraaien snachts dat je dan ook meteen het hele kussen moet verplaatsen, maar over een paar weken is ook dat het echt waard.. ik zweer bij dat ding!

Middeltje tegen MAAGZUUR...argh! Ik gebruikte bij de vorige zwangerschappen rennies en dat doe ik ook nu.. het werkt bij mij echt perfect, maar dat schijnt per persoon verschillend te zijn.. Ook vanille vla schijnt te helpen en via VK kun je er ook een simpel drankje tegen krijgen, maar dat hielp bij mij niet maar tis vast het proberen waard. Oh ja. in bed een extra kussen nemen en wat hoger gaan liggen met je hoofd, geen pittige dingen eten en koffie en koolzuur laten staan.. maar dat zijn de standaardtips en weetjes...succes voor de dames die er last van hebben!

Morgen moet ik zelf naar het zh voor diabetes en hb controle..saaaaai! zo'n hele morgen in het zh rondhangen.. blegh, maar goed wat moet dat moet!

Voor de nieuwen..(ben de naam alweer vergeten, sorry) welkom en nog gefeliciteerd...gezellig meebeppen he...

Voor iedereen die ik vergeet?! :oops: :oops: :oops:
    forgive?

greetz

12. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Goedemiddag meiden,

Zit net een heel verhaal te typen, WEG! Doe het dus ff kort over.

Luus welkom hier.
    Vivian, mooie foto's zeg.
    eh....
    maagzuur. Hier al last van sinds ik ben gestopt met spugen (vanaf een week of 14)
    Bij mij helpt rennies erg goed.
    Alle huis middels al geprobeerd, helpt niet. Nu schijnt een lepel zuilveruitjes ook te helpen. Heb ik nog niet geprobeerd, wel een potje gehaald. Laat wel weten of het werkt.
    Maar soms heb ik er zon' last van dat het gewoon zeer doet in m'n slokdarm. Niet echt prettig.

Voedingskussen. Ik slaap er ook mee. Ik lig in de stabile zij ligging. De kant waar je op ligt, (bij mij links) Dus dan je linker been gestrekt, het kussen laten beginnen onder je linker borst, langs je buik en tussen je benen door naar beneden. dan kun je je rechterbeen optrekken en op het kussen leggen. Ik lig heerlijk.... Maar word soms 's morgens wel eens wakker met een hele slurf uit bed. Of met 2 katten er boven op. Ik heb zo 1 met korrels die de warmte vast houden en dat vinden ze heerlijk. Alleen heb ik dan geen plek meer. hahah is wel een grappig gezicht.

Nu hopen dat m'n bericht overkomt, ga niet nog een keer het hele verhaal typen.

Gr Boney

13. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Hey Meiden!

zo weer een dagje vrij na 7 dgn werken.. pff.. was er wel aan toe! Maar toch is het werken niet tegengevallen! Viel zelfs 100% mee! hihi.. Maar dat ga ik natuurlijk niet tegen mijn teamleider zeggen he! hihi

@ Vivian : super gave foto's meid! Helemaal geweldig! echt gaaf! hou ik wel van!

Wij gaan ook foto's laten maken bij de fotograve die ook onze trouwfoto's heeft gemaakt! We doen dit bij 34/35 weken!

@ de nieuwe meiden.. euh.. ben alle namen al weer vergeten! Welkom hier! Geef je gegevens even door aan mij of aan MissN en dan zetten we je op onze bevallingslijst erbij! Die staat onder elk bericht van MissN en mijzelf! Gegevens die ik nodig heb.. zijn je leeftijd, hoeveelste kindje en wanneer je uitgeteld bent! Stuur maar een pb-tje! Ook evt afspraken geef maar door! Dan zet ik het er zsm bij!

euh.. verder.. ik heb gelezen hoor, maar ben het ff allemaal kwijt! hihi.. Dementie he!

zo naar de vk! Leuk! hoop natuurlijk dat alles goed is met onze beeb! maar buik groeit nu erg hard, dus ga ervan uit dat alles goed is!

Verder is het hier wel rustig geweest dit weekend zeg! Hoef ik gelukkig niet zoveel bij te lezen! ;)

14. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    ow ja sjarlotjuh, mooie jurk en mooie buik.
    We willen ook je hoofd zien... :oops:

15. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Voedingskussen: helemaal geweldig! Slaap er prima mee! Een van de uiteindes onder mijn hoofd (geen gewoon kussen in bed dus) dan langs mijn buik op, ik lig er dus tegenaan, het andere eind tussen mijn benen leggen! Slaap er de hele nacht heerlijk op! Echt super! Mannetje ligt ook tegen het voedingskussen aan..hihi.. die vind het ook heerlijk!

16. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    oja.. foto.. mannetje heeft het er nog niet zo op dat ik een foto ga plaatsen.. dus die moet ik nog even overhalen.. hihi.. voordat ik bevallen ben staat er in ieder geval een foto van mij op hoor! ;)

17. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Lees dus eigenlijk alleen maar positieve verhalen over het voedingskussen. Dan doe ik toch iets niet goed denk ik haha. Zal hem vanavond anders neerleggen, wie weet ben ik morgen net zo enthousiast! :D

Ga nu ff douchen (nog steeds niet gedaan :oops: ), strijken, beetje opruimen en dan hopelijk nog even met de studie aan de gang. joepie..

Sizzel, veel plezier bij de vk!
    Luus, welkom!
    Boney, bericht is overgekomen :)

Maagzuur: word er ook een beetje gek van soms, alsof m'n strot in de fik staat.. Meestal neem ik een paar slokken melk of een paar happen vanille vla en gaat het beter. Vooral vla helpt wel. Ik heb nog even graviscon gebruikt maar dat was vies en hielp niet genoeg..

Nou, ik ga. doeg!

18. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    hahaha.. maja... val van mijn stoel hier..
    alsof mijn strot in de fik staat...hihi.. Humor!
    :D :D :D

19. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Sjalotjuh, je staat erbij op de bevallingslijst!

20. Foto van mijn mannetje en mij (met hoofd ;) ) in het album toegevoegd :p

Share This Page