Of gewoon allemaal ff een berichtje sturen. We waren met een stuk of 8 geloof ik. Als Sizzel weet waar hij ong. staat wil ik wel zoeken. Allemaal een pagina of 50 en we zijn er zo doorheen. Maar hij stond nog wel voor de 1000 volgens mij
Ik ben hem op het spoor. Dit is de laatste die ik tegenkwam. Ik ben nu aan het kijken of hij niet langer is. Misschien op de lijst ook even uitleggen wat de bedoeling is van die lijst zodat mensen (nieuwkomers bijv.) nog kunnen aanmelden. Anice-Sizzel Debora21-Naatje070 Joma-Boney Amma-Vivian Kikkert-Dees Baby4me en AngelinaZ blijven liever anoniem
Zover ik het begrijp zijn Mrijn en Wen26 ook buddy's? Misschien kan iedereen inderdaad de aanvulling zelf doorgeven. Tot 900 zoeken lijkt me genoeg. Als er gewoon iets over op de zwangerlijst komt te staan met uitleg en de vraag om aanvullingen dan komt het goed toch?
hey meiden ben er weer ! werd ik al gemist hihihi ben lekker heel weekend bij me ma wezen logeren! mannetje had toch 12 uurs nachtdiensten! en daar lekker wezen badderen enz.. Vandaag vk geweest! en alles was goed! baarmoeder wordt hier altijd opgemeten en was nu 30 cm kan wel kloppen loopt nog 2 weken voor! en zit nu dus al over de helft tussen navel en borstbeen! bloeddruk was 120/65 en urine was goed! alleen 2 weken geleden op suiker geprikt maar was iets te hoog dus moet nog keer prikken en in de gaten houden zelf! en ze ligt nog met hoofdje naar beneden dus allemaal goed! ik ga eerst zo aan me eten beginnen! en straks ff alles terug lezen en reageren!
Nee, geen lijst meer gevonden. Ik zal dit naar Sizzel pb-en met de vraag of ze het uit wil leggen enzo.
Geplaatst: Vr Sep 28, 2007 1:57 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Buddy-lijstje! Tantepino-Sizzel Debora21-Naatje070 Joma-Boney Amma-Vivian Kikkert-Dees MissN - Lianda Wen26 - Mrijn MamaNorah zoekt nog een buddy Baby4me en AngelinaZ blijven liever anoniem Dit is de laatst die ik kan vinden. Die stond op pagina 812
Ik ga bankhangen, mijn bekken doet ut nie meer zo . Wat eten jullie vanavond? Wij restje paddestoelensoep van gisteren en een broodje schnitzel erbij, lekker makkelijk.