Hummel, sizzel, danitjuh en alle andere meiden die bloed hebben verloren en evt miskraam hebben gehad. Heel veel sterkte en ik hoop dat het geluk jullie snel weer toelacht en dan jullie straks toch nog jullie eigen wondertje in je armen mag houden. Pff ik zit hier gewoon te shaken zo heftig vind ik het voor jullie. Dikke knuf voor jullie allemaal!
ach nee Sizzel het is gewoon klote! dikke knuffff! en Hummel probeer moed te houden! en hoop dat je snel voor een echo mag! ook dikke knuffff
Lieve Sizzel, wat ontzettend naar voor je! heeft het nog verder doorgezet? Ik denk aan je en je kunt hier altijd terecht met je verhaal! Wiesje, sterkte lieverd! Hummel, wat dubbel allemaal. Ik wens je toch een fijne ondertrouw en hoop dat je gauw voor een echo mag komen. Danitjuh, ook sterkte lieverd. Het is wel goed om langs de gyn te gaan voor controle. Ik ben er helemaal stil van, ik had jullie zo iets anders gegund! Liefs Amma
Shaartje, Kikkert, Thirze en Debie, Succes vandaag en hopelijk hebben jullie allemaal een pracht echo! Laten jullie weten hoe het is gegaan? Liefs Amma
@BigDream, hoe is het met jou? Nog maar 3 nachtjes slapen (en voor mij 4)! Spannend he! Ik merk wel dat het nu weer spannend begint te worden, ook doordat de tijd nadert dat ik vorige keer een mk kreeg, en ook natuurlijk omdat hier op het forum zoveel meiden bloedverlies hebben. Maar al met al heb ik er wel een goed gevoel over, en dat is anders dan de vorige keer. Liefs Amma
Meiden die vandaag voor de echo gaan veel succes en geniet er van! Ik moet zeggen dat deze zwangerschap weer heel anders is dan die bij gijs. Nu ben ik heel snel moe, misselijk etc. Hoe zit het met jullie zwangerschapskwalen?
Iedereen die bloed en onzeker is: ontzettend veel sterkte toegewenst, hopelijk hebben jullie meelevende verloskundigen die jullie graag willen helpen. Degenen die een miskraam krijgen: wat rot zeg. Ik heb er niet echt woorden voor, weet hoe het is. Ik kan je alleen aanraden er echt rustig de tijd voor te nemen. Gewoon ziekmelden totdat alles lichamelijk en voor je eigen gevoel achter de rug is. Je werkgever krijgt het toch vergoed van het uvw, kost hun geen cent. En jullie staan op nummer 1 nu. Veel steun en informatie kun je ook vinden bij het miskraam forum. Heel veel sterkte toegewenst. Na al deze verhalen wordt ik ook echt mega zenuwachtig voor mijn echo vanavond. Ik heb ook bar slecht geslapen. Ik heb al een paar dagen overal spierpijn en ben helemaal stijf van de spanning. Verder ben ik ook wat ziekjes, keelpijn verkouden, etc. Heb ik minder weerstand door zwangerschap? Dit wordt een lange dag. Anderen die ook een echo hebben: natuurlijk veel plezier toegewenst. Groetjes.
@alle meiden die vandaag hun echo hebben: succes en hopelijk wordt het genieten. @mom2bofnie: heel veel sterkte, hopelijk een mooie beeb met kloppend hartje, ik duim iig voor je Meiden, laat ff weten hoe het geweest is, want ik weter zeker dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat we razend benieuwd en nieuwsgierig zijn. Liefs Am
Breekt hier ook even in... Sizzel meis wat erg voor je, ik wens je heel veel sterkte toe! Ik las dat er hier nog een paar meiden zijn die bloed verliezen/een miskraam hebben...heel veel sterkte iedereen! xxx Roelie
Februari 2008 mama's 1 feb Marieke 29 jaar, 1e kindje Simba 27 jaar, 1e kindje irisje .....jaar, 1e kindje tamaraatje 24 jaar, 1e kindje Thirza02, 22 jaar, 1ste kindje 2 feb Leonie1980 27 jaar, 1e kindje kikkert 20 jaar, 1e kindje 3 feb Mamalinda 26 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje 4 feb Bigdream 26 jaar, 1e kindje Wiesje 31 jaar, 1e kindje Mrijn 35 jaar, 1e kindje 5 feb Amma 33 jaar, 1e kindje Mom2bofnie 27 jaar, 1 kindje KristaB...jaar, ...kindje 6 feb tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje sjaantje 26 jaar, 1e kindje lianda 28 jaar, 3e kindje esmay 31 jaar, 1e kindje 7 feb sammy87.....jaar, 1e kindje Miran34, 34 jaar, 4e kindje 8 feb meiske74 32 jaar, 4e kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje 9 feb irmama 30 jaar, 3e kindje 10 feb MissN 17 jaar, 1e kindje Emma G....jaar,...kindje Debie 25 jaar, 1e kindje 11 feb ichtus 27 jaar, 3e kindje Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje 12 feb fempje ....jaar,...kindje bultje, 22 jaar, ...kindje baby4me 28 jaar, 1e kindje 13 feb vivian 26 jaar, 1e kindje joma 26 jaar, 1e kindje 14 feb Amsy 32 jaar, 1e kindje dwazie1980 26 jaar, 2e kindje susan71..... jaar ......... Wen26 26 jaar, 1e kindje pipi24 29 jaar, .. kindje 15 feb cyberwitch69 37 jaar, .. kindje 16 feb Kiz 30 jaar, 2e kindje Lis 23 jaar, 1e kindje maja82 25 jaar, 1e kindje 17 feb Knor 27 jaar, 1e kindje 18 feb daantje86 20 jaar, 2e kindje Silvia83 24 jaar, 1e kindje Taatje, 27 jaar, 2e kindje 19 feb Gizzy. 26 jaar, 2e kindje 20 feb AngelinaZ 31 jaar, 1e kindje 22 feb MamaNorah 33 jaar, 2e kindje sizzel 25 jaar, 1e kindje shaartje .. jaar, .. kindje 24 feb Leoniee, 27 jr, 1e kindje Talleke, 24 jr, 1e kindje Marsshi,...jaar....kindje Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje boterbloem 29 jaar, 1e kindje 25 feb Jollie jaar, 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Leoniee .. jaar, .. kindje Twins 25 jaar, 1e kindje Ntombi, 26 jr, 1e kindje Boney, 25 jaar, 1e kindje 26 feb Minnie01 .. jaar, 3e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje 27feb Hummel, 24 jaar, 1e kindje Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Mama33, 35 jaar, 3e kindje 28 feb Daisysanchez, 32 jaar, 1e kindje 29 feb Anieteke, 38 jaar, 2e kindje 1 maart Zico, 35 jaar, 3e kindje (verwacht eerder te bevallen!) Agenda Juli 2/7 Shaartje 1e echo 2/7 kikkert 1e echo 2/7 Thirza 1ste echo, 1ste keer vk 2/7 Debie intake vk 3/7 MamaNorah 12.30 1e echo 4/7 susan71 1e echo 5/7 Marieke intake vk zweden 5/7 MamaNorah 9.00 intake vk 5/7 big dream 2e echo 10.10 5/7 Jollie 1e echo 11.10 gyn 5/7 amma intake VK 16.20 5/7 Lianda intake Vk 5/7 maja82 3e echo 09.15 6/7 amma echo 11.00 6/7 meiske74 1e echo 6/7 Twins afspraak met huisarts 6/7 Sizzel 1e echo ivm bloedverlies 10.00 9/7 Mom2bofnie 1e echo 9/7 Jollie intake VK 9/7 Joma 2e echo 9/7 Boney 1e echo 10/7 Kiz 1e echo 10/7 fempje 2e echo 11/7 Amsy intake VK 11/7 Silvia83 Intake VK 11/7 esmay 2e echo 12/7 daantje86 1e echo 12/7 Tamaraatje 2e echo 9.15 12/7 Leonie1980 : 3e echo 11.15 13/7 ichtus 1e echo 13/7 Lis 1e echo 16/7 vivian 1e echo 16/7 dolfijn81 intake vk 16/7 dwazie1989 2e echo 17/7 sjaantje intake VK 17/7 AngelinaZ intake vk 17/7 sizzel 2e echo 09.00 17/7 MissN 2e echo + intake 17/7 Baby4me 2e echo 18/7 Anieteke intake vk 19/7 pipi24 1e echo 19/7 Tamaraatje 2e gesprek VK 23/7 Sizzel intake vk 24/7 Wen26 1e echo 24/7 Boney 2e afspraak vk 26/7 Wen26 intake vk 26/7 Hummel intake vk 31/7 vivian conrole vk 31/7 baby4me nekplooimeting Augustus 6/8 Zico 1e echo
Jeetje meiden, wat heftig zeg. Miskraam, bloedverlies.. Pff.. Ik hoop voor de meiden met bloedverlies dat het goed zit. Er zijn veel vrouwen die tijdens de zwangerschap bloedverlies hebben en wat niks betekent, houdt moed! Ik heb af en toe als ik buikpijn heb ook hele zere bovenbenen, komt iemand dat bekend voor? Het trekt echt door naar mn bovenbenen zeg maar. Is dat wel normaal?
Oja, voor de meiden met een echo; veel plezier en sterkte met de spanning! Ik 'moet' donderdag, ben nu al nerveus..
Spierpijn? Maar m'n spieren doen toch helemaal niks? Ik had het ook wel eens als ik ongesteld moest worden, dat trok de kramp door naar m'n bovenbenen, dit lijkt er wel een beetje op. Best eng
ohnee sizzel ik had zo gehoopt dat het op zou houden meid. ik vind dit echt rot. hummel; ik hoop dat je eerder terecht kunt voor een echo meid. maja82: spierpijn? ja dat lijkt me ook vreemd. ik heb wel een zeurderige gevoel in mijn benen gehad een soort van slapende benen zeg maar dit kan tijdens de zwangerschap voorkomen.
@sizzel meid wat erg ik zit hier gewoon voor je te janken niet te geloven ik had zo gehoopt dat het goed zou komen met je meid ik leef heel erg met je mee en vanuit hier krijg je alle steun die je maar nodig hebt mar dat weet je denk ik wel meid dikke knuffel @hummel ik hoop dat je snel terecht kunt bij de vk en dat een echo je gerust kan stellen Heeft iemand al wat van dwazie gehoord begin me nu toch wel zorgen te maken ze is al zolang niet meer hier geweest heb haar niet meer gezien sinds ik terug ben uit het ziekenhuis vind ik wel erg raar vooral voor dwazie die was altijd wel even hier te zien iedere dag
Jeetje zeg, @sizzel, meid sterkte en wat al gezegd is, neem genoeg tijd voor jezelf! Wat is dit naar zeg! @ Hummel, probeer het een en ander los van elkaar te zien. Vandaag is ook een belangrijke dag. Aan de andere kant, als het je niet lukt is het ook niet erg. Je trouwt for better & for worse. Alle echoënde meiden, geniet er van en laat ons tuurlijk even weten hoe het was! O ja @ baby4me het kleed is 'stibbe oid van ikea, met allemaal gekleurde strepen. Ik zie in gedachten het kamertje al helemaal ingericht haha. Nou nogmaals, alle meiden met moeilijke onzekere tijden, heel veel sterkte, ik denk aan jullie!